Witam.Mam małe pytanie.Otóz posiadam golfa 3 2,0 8v i cos jest pomieszane.Na mechaników już wydałem dośc sporo kasy i nikt nie wie co jest.Zastanawiam się nad dwoma kwestiami.
1:zrobic swap na 2,8 vr6 z golfa 3(silnik zadbany nie sprawdzany na chamowni,od znajomego po wypadku,koleś dbał o samochód,kupił już drugiego vr6 a tego chce na części puścic)
2:Kupic silnik 2e i tego włożyc(jedynie kupic na allegro pewnie tez nie sprawdzony na chamowni)
Kolejne pytanie.Jeśli swap na 2,8 to co muszę miec oprócz silnika i skrzyni.Dodam że jakimś dziwnym trafem w moim gti są 4 śruby na koła a wiem że w vr6 jest 5 śrub.Proszę o rady.
Swap czy ten sam silnik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
to szczerze masz jakis ulep. Oryginalnie 2E powinno miec kola na 5 srub. Moze ktos kiedys robil swap na 2e i nie dokonczyl tego porzadnie. Z tylu masz bebny czy tarcze. Do vr napewno potrzebowal bys wiazke komptroche czujnikow itp. Pozatym komplet hamulcow i ...
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 23:09 przez GTI KR, łącznie zmieniany 1 raz.
BB (borówka, bandit ...)
Dzieki panowie za info.Samochod dzis byl ogladac mcgyver:) cos tam porobil i ... wkoncu odpalil.Ale dalej problem ze skrzynia,tzn 1,2,3,4,5 bieg nie dziala,wogole nie moge ich wrzucic a wsteczny dziala.Wydaje mi sie ze wodziki poszly.Dalej sie zastanawiam nad vr6.W sobote mam jechac do kolesia od vr6 i sie dogadam.Jak cena bedzie w porzadku to wezme vr6 a jak nie to bede szukal skrzyni albo mcgyvera od skrzyni:D Pozdro
Temat można zamknąc.
Temat można zamknąc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości