4 gazniki + turbo :D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
4 gazniki + turbo :D
witam mam zamiar zalozyc 4 gaznixy do swojego vw ale to dopiero na wiosne :/ gdysz autko wedruje do blachaza a silniczek zostaeje na stole i mam pewien problem bende zakladal glowice od 16v jak narazie mam 8v na bloku od pl i cz te gazniki ucigna mi turbo bo fajnie by bylo takie cos zrobic szatanski plan ale czy one uciagna mi turbo ???????? bo jesli tak to montuje to a jesli nie to bende zmuszony zalozyc wtrysk...?????????????????????????????????????????????????????? da rade ??????
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Sieski, po pytaniu jakie zadales widać, że kompletnie nie orientujesz się w zasadach działania siników wolnossących i doładowanych. Z czego chcesz wstawiać te gaźniki - z wolnossących motocykli ? Jak je chcesz połączyć z wlotem powietrza z turbiny ? Jednym kolektorem? Zastanowiles sie chociaz przez chwile co Ty tam musisz zamontować zeby to w ogole dzialalo?
No i jakim cudem masz glowice od 8V na bloku z tłokami z 16V? Taki zestaw nie ma prawa dzialac.
No i uzywaj słownika albo zamilknij ......
No i jakim cudem masz glowice od 8V na bloku z tłokami z 16V? Taki zestaw nie ma prawa dzialac.
No i uzywaj słownika albo zamilknij ......
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
to to zaloze wrtysk i niebende sie *#cenzura#* digi II do tego kit turbo .. no i glowice 16v
[ Dodano: 29 Paź 2009 00:22 ]
i czemu te gazniki niemaja sie spisac wraz z turbo..????? skoro ziom ma turbo gaznikowca ;p i jest to 1 gaznik ... 0,5 bara pompuje mu.... i wszystko zaczerpniente z diesla... miska kolektor wydechowy ... i chodzi to na lpg .. bo uzyskuje wieksza moc ...wyjasni mi pojecie ogarni skoro jestes aki wszech wiedzacy ...?
[ Dodano: 29 Paź 2009 00:22 ]
i czemu te gazniki niemaja sie spisac wraz z turbo..????? skoro ziom ma turbo gaznikowca ;p i jest to 1 gaznik ... 0,5 bara pompuje mu.... i wszystko zaczerpniente z diesla... miska kolektor wydechowy ... i chodzi to na lpg .. bo uzyskuje wieksza moc ...wyjasni mi pojecie ogarni skoro jestes aki wszech wiedzacy ...?
Ostatnio zmieniony czw paź 29, 2009 01:25 przez sieski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Co innego LPG co innego benzyna. LPG działa na mikserach przepływowych (w zależności od przeplywu zwiększa sie ilość gazu mieszanego z powietrzem aczkolwiek i to nie jest takie proste żeby zapewnić właściwy skład mieszanki w każdych warunkach). Gaźnik działa zupełnie inaczej bo zwiększone zapotrzebowanie na paliwo wynikające z większego obciążenia koryguje podcisnieniami. Jak w dolocie pojawią się nadcisnienia związane z doładowaniem to gaźnik sobie z nimi nie poradzi. Były gaźnikowe silniki turbo np w Saabie ale to jest już całkiem inna bajka niż to co jest w motocyklach czy zwyklych wolnossących benzyniakach.
Czapka z 8V nie ma prawa działać na bloku z 16V bo cisnienie sprężania by było tak wysokie że od razu wywaliło by Ci uszczelkę pod głowicą. Co więcej miał bys takie spalanie stukowe ze by Ci zniszczyło tłoki i komory spalania w głowicy. Są dwie możliwości - albo nie wiesz co masz i ktoś Ci nawciskał kitów, albo masz tak słabą kompresję w silniku że połowa cisnienia sprężania idzie w odmę
Acha no i Digi 2 nie za bardzo nadaje sie do silnika Turbo, bo ma tylko przeplywomierz klapkowy. Bardzo Ciężko będzie to wystroić.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego ze należy odprężyć silnik do zaturbienia, że należy zapewnić właściwe smarowanie turbinie, że turbina z diesla nie nadaje sie do benzyniaka, że spalanie stukowe rozwali silnik, że niewłasciwy skład mieszanki spowoduje stopienie tłoków. Mógłbym wymieniać tak bez końca elementy o których musisz wiedzieć budując silnik turbo. Ty tego nie wiesz i nawet nie przeczytałeś podwieszonego tematu o przygotowaniu silnika pod turbo. Zacznij od lektury a potem zadawaj dopiero konkretne pytania.
