silnik CY i JR w mk1 1.6 diesel

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jarekcg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 834
Rejestracja: pn mar 23, 2009 22:18
Lokalizacja: Grudziądz

silnik CY i JR w mk1 1.6 diesel

Post autor: jarekcg » ndz sie 30, 2009 07:59

na czym polega różnica, który lepszy, i czemu na cholernej tabliczce to wygląda na...
bite numery?
proszę o pomoc :kwiat:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz sie 30, 2009 08:01 przez jarekcg, łącznie zmieniany 1 raz.


znajdziesz mnie na
http://www.vagsiekreci.pl
http://www.vagkujawy.pl

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » ndz sie 30, 2009 08:11

Różnice:
-w CY mechaniczna regulacja luzu zaworowego (pierwsze JR-y też to miały), rozwiązanie lepsze do modów, lecz raczej mniej wygodne,
-inne turbo,
-jednej rzeczy tylko nie jestem pewien, czy CY miały dodatkowy natrysk oleju na tłok,
-JR występowały w dwójkach, a CY w jedynkach tylko w wersji GTD.

Jakbym miał wybierać to CY.
Ostatnio zmieniony ndz sie 30, 2009 08:12 przez twromek, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości