Strona 1 z 3
					
				swap RP na PF czy duzo rzezby przy instalowaniu??
				: śr wrz 16, 2009 00:32
				autor: majekMK2
				Witam mam pytanie na temat swapu z RP na PF czy jest duzo rzezby czy instalacje musze wymieniac ja mam golfa z 90r.a dawca z 89r.czy pompy sa takie same jesli juz było takie pytanie na forum to przepraszam ze nie znalazłem
			 
			
					
				
				: śr wrz 16, 2009 08:41
				autor: Leon_Wechtel
				pompy z GTI maja większą wydajność....
popytaj Zająca ,robił swap z RPka na PF to ci powie co i jak
			 
			
					
				
				: śr wrz 16, 2009 09:07
				autor: gumiś
				pompa do zmiany bo z rp za mało ładuje,wiazke silnikową z  kompem tez trzeba dać z pf,podejdzie p&p z 89 roku.
			 
			
					
				
				: śr wrz 16, 2009 10:28
				autor: majekMK2
				Leon_Wechtel pisze:pompy z GTI maja większą wydajność....
popytaj Zająca ,robił swap z RPka na PF to ci powie co i jak
gumiś pisze:pompa do zmiany bo z rp za mało ładuje,wiazke silnikową z kompem tez trzeba dać z pf,podejdzie p&p z 89 roku.
aha dzieki wielkie wyslałem wlasnie do niego wiadomosc ale czekam dalej na info od niego 
wiec pompy musze wymienic i instalacje i tyle??
 
			 
			
					
				
				: śr wrz 16, 2009 12:02
				autor: gumiś
				do tamtego silnika musisz mieć jeszcze portki bo w rp jest inaczej
			 
			
					
				
				: śr wrz 16, 2009 12:16
				autor: To_mas
				oj coś sie tu kroi :PP heh
			 
			
					
				
				: czw wrz 17, 2009 12:17
				autor: majekMK2
				gumiś pisze:do tamtego silnika musisz mieć jeszcze portki bo w rp jest inaczej
aha spoko
 
To_mas pisze:oj coś sie tu kroi 

 P heh
 
 
 
a mam jeszcze pytanie jak mocowania ida tak samo jak w RP całego silnika??
 
			 
			
					
				
				: czw wrz 17, 2009 20:44
				autor: marcinas1983
				majekMK2, tak.... przecież bloki te silniki mają takie same, czy diesel czy benzyna jeśli jest tak samo silnik pochylony ma takie samo mocowanie łap 

 
			 
			
					
				
				: pt wrz 18, 2009 09:39
				autor: Leon_Wechtel
				łapy i wszelkie mocowania sa identyczne,kolektor wydechwy można zostawic z RP ale mija się to z celem bo PF ma większą średnicę całego wydechu,a sam kształt dwururki tez wpływa na lepsze napełnianie cylindra a więc ma większa sprawnośc....skrzynia biegów może również zostac od RP
			 
			
					
				
				: pt wrz 18, 2009 10:54
				autor: majekMK2
				Leon_Wechtel pisze:łapy i wszelkie mocowania sa identyczne,kolektor wydechwy można zostawic z RP ale mija się to z celem bo PF ma większą średnicę całego wydechu,a sam kształt dwururki tez wpływa na lepsze napełnianie cylindra a więc ma większa sprawnośc....skrzynia biegów może również zostac od RP
aha spoko powiem ci ze mam kompletnego pf na przekladke z całych wydechem  
 
skrzynia zostaje chyba moja albo tamta zobacze bo ta i tamta jest długa i jeszcze jedno pytanko bo ja mam instalacje nowsza bo awaryjne mam na manetkach a ta jest na desce to musze cos przerobic zeby były tak jak teraz na manetkach wiem ze napweno manetka i instalacje tez trzeba wtedy przerobic??
 
			 
			
					
				
				: pt wrz 18, 2009 18:06
				autor: marcinas1983
				majekMK2, kolego instalację zmieniasz tylko tą od zasilania silnika. Ona jest osobno od instalacji przedniej do świateł i kierunków. Z tego co pamiętam to są chyba 3 kostki. Wypinasz je ze skrzynki bezpiecznikowej i zapodajesz instalkę od PF'a. Ważne jest tylko to, żeby instalacja od dawcy była "nowszego typu" do skrzynki bezpiecznikowej. A to czy masz awaryjne w manetkach czy na konsoli to nie jest ważne. To osobna instalacja, której nie potrzeba z auta wyciągać przy swapie 

 
			 
			
					
				
				: pt wrz 18, 2009 18:17
				autor: To_mas
				majekMK2, masz prostą sprawę z tym silnikiem 

)
jak ja dałem rade z TDI(oczywiście z pomocą forumowiczów) to i ty dasz rade temy benzyniakowi 

 
			 
			
					
				
				: sob wrz 19, 2009 08:42
				autor: majekMK2
				marcinas1983 pisze:majekMK2, kolego instalację zmieniasz tylko tą od zasilania silnika. Ona jest osobno od instalacji przedniej do świateł i kierunków. Z tego co pamiętam to są chyba 3 kostki. Wypinasz je ze skrzynki bezpiecznikowej i zapodajesz instalkę od PF'a. Ważne jest tylko to, żeby instalacja od dawcy była "nowszego typu" do skrzynki bezpiecznikowej. A to czy masz awaryjne w manetkach czy na konsoli to nie jest ważne. To osobna instalacja, której nie potrzeba z auta wyciągać przy swapie 

 
aha wiec tylko 3 kable wmontuje od tej PF do siebie i to juz bedzie jakby kompletna instalacja od silnika a wie moze ktos kture kostki jakbym wyslał fotke skrzynki??
To_mas pisze:majekMK2, masz prostą sprawę z tym silnikiem 

 )
jak ja dałem rade z TDI(oczywiście z pomocą forumowiczów) to i ty dasz rade temy benzyniakowi 

 
no widze ze chyba az tak trudne nie bedzie wypytuje sie jak małe dziecko ale pierwszy raz bede robił swapa i nie chce nic zepsuc 

 
			 
			
					
				
				: sob wrz 19, 2009 09:28
				autor: marcinas1983
				majekMK2, dzisiaj pokażę Tobie zdj. instalki od 1.3 NZ'ta, którą wyciągałem ze swojego auta a w jej miejsce wpinałem w skrzynkę instalkę od diesla 

 . Też myślałem na początku, że będzie mega rzeźba, że trzeba będzie wiązkę pruć a tu niespodzianka. Wiązka ta co idzie do świateł + kierunków + wentylatora jest osobną częścią od tej co idzie do osprzętu silnika. Zresztą jak się przyjrzysz skąd wychodzą wiązki pod maska to zauważysz, że ta do świateł + reszty osprzętu jest niżej niż ta od zasilania silnika 

 .