Acha no i to jest moja ostatnia odpowiedź na Twój post z błędami otrograficznymi.
Czapka z 8V nie ma prawa działać na bloku z 16V bo cisnienie sprężania by było tak wysokie że od razu wywaliło by Ci uszczelkę pod głowicą. Co więcej miał bys takie spalanie stukowe ze by Ci zniszczyło tłoki i komory spalania w głowicy. Są dwie możliwości - albo nie wiesz co masz i ktoś Ci nawciskał kitów, albo masz tak słabą kompresję w silniku że połowa cisnienia sprężania idzie w odmę
Acha no i Digi 2 nie za bardzo nadaje sie do silnika Turbo, bo ma tylko przeplywomierz klapkowy. Bardzo Ciężko będzie to wystroić.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego ze należy odprężyć silnik do zaturbienia, że należy zapewnić właściwe smarowanie turbinie, że turbina z diesla nie nadaje sie do benzyniaka, że spalanie stukowe rozwali silnik, że niewłasciwy skład mieszanki spowoduje stopienie tłoków. Mógłbym wymieniać tak bez końca elementy o których musisz wiedzieć budując silnik turbo. Ty tego nie wiesz i nawet nie przeczytałeś podwieszonego tematu o przygotowaniu silnika pod turbo. Zacznij od lektury a potem zadawaj dopiero konkretne pytania.
Acha no i to jest moja ostatnia odpowiedź na Twój post z błędami otrograficznymi.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
bugalon pisze:Co innego LPG co innego benzyna. LPG działa na mikserach przepływowych (w zależności od przeplywu zwiększa sie ilość gazu mieszanego z powietrzem aczkolwiek i to nie jest takie proste żeby zapewnić właściwy skład mieszanki w każdych warunkach). Gaźnik działa zupełnie inaczej bo zwiększone zapotrzebowanie na paliwo wynikające z większego obciążenia koryguje podcisnieniami. Jak w dolocie pojawią się nadcisnienia związane z doładowaniem to gaźnik sobie z nimi nie poradzi. Były gaźnikowe silniki turbo np w Saabie ale to jest już całkiem inna bajka niż to co jest w motocyklach czy zwyklych wolnossących benzyniakach.
Czapka z 8V nie ma prawa działać na bloku z 16V bo cisnienie sprężania by było tak wysokie że od razu wywaliło by Ci uszczelkę pod głowicą. Co więcej miał bys takie spalanie stukowe ze by Ci zniszczyło tłoki i komory spalania w głowicy. Są dwie możliwości - albo nie wiesz co masz i ktoś Ci nawciskał kitów, albo masz tak słabą kompresję w silniku że połowa cisnienia sprężania idzie w odmę
Acha no i Digi 2 nie za bardzo nadaje sie do silnika Turbo, bo ma tylko przeplywomierz klapkowy. Bardzo Ciężko będzie to wystroić.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego ze należy odprężyć silnik do zaturbienia, że należy zapewnić właściwe smarowanie turbinie, że turbina z diesla nie nadaje sie do benzyniaka, że spalanie stukowe rozwali silnik, że niewłasciwy skład mieszanki spowoduje stopienie tłoków. Mógłbym wymieniać tak bez końca elementy o których musisz wiedzieć budując silnik turbo. Ty tego nie wiesz i nawet nie przeczytałeś podwieszonego tematu o przygotowaniu silnika pod turbo. Zacznij od lektury a potem zadawaj dopiero konkretne pytania.
Acha no i to jest moja ostatnia odpowiedź na Twój post z błędami otrograficznymi.
- stonebridge69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 549
- Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
- Lokalizacja: MORDOR
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości