Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: arwam » ndz sie 26, 2012 09:07

Grzech GD pisze:moim zdaniem montowanie haldex-a bez sterownika jest bez sensu... a co do budy w 3D o panie bardzo ciezki temat i drogi

zarówno to rozwiązanie jak i ori elektryka mają jedną wspólną cechę, sprzęgło wielopłytowe zostaje tylko wtedy zaciskane kiedy istnieje realna potrzeba przekazania napędu na tylną oś czyli mówiąc prościej kiedy przód zaczyna zrywać trakcję, napęd zostaje natychmiast przekazany na tył w takiej ilości jak jest potrzebny i według tego jak bardzo przykręcimy zawór próg załączania i rozłączania napędu będzie występował wcześniej lub później



Awatar użytkownika
Grzech GD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt gru 09, 2011 02:06

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: Grzech GD » pn sie 27, 2012 08:51

arwamjestem ciekawy jak to bedzie podawac :D jak to uruchomisz daj znac .


Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm

arwam

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: arwam » pn sie 27, 2012 17:07

najpierw załatw mi Haldex'a a jak już go zamocuję w nadowziu i auto będzie gotowe do jazdy to zmiana jednej zaślepki, no dorobiony element i jużdziała w momencie kiedy przód tracie trakcję.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: tomogolf2 » pt paź 05, 2012 13:41

a ja mam pytanie, przelkadam silnik afn z wiazka do budy mk2 tylko czy musze zmieniac zegary? w mk2 jest predkosciomerz na linke , czy trzeba podlaczac wtyczke tdi do tego implusatora w skrzynie biegow ? komp koniecznie musi miec odczyt ze skrzyni?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: arwam » pt paź 05, 2012 18:25

tomogolf2, można wykorzystać zegarty z benzyniaka z MK2



Awatar użytkownika
Grzech GD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt gru 09, 2011 02:06

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: Grzech GD » sob paź 06, 2012 10:04

arwam dobrze pisze ja tez zostawiłem zegary od mk2 ..kolega zamontował mi jakies przekazniki i obrotomierz działa perfekcyjnie a predkosciomierz linka----tylko musi byc taka od g60 :) zeby nie było problemow:)...

ps..u mnie jak narazie 142KM i 320Nm :) ale cos mało..pozdrawiam:D
Ostatnio zmieniony wt paź 23, 2012 11:34 przez Grzech GD, łącznie zmieniany 1 raz.


Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: chrzaniu » sob paź 06, 2012 21:43

Grzech GD pisze:arwam dobrze pisze ja tez zostawiłem zegary od mk2 ..kolega zamontował mi jakies przekazniki i obrotomierz działa perfekcyjnie a predkosciomierz linka----tylko musi byc taka od g60 :) zeby nie było problemow:)...

ps..u mnie jak narazie 140KM i 320Nm :) ale cos mało..pozdrawiam:D
A ja mam licznik z paska B4 i jest OK :)

Ps. Grzech GD pakuj Stage III :
wtryski 260 , pompa 11 , Turbo GTB22 i pare innych modów i ciesz się Mocą :D
Ja jak sprzedam 230, hybryde 10/11 i BRD to przeskakuje na wyżej wymieniony Stage :)


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: superkasztan » pn paź 08, 2012 14:19

Grzech GD możesz rozwinąć to info o obrotku,
Twój kolega jest w stanie podać jakieś info co trzeba zrobić żeby obrotek działał??
Bo u mnie wskazówka obrotościomierza leży i odpoczywa :P

Pozdro


Somewhere in Nowhere

Awatar użytkownika
Grzech GD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt gru 09, 2011 02:06

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: Grzech GD » pn paź 08, 2012 20:57

sluchaj ja sie na tym nie znam:D ale moge sie spytac co i jak albo powiedziec zeby cos takiego ulepił i bym ci to wysłal :)


Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: superkasztan » wt paź 09, 2012 09:15

Okej,
jestem skłonny zakupić,
ewentualnie jak by przedstawił ideę, jakiś schemat to mam elektronika który bi mi to zrobił.
Wiem że sygnał jest w kompie i był podawany do oryginalnego obrotka,
wiem też że można wyciągnąć sygnał z alternatora i jakoś podać go do obrotka, ale na pewno nie będzie to działało dobrze.
Za wszelkie info będę wdzięczny :)

Pozdro


Somewhere in Nowhere

arwam

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: arwam » wt paź 09, 2012 09:31

w benzynie i w TDI masz w podobny sygnał. co 180* obrotu wału korbowego.
ale trzeba trochę pinami przekładać



Awatar użytkownika
Grzech GD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt gru 09, 2011 02:06

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: Grzech GD » wt paź 09, 2012 10:17

wiec poprawiamy dane 142KM i 320Nm teraz czas na wtryski.... co do obrotka to koledze zajeło to jakies 5 minut :)..poprostu zna sie na tym i zarabia na tym kase u mnie działa zajebiscie dam znac jak cos :)


Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm

cover88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr lip 18, 2012 20:44

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: cover88 » pt paź 19, 2012 16:58

mam pytanie
czy można ustawic zbieżnośc kół tylnych w golfie II ?
jak tak to jaka czesc za to odpowiada ?


coVer

Awatar użytkownika
franQlin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 22, 2011 11:49
Silnik: BHE

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

Post autor: franQlin » ndz paź 21, 2012 20:20

Kolego cover88, to nie dział na takie pytania, admin pewnie zaraz to usunie lub przeniesie.
Konstruktor nie przewidział regulacji zbieżności kół tylnych. Jeśli nie ma zbieżności, to masz ukrzywiony któryś czop, lub skrzywioną tylną belkę.


Mk2 R32 DSG 4motion.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości