Swap 3.6 vr6

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Ksiadzproboszcz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lis 16, 2009 13:39
Lokalizacja: Ch-no

Swap 3.6 vr6

Post autor: Ksiadzproboszcz » wt gru 08, 2009 12:11

Witam wszystkich użytkowników.

Mam pytanie do znawców.
Posiadam Golf-a 1.8 chyba GT
Mam możliwość kupienia silnika 3.6 vr6 ze skrzynia DSG i napędem 4motion od Passata i chciałbym to wsadzić do mojego golfa, ale nie wiem czy silnik wejdzie bez mniejszych problemów. Wiem, ze bym musiał ciąć podłogę pod wał napędowy i bagażnik pod napęd 4motion i zawieszenie. I jak wygląda sytuacja przedniego zawieszenia, czy jest możliwość wsadzenia np. od Golf-a IV r32


Czy lepiej kupić Golf-a vr6? i wtedy poddać go modyfikacjom.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt gru 08, 2009 14:43

Ksiadzproboszcz pisze: Mam możliwość kupienia silnika 3.6 vr6 ze skrzynia DSG i napędem 4motion od Passata i chciałbym to wsadzić do mojego golfa, ale nie wiem czy silnik wejdzie bez mniejszych problemów
wchodzi do golfa II takie coś... i to jeszcze z BIG turbo

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4108171&page=1
Czy lepiej kupić Golf-a vr6? i wtedy poddać go modyfikacjom.
na pewno taniej :)



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt gru 08, 2009 16:53

Ksiadzproboszcz pisze:Witam wszystkich użytkowników.

Mam pytanie do znawców.
Posiadam Golf-a 1.8 chyba GT
Mam możliwość kupienia silnika 3.6 vr6 ze skrzynia DSG i napędem 4motion od Passata i chciałbym to wsadzić do mojego golfa, ale nie wiem czy silnik wejdzie bez mniejszych problemów. Wiem, ze bym musiał ciąć podłogę pod wał napędowy i bagażnik pod napęd 4motion i zawieszenie. I jak wygląda sytuacja przedniego zawieszenia, czy jest możliwość wsadzenia np. od Golf-a IV r32


Czy lepiej kupić Golf-a vr6? i wtedy poddać go modyfikacjom.
Na pewno lepiej=łatwiej=taniej gdybyś miał Golfa synchro, powiedz jeszcze z jakiego Paska jest wszystko



Ksiadzproboszcz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lis 16, 2009 13:39
Lokalizacja: Ch-no

Post autor: Ksiadzproboszcz » wt gru 08, 2009 21:22

Passata cc 2008r 3.6 VR6 DSG 4motion
Kolega trochę nagiął "PRAWA FIZYKI" (bardzo się postarał) :grin: :okej:
przednie zawieszenie nie nadaje się do niczego , ale silnik, skrzyni i tylne zawieszenie OK.
A przednie zawieszenie czy wejdzie bez większych problemów od golfa R32?
Nie chce kupować VR6 bo mój golfik jest w zaj....tym stanie.



gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: gruchaarl » śr gru 09, 2009 08:43

Ksiadzproboszcz pisze:Witam wszystkich użytkowników.

Mam pytanie do znawców.
Posiadam Golf-a 1.8 chyba GT
Mam możliwość kupienia silnika 3.6 vr6 ze skrzynia DSG i napędem 4motion od Passata i chciałbym to wsadzić do mojego golfa, ale nie wiem czy silnik wejdzie bez mniejszych problemów. Wiem, ze bym musiał ciąć podłogę pod wał napędowy i bagażnik pod napęd 4motion i zawieszenie. I jak wygląda sytuacja przedniego zawieszenia, czy jest możliwość wsadzenia np. od Golf-a IV r32


Czy lepiej kupić Golf-a vr6? i wtedy poddać go modyfikacjom.

Pozdrawiam.
Bardzo dobry pomysł, ja troszeczkę żałuję że do mojego MK2 nie włożyłem 3.6

W każdym razie słuchaj silnik wejdzie bez zadnych problemów. Zawieszenie przednie trzeba dać pod większe obciązenie, zawias taki kupisz na zamówienie. Można jeszcze założyć przekładnie ze wspomaganiem elektrycznym, bardzo fajnie to działa :)

rzeczywiście lepiej by było jakby był synchro, ale jak nie ejst to z tylnim zawiaskiem bedzie wiecej roboty no i trzeba wyciąć wnęke na koło zapasowe aby zamontowac dyferencjał i tylne zawieszenie od MK2 synchro. Moje MK2 R32 masz w projektach



Ksiadzproboszcz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lis 16, 2009 13:39
Lokalizacja: Ch-no

Post autor: Ksiadzproboszcz » śr gru 09, 2009 19:35

Wiem, że będę musiał dać mocniejsze zawieszenie i hamulce. Napisałeś o zawiasie na zamówienie, a od Golf-a IV R32 nie wejdą w kielichy i mocowanie?

I tylne zawieszenie chyba od Syncro MK3 a nie KM2.
Może też znajdę całe tylne zawieszenie ok MK3 Syncro

Napisałeś, że można jeszcze założyć przekładnie ze wspomaganiem elektrycznym.
Co to jest i czy nie ma tego w standardzie? W Golf-ie jest chyba olejowa (chodzi o wspomaganie kierownicy)?

Pozdrawiam



gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

?

Post autor: gruchaarl » śr gru 09, 2009 21:11

Od Mk4 R32 nie pasuje

tylne zawieszenie od MK2 4x4

przekładnia elektryczna przecież jest w standardzie w każdym MK5 czy audi A3 8P

[ Dodano: 12 Sty 2010 12:13 ]
Tu taj chciałbym sprostowac swoją wypowiedź troszkę. Otóż silnik 3.6 jest dobry ja kosilnik wolnośśący. Zeby zrobić turbo trzeba wymieniać wszstko łącznie z wałem. R32 jest duzo mocniejszym motorem. Sprawdziliśmy to!! :)

[ Dodano: 12 Sty 2010 12:13 ]
Dlatego nie załuję swojego wyboru



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości