na czym polega różnica, który lepszy, i czemu na cholernej tabliczce to wygląda na...
bite numery?
proszę o pomoc
silnik CY i JR w mk1 1.6 diesel
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
silnik CY i JR w mk1 1.6 diesel
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz sie 30, 2009 08:01 przez jarekcg, łącznie zmieniany 1 raz.
znajdziesz mnie na
http://www.vagsiekreci.pl
http://www.vagkujawy.pl
http://www.vagsiekreci.pl
http://www.vagkujawy.pl
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Różnice:
-w CY mechaniczna regulacja luzu zaworowego (pierwsze JR-y też to miały), rozwiązanie lepsze do modów, lecz raczej mniej wygodne,
-inne turbo,
-jednej rzeczy tylko nie jestem pewien, czy CY miały dodatkowy natrysk oleju na tłok,
-JR występowały w dwójkach, a CY w jedynkach tylko w wersji GTD.
Jakbym miał wybierać to CY.
-w CY mechaniczna regulacja luzu zaworowego (pierwsze JR-y też to miały), rozwiązanie lepsze do modów, lecz raczej mniej wygodne,
-inne turbo,
-jednej rzeczy tylko nie jestem pewien, czy CY miały dodatkowy natrysk oleju na tłok,
-JR występowały w dwójkach, a CY w jedynkach tylko w wersji GTD.
Jakbym miał wybierać to CY.
Ostatnio zmieniony ndz sie