Ktory lepszy do mk2 ABF czy AAA ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
quli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pn lip 16, 2007 12:52
Lokalizacja: WKZ Grabów
Kontakt:

Ktory lepszy do mk2 ABF czy AAA ?

Post autor: quli » sob paź 10, 2009 16:43

Witam na wiosne planuje swapa do jetty mk2 i nie moge zdecydować czy ABF a moze AAA
Prosze o wasze wypowiedzi jaki silnik montowac.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32794
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob paź 10, 2009 16:53

abfa bez gazu


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
quli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pn lip 16, 2007 12:52
Lokalizacja: WKZ Grabów
Kontakt:

Post autor: quli » sob paź 10, 2009 17:02

Tak oczywiscie ze bez gazu tylko sama benzyna wchodzi w gre



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » sob paź 10, 2009 19:35

pytanie z cyklu filozoficznych .....

Ja bym dawał VRa pomimo ogólnej nagonki na ABFy. Tylko wyremontuj zanim wsadzisz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob paź 10, 2009 19:57

Podepnę się bezczelnie skoro już o ABF-ach mowa ; )

Napiszcie mi proszę przy ilu RPM jest odcięcie paliwa w tych silnikach...

Wiem tylko, że rocznikowo są jakieś różnice. Oczywiscie chodzi mi o fabrycznie ustawioną odcinkę.


Z góry dziękuję


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32794
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob paź 10, 2009 20:08

kojarzę 7200 i 6800, pewnie zmiana byla w okolicach 96 roku(nie pamietam) , wraz z numerem silnika (nie chce mi sie szukac, jest na forum) kiedy zaczęto stosować półautomatyczny napinacz i digifanta 3.2 wiec i pewnie nieco edytowano wsad ecu. u mnie odcina przy 6800 wlasnie


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Post autor: Rapcio » sob paź 10, 2009 20:11

VR6 miałem tylko dzwiek fajny miał... teraz mam ABF i jakos fajniej mi sie tym jezdzi... napewno bym nie wrocil do VR :jezor: ale jak bym mial teraz wybierac co wsadzic pod maske to tylko 1.8T :smoke:



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » sob paź 10, 2009 20:39

Tak zdecydowanie jezeli bedziesz wsadzal AAA to go wyremontuj Wiadomo te silniki maja duze przebiegi ponad dwiescie tys to by sie przydalo rozrzad wymienic jak bedziesz mial go na wierzchu



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob paź 10, 2009 20:42

djtom pisze:kojarzę 7200 i 6800, pewnie zmiana byla w okolicach 96 roku(nie pamietam) , wraz z numerem silnika (nie chce mi sie szukac, jest na forum) kiedy zaczęto stosować półautomatyczny napinacz i digifanta 3.2 wiec i pewnie nieco edytowano wsad ecu. u mnie odcina przy 6800 wlasnie
dzięki za info. Tak właśnie ostatnio próbowałem ile mi na 2 biegu pociągnie ale przy około 100 km/h miałem wrażenie, że mi odcina paliwko... teraz sam nie niem ile faktycznie pojadę na skrzyni 2Y. No nic, sprawdzę przy jakiejś lepszej pogodzie. : )
quli pisze:Witam na wiosne planuje swapa do jetty mk2 i nie moge zdecydować czy ABF a moze AAA
Nie jechałem nigdy VR-em więc znam ten silnik tylko z opowiadań i filmików. Dźwięk to wiadomo że ładny ale wrzucając ABF-a i modząc przy wydechu też można uzyskać ładne brzmienie. Mój ABF na prawdę zapitala jak szalony więc polecam :)

Poza tym chyba częsci do ABF-a są tańsze niż do VR-a. Ale może się mylę : )


Mój golf

Miłość ożyła....

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » sob paź 10, 2009 20:56

Co z odcieciem paliwa nigdy nie kobinowalem ale chce sprobowac Podloczyc przekaznik paliwa tak zeby niebyl sterowany koputerem silnika bo jest masa sterowany Podac mu mase przez jakis sobie wlocznik omijajac koputer I wtedy sprobowac czy bedzie mial odciecie Bo mam Mk2 na paliwie odcina a jak mam go na gazie to krece go do konca i niema odciecia Czyli na to wychodzi ze koputer odcina paliwo nie iskre Moze sie myle ale warto sprobowac



Awatar użytkownika
quli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pn lip 16, 2007 12:52
Lokalizacja: WKZ Grabów
Kontakt:

Post autor: quli » sob paź 10, 2009 20:59

jakie sa roznice w jedzie w mk2 wiadomo VR ma odpowiedni dzwiek ale jest ciezki
Oczywiscie silnik przejdzie remoncik przed wlozenie
I teraz naprawdze nie wiem jaki mam wybrac :crazy:



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob paź 10, 2009 21:06

quli pisze:I teraz naprawdze nie wiem jaki mam wybrac :crazy:
Szczerze? 1.8 T.....


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32794
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob paź 10, 2009 21:06

Szczerze? 1.8 T.....
tru :bigok:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Post autor: Rapcio » sob paź 10, 2009 21:17

po co remontowac stare kondony ? wogole sie to nie oplaca! najlepiej kupic na swapa uszkodzonego anglika A3 albo mk4 ze sprawnym 1.8T bedzie komplecik na swapa reszte gratow jeszcze sie sprzeda. Napewno wyjdzie taniej niz kupic VR + remont



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości