Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 robertoo19
- Nowicjusz
  
- Posty: 38
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 13:07
- Lokalizacja: rawa mazowiecka
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: robertoo19 » sob wrz 12, 2009 14:19
			
			
			
			
			witam panowie.. mam taki dylemat przez ktory nie moge spac 

  .. otoz chce kupic upatrzone juz mk1 1.6 d i zrobic swap.. opcja nr 1.. mam jezdzace mk2 87r 1.8 8v gx na pelnym mechanicznym wtrysku ke.. technicznie jest sprawny silnik skrzynia i reszta ok ale buda sie rozpada i niedlugo jak flinston bede jezdzil. 

 . no i chce z niego zrobic dawce do mk1 z wszystkiego co sie da.. opcja nr 2 .. kolega ma na podworku rozbitego seata toledo gt 2.0 8v (2e) 115km. i moje pytanie to ktory silnik bedzie lepszy do tego swapa.. wkladac 1.8 czy wkladac 2.0 ..oba silniki w podobnej kondycji..  co wogole radzicie? bo meczy mnie to.. pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi.. PS.. nie bede juz remontowal tego mk2 bo zbyt dojechane.. wole to mk1.. jest starsze ale w lepszej kondycji.. i jak dla mnie  1 ladniejsza. pozdro..
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								punkvw							
- Mały gagatek
  
- Posty: 115
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
- Lokalizacja: Polska/ Niemcy
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: punkvw » sob wrz 12, 2009 17:45
			
			
			
			
			wkladac 2.0.............................
			
									
									
		
		
				T4 Doka   ACV 130ps..................
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 robertoo19
- Nowicjusz
  
- Posty: 38
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 13:07
- Lokalizacja: rawa mazowiecka
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: robertoo19 » sob wrz 12, 2009 18:09
			
			
			
			
			no ok.. ale czy podejdzie do tego silnika 2.0 2e skrzynia od 1.8..  interesuje mnie jeszcze ile ten 2.0 jest ciezszy od 1.8.. moc w obu silnikach podobna 2.0 2e ma 115km a moj 1.8 112koni.. roznica tylko 3km. wiec pytam.. po za tym 1.8 bylo seryjnie w mk1 a 2.0 chyba nie..  jakie przeszkody moge napotkac z tym swapem..
			
									
									
		
		
				nie wazne jest przy czym stoisz... wazne jak tym jezdzisz..
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								punkvw							
- Mały gagatek
  
- Posty: 115
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
- Lokalizacja: Polska/ Niemcy
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: punkvw » sob wrz 12, 2009 19:04
			
			
			
			
			skrzynia podejdzie, ciezszy jest niewiele. mocowanie lap od 1.6 do 2.0 bylo takie same wiec z montazem 0 problemow. problem natomiast z elektryką, zalety: Digi......................
			
									
									
		
		
				T4 Doka   ACV 130ps..................
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								lukas.g60							
- Forum Master
  
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lukas.g60 » ndz wrz 13, 2009 01:34
			
			
			
			
			ja bym wkladał 1.8 mialem w mk1 gti DX i zapierdalał masakrycznie,poza tym odchodzą ci koszty.No chyba ze masz zamiar cos modzic w przyszłosci to digi jest bardzo podatne.Ale ja bym został przy tym co masz
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 jeryk10
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2745
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
- Lokalizacja: pomorskie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jeryk10 » ndz wrz 13, 2009 11:58
			
			
			
			
			Wkladac 2.0 Wtrysk mechaniczny robi sie przezytkiem dopuki chodzi to jest ok jak zacznie szwankowac to sie robia schody i duze koszta
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz wrz 13, 2009 12:05 przez 
jeryk10, łącznie zmieniany 2 razy.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Marcin_MK2_8v							
- Mały gagatek
  
- Posty: 109
- Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:46
- Lokalizacja: Stary Sącz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Marcin_MK2_8v » ndz wrz 13, 2009 13:31
			
			
			
			
			2.0 ma lepszy ma moment obrotowy, wg mnie lepiej 2.0 zależy który to silnik robiłem mk1 cabrio z ADY i całkiem dobrze to jedzie
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz wrz 13, 2009 13:33 przez 
Marcin_MK2_8v, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								krzysio1985							
- Ma gadane
  
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: krzysio1985 » ndz wrz 13, 2009 20:13
			
			
			
			
			robertoo19 pisze:mam jezdzace mk2 87r 1.8 8v gx na pelnym mechanicznym wtrysku ke.. 
robertoo19 pisze:moc w obu silnikach podobna 2.0 2e ma 115km a moj 1.8 112koni.. roznica tylko 3km. 
z tego co mi wiadomo to GX mial 90KM, a 112 mial PB wiec roznica w mocy ciut wieksza.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								punkvw							
- Mały gagatek
  
- Posty: 115
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
- Lokalizacja: Polska/ Niemcy
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: punkvw » ndz wrz 13, 2009 22:04
			
			
			
			
			krzysio1985 pisze:robertoo19 pisze:mam jezdzace mk2 87r 1.8 8v gx na pelnym mechanicznym wtrysku ke.. 
robertoo19 pisze:moc w obu silnikach podobna 2.0 2e ma 115km a moj 1.8 112koni.. roznica tylko 3km. 
z tego co mi wiadomo to GX mial 90KM, a 112 mial PB wiec roznica w mocy ciut wieksza.
 
dobrze Ci wiadomo..........tylko 90 ps
T4 Doka   ACV 130ps..................
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 robertoo19
- Nowicjusz
  
- Posty: 38
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 13:07
- Lokalizacja: rawa mazowiecka
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: robertoo19 » pn wrz 14, 2009 13:03
			
			
			
			
			ten silnik od toledo mam za 600 zl .. wsztstko co od niego chce oprocz skrzyni bo uszkodzona.. wszystko kompletne wiazki komp wtryski itp itd... warto. i jeszcze takie pytanie  jakie to moze miec przyspieszenie.. golf bedzie pusty  tylko buda siedzenie i silnik na skrzyni 1.8.. i co z elektryka? podobno digi nie pasuje pod instalacje przed 89 rokiem. wiec co tu zrobic.. dz
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 jeryk10
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2745
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
- Lokalizacja: pomorskie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jeryk10 » pn wrz 14, 2009 16:19
			
			
			
			
			Zaprowadz auto do elektryka i podlaczy Ci bez problemu Istalacje podlacza sie bardzo prosto nie musi byc skrzynka bezpiecznikowa wystarcza uniwersalne kostki i przekazniki z podstawa
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości