Post
autor: GTO » pt wrz 11, 2009 08:08
R32 - większe wykorbienie, wieksza pojemność, zmienne fazy rozrządu, zmienna długość dolotu - dlatego dzwięk jest całkiem inny jak 2.8 24v a o 12v to już nie wspomne.
dzwięk lepszy z dolotu jak wydechu w tym przypadku.
R32 pięknie mruczy i zbiera się też dobrze, jedyny minus to to że obroty w okolicach 7000rpm to max, dobrze jedzie do 6600 a powyżej słabnie (moje spostrzeżenia silnika po modyfikacjach) w serii jest limiter cos 6600 , ja kręciłem do 6900.
Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 08:13 przez
GTO, łącznie zmieniany 1 raz.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761