swap z GX na PF

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

golf 2 GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob sie 16, 2008 23:04
Lokalizacja: Rozdrażew
Kontakt:

swap z GX na PF

Post autor: golf 2 GT » śr lis 11, 2009 21:57

witam i tak jak w temacie da sie przerobić silnik GX-a na PF-a czy konieczna będzie zamiana głowicy czy ta z GX będzie pasować ewentualnie co będzie trzeba przerobić. Za odpowiedzi bardzo dziękuje



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: swap z GX na PF

Post autor: Borys » czw lis 12, 2009 09:32

golf 2 GT pisze:witam i tak jak w temacie da sie przerobić silnik GX-a na PF-a czy konieczna będzie zamiana głowicy czy ta z GX będzie pasować ewentualnie co będzie trzeba przerobić. Za odpowiedzi bardzo dziękuje
ja zmieniałem w JH, KJetronik na Digifant II z PF w swoim scirocco
głowicy nie trzeba zmieniac, wystarczy zmienic podstawki pod wtryski na takie jaka sa w PF.
reszta to juz standard



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pt lis 13, 2009 12:29

Noi musisz dodatkowo zrobic mocowanie listwy wtryskowej zeby ja przykrecic a zreszta nie ma problemu



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt lis 13, 2009 13:43

Tylko trzeba pamiętać, że GX ma mniejsze zawory niż PF. Może nie być pełnego efektu.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

golf 2 GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob sie 16, 2008 23:04
Lokalizacja: Rozdrażew
Kontakt:

Post autor: golf 2 GT » pt lis 13, 2009 14:06

ale słabszy to raczej nie będzie czy coś mocy przybędzie? a głowica będzie pasować od PF-a
Ostatnio zmieniony pt lis 13, 2009 14:07 przez golf 2 GT, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt lis 13, 2009 14:58

golf 2 GT pisze:ale słabszy to raczej nie będzie czy coś mocy przybędzie? a głowica będzie pasować od PF-a
Głowica z PFa będzie pasować, a pierwszego pytania nie rozumiem. Pytasz czy przy mniejszych zaworach będzie więcej mocy? Żartujesz prawda?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lis 13, 2009 23:36

bugalon pisze:
golf 2 GT pisze:ale słabszy to raczej nie będzie czy coś mocy przybędzie? a głowica będzie pasować od PF-a
Głowica z PFa będzie pasować, a pierwszego pytania nie rozumiem. Pytasz czy przy mniejszych zaworach będzie więcej mocy? Żartujesz prawda?
ja w JH po swapie na digi 2 miałem tyle samo co seryjne JH - 95KM, mocy nie opczeliwałem ale mam swiety spokoj



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości