Swap 3.6 vr6
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn lis 16, 2009 13:39
- Lokalizacja: Ch-no
Swap 3.6 vr6
Witam wszystkich użytkowników.
Mam pytanie do znawców.
Posiadam Golf-a 1.8 chyba GT
Mam możliwość kupienia silnika 3.6 vr6 ze skrzynia DSG i napędem 4motion od Passata i chciałbym to wsadzić do mojego golfa, ale nie wiem czy silnik wejdzie bez mniejszych problemów. Wiem, ze bym musiał ciąć podłogę pod wał napędowy i bagażnik pod napęd 4motion i zawieszenie. I jak wygląda sytuacja przedniego zawieszenia, czy jest możliwość wsadzenia np. od Golf-a IV r32
Czy lepiej kupić Golf-a vr6? i wtedy poddać go modyfikacjom.
Pozdrawiam.
Mam pytanie do znawców.
Posiadam Golf-a 1.8 chyba GT
Mam możliwość kupienia silnika 3.6 vr6 ze skrzynia DSG i napędem 4motion od Passata i chciałbym to wsadzić do mojego golfa, ale nie wiem czy silnik wejdzie bez mniejszych problemów. Wiem, ze bym musiał ciąć podłogę pod wał napędowy i bagażnik pod napęd 4motion i zawieszenie. I jak wygląda sytuacja przedniego zawieszenia, czy jest możliwość wsadzenia np. od Golf-a IV r32
Czy lepiej kupić Golf-a vr6? i wtedy poddać go modyfikacjom.
Pozdrawiam.
wchodzi do golfa II takie coś... i to jeszcze z BIG turboKsiadzproboszcz pisze: Mam możliwość kupienia silnika 3.6 vr6 ze skrzynia DSG i napędem 4motion od Passata i chciałbym to wsadzić do mojego golfa, ale nie wiem czy silnik wejdzie bez mniejszych problemów
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4108171&page=1
na pewno taniejCzy lepiej kupić Golf-a vr6? i wtedy poddać go modyfikacjom.
Na pewno lepiej=łatwiej=taniej gdybyś miał Golfa synchro, powiedz jeszcze z jakiego Paska jest wszystkoKsiadzproboszcz pisze:Witam wszystkich użytkowników.
Mam pytanie do znawców.
Posiadam Golf-a 1.8 chyba GT
Mam możliwość kupienia silnika 3.6 vr6 ze skrzynia DSG i napędem 4motion od Passata i chciałbym to wsadzić do mojego golfa, ale nie wiem czy silnik wejdzie bez mniejszych problemów. Wiem, ze bym musiał ciąć podłogę pod wał napędowy i bagażnik pod napęd 4motion i zawieszenie. I jak wygląda sytuacja przedniego zawieszenia, czy jest możliwość wsadzenia np. od Golf-a IV r32
Czy lepiej kupić Golf-a vr6? i wtedy poddać go modyfikacjom.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn lis 16, 2009 13:39
- Lokalizacja: Ch-no
Passata cc 2008r 3.6 VR6 DSG 4motion
Kolega trochę nagiął "PRAWA FIZYKI" (bardzo się postarał)
przednie zawieszenie nie nadaje się do niczego , ale silnik, skrzyni i tylne zawieszenie OK.
A przednie zawieszenie czy wejdzie bez większych problemów od golfa R32?
Nie chce kupować VR6 bo mój golfik jest w zaj....tym stanie.
Kolega trochę nagiął "PRAWA FIZYKI" (bardzo się postarał)
przednie zawieszenie nie nadaje się do niczego , ale silnik, skrzyni i tylne zawieszenie OK.
A przednie zawieszenie czy wejdzie bez większych problemów od golfa R32?
Nie chce kupować VR6 bo mój golfik jest w zaj....tym stanie.
-
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Bardzo dobry pomysł, ja troszeczkę żałuję że do mojego MK2 nie włożyłem 3.6Ksiadzproboszcz pisze:Witam wszystkich użytkowników.
Mam pytanie do znawców.
Posiadam Golf-a 1.8 chyba GT
Mam możliwość kupienia silnika 3.6 vr6 ze skrzynia DSG i napędem 4motion od Passata i chciałbym to wsadzić do mojego golfa, ale nie wiem czy silnik wejdzie bez mniejszych problemów. Wiem, ze bym musiał ciąć podłogę pod wał napędowy i bagażnik pod napęd 4motion i zawieszenie. I jak wygląda sytuacja przedniego zawieszenia, czy jest możliwość wsadzenia np. od Golf-a IV r32
Czy lepiej kupić Golf-a vr6? i wtedy poddać go modyfikacjom.
Pozdrawiam.
W każdym razie słuchaj silnik wejdzie bez zadnych problemów. Zawieszenie przednie trzeba dać pod większe obciązenie, zawias taki kupisz na zamówienie. Można jeszcze założyć przekładnie ze wspomaganiem elektrycznym, bardzo fajnie to działa
rzeczywiście lepiej by było jakby był synchro, ale jak nie ejst to z tylnim zawiaskiem bedzie wiecej roboty no i trzeba wyciąć wnęke na koło zapasowe aby zamontowac dyferencjał i tylne zawieszenie od MK2 synchro. Moje MK2 R32 masz w projektach
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn lis 16, 2009 13:39
- Lokalizacja: Ch-no
Wiem, że będę musiał dać mocniejsze zawieszenie i hamulce. Napisałeś o zawiasie na zamówienie, a od Golf-a IV R32 nie wejdą w kielichy i mocowanie?
I tylne zawieszenie chyba od Syncro MK3 a nie KM2.
Może też znajdę całe tylne zawieszenie ok MK3 Syncro
Napisałeś, że można jeszcze założyć przekładnie ze wspomaganiem elektrycznym.
Co to jest i czy nie ma tego w standardzie? W Golf-ie jest chyba olejowa (chodzi o wspomaganie kierownicy)?
Pozdrawiam
I tylne zawieszenie chyba od Syncro MK3 a nie KM2.
Może też znajdę całe tylne zawieszenie ok MK3 Syncro
Napisałeś, że można jeszcze założyć przekładnie ze wspomaganiem elektrycznym.
Co to jest i czy nie ma tego w standardzie? W Golf-ie jest chyba olejowa (chodzi o wspomaganie kierownicy)?
Pozdrawiam
-
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
?
Od Mk4 R32 nie pasuje
tylne zawieszenie od MK2 4x4
przekładnia elektryczna przecież jest w standardzie w każdym MK5 czy audi A3 8P
[ Dodano: 12 Sty 2010 12:13 ]
Tu taj chciałbym sprostowac swoją wypowiedź troszkę. Otóż silnik 3.6 jest dobry ja kosilnik wolnośśący. Zeby zrobić turbo trzeba wymieniać wszstko łącznie z wałem. R32 jest duzo mocniejszym motorem. Sprawdziliśmy to!!
[ Dodano: 12 Sty 2010 12:13 ]
Dlatego nie załuję swojego wyboru
tylne zawieszenie od MK2 4x4
przekładnia elektryczna przecież jest w standardzie w każdym MK5 czy audi A3 8P
[ Dodano: 12 Sty 2010 12:13 ]
Tu taj chciałbym sprostowac swoją wypowiedź troszkę. Otóż silnik 3.6 jest dobry ja kosilnik wolnośśący. Zeby zrobić turbo trzeba wymieniać wszstko łącznie z wałem. R32 jest duzo mocniejszym motorem. Sprawdziliśmy to!!
[ Dodano: 12 Sty 2010 12:13 ]
Dlatego nie załuję swojego wyboru
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości