wiecej KM z RP

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

pawelekk24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
Lokalizacja: NGO/WWL

wiecej KM z RP

Post autor: pawelekk24 » śr lis 25, 2009 20:20

co moge zrobic zeby wyciagnac z mego rp wiecej koni bez swapu



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » śr lis 25, 2009 20:26

bylo o tym juz 100 razy wystarczy poszukac ale i tak taniej niz jakies mody wyjdzie swap


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

pawelekk24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
Lokalizacja: NGO/WWL

Post autor: pawelekk24 » śr lis 25, 2009 21:45

jedyne co znalazlem pisalo o walku z 2e ale jak napisalem czy cos to daje nikt mi nie odpisal dlatego zalozylem temat chcialbym zeby mial chociaz ze 115 lub 120 km mozna to osiagnac nieduzym kosztem czy raczej odpada??


mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702

Awatar użytkownika
fill89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr paź 22, 2008 18:18
Lokalizacja: Budzisko/Suwałki

Post autor: fill89 » czw lis 26, 2009 00:18

pawelekk24 kolego jeszcze parę razy ktoś założy temat typu "więcej KM w RP czy ABS" to bez uprzedzenia Moderatorzy będą sypać ostrzeżenia. Tego typu tematy były już poruszone BARDZO WIELE RAZY aż do znudzenia.

Co do tych KM to 115 nie uzyskasz a jak już to dużym kosztem nie mówiąc tu już o 120 KM. Lepiej zrób swapa na 2E zrób dobry dolot i wydech do tego krótka skrzynia. A jak naprawdę chcesz trochę podłubać to porting głowicy wałki itd.
Nawet te 115 KM w RP może się słabiej zbierać niż 2E bo moment ma słabszy.

Tańsza wersja. Na chamownię z tym co masz i sprawdź czy nie uciekło Ci parę kucyków bo może się okazać że i tych 90 KM nie masz. Jak uciekły to postaraj się je odzyskać możesz ewentualnie zwiększyć dafkę(wtedy lepiej się zbiera ale ciut więcej pali) a radość z jazdy będzie na pewno bo 1.8 RP potrafi zapierdzielać aż miło :bigok:

PS:a jak pomyślisz o swapie to ABF lub KR.
Ostatnio zmieniony czw lis 26, 2009 00:25 przez fill89, łącznie zmieniany 1 raz.



pawelekk24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
Lokalizacja: NGO/WWL

Post autor: pawelekk24 » czw lis 26, 2009 02:58

myslalem nad wymiana gory silnika np na wtrysk mechaniczny chyba bylo by nie duzo roboy konikow pewnie troche ucieklo bo 4 lata jezdzil na gazowni
niechktos mi napisze jaka gora silnika podejdzie do rp a pamietam czasy Scirocco to fajnie zapierdzielalo bodajrze to byl silnik 1,8 8V DX 112 ps bo znalazlem na allegro caly silnik tylko niewiem czy warto kupywac i czy bedzie pasowal



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw lis 26, 2009 09:52

pawelekk24, osiagnac wynik 120 ps...
potrzeba najpierw uruchomic silnik do czego znalezc musisz
glowka z gti na wiekszych zaworach
wtrysk wielopunktowy, o mechanice zapomnij bo bedziesz z nia walczyl i walczyl z powodu wieku co najmniej 20 lat
elektryka do danego wtrysku
pompa paliwa do wielopuunktu
i kilkanascie mniejszych gratow do uruchomienia silnika
na tym zestawie zapomnij o mocy 115 ps a co dpoiero 120
do szczescia
rozwiercenie glowki plus walek plus dobry wydech i remap ecu
masz upragnione 120 ps a moze i kilka wiecej
koszt ogolny modyfikacji.... circa 9 kpln
koszt swapa na abf... 6 :helm: :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
fill89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr paź 22, 2008 18:18
Lokalizacja: Budzisko/Suwałki

Post autor: fill89 » pt lis 27, 2009 00:00

No 6 tys to tylko wtedy gdy znajdziesz dawce tzn MK3 ABF po dzwonie w bok albo w tył lub Seata Toledo ABF. Bo za 6 tys nie zrobisz swap-a kupując oddzielnie graty sam dobry silnik to od 2tys do 2.5 a i tak warto do takiego zajrzeć (no chyba ze jest możliwość odpalenia) :bigok: A my tu mówimy o MK2 tak więc hample wiązka nie wiem jak z sankami bo do MK2 GTI pasuje silnik na łapy a jak z GT to nie wiem ale raczej tak samo. :bigok:



pawelekk24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
Lokalizacja: NGO/WWL

Post autor: pawelekk24 » pt lis 27, 2009 00:44

aha to chyba juz swap wybity z glowy tyle kasy nie bede wkladal w silnik moze pomysle ewentualnie nad 2E a jak wygladaja koszty przekladki na 2E zmieszcze sie do 2 tys


mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702

slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » pt lis 27, 2009 01:15

nie weim czy zamkniesz się w 2k pln, musisz znaleźć komplet na swapa pod digifanta z mk2 (z przepustnicą) a do tego słupek silnika 2E



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt lis 27, 2009 10:11

fill89, zestaw abf do swapa 3500 kpl wiec nie wiem zkad wymysl ze nie zrobisz za 6.... bo zrobisz i bedzie jeszcze na 0.7


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
fill89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr paź 22, 2008 18:18
Lokalizacja: Budzisko/Suwałki

Post autor: fill89 » sob lis 28, 2009 00:48

evolution, owszem można zrobić ale to będzie po tańszej linii oporu. Poza tym mówi się że swap jest droższy od kupienia samochodu z takim silnikiem no a za 6 tys nie kupisz dobrego ABF-a. Nie będę się spierał wszystko jest możliwe a każdy swap to indywidualna sprawa oraz koszty. Zawsze może coś się stać, pojawić się nowe wydatki (nieprzewidziane). Z drugiej strony takie mk2 z ABF-em Malinka to musi Pięknie zapierdzielać. :bigok:

pawelekk24, co do swapu 2E za 2 tys to też kiepska sprawa, zdrowy silnik kosztuje koło 1 tys poza tym jak chcesz mieć szybszy samochód to koszta też wzrastają. To nie jest tak ze zrobisz swap za 2 tys a potem będziesz tylko PB tankował oraz olej wymieniał - o samochód i silnik trzeba dbac a to pochłania czas oraz pieniądze.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob lis 28, 2009 11:48

fill89, 600 funtow caly na ebay stoi golf zarejestrowany jeszcze u nich a koszt swapa 6 kpln jest kosztem zasadniczo ostatecznym z policzonymi wszystkimi gratami, wiec nie wyszukasz dodatkowych kosztow no chyba ze dorwiesz sam silnik z allegro i do tego niekompletny i zacznie sie szukanie czesci do uruchomieniato i 12 nie styknie...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » sob lis 28, 2009 11:57

Z tego co wyczytałem to niektórzy wrzucali głowicę z wałkiem z PG i zaślepiali otwory na wtryski oraz montowali to na mono. Podobno jeżeli RP był zdrowy to można było podejść pod 100hp. Jednak informacja nie sprawdzona.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
fill89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr paź 22, 2008 18:18
Lokalizacja: Budzisko/Suwałki

Post autor: fill89 » sob lis 28, 2009 15:23

evolution, :prayer: :prayer: :prayer: ok to jak tak to swap nie jest tak strasznie drogi i na miejscu założyciale temetu wsadzał bym ABF. :grin: :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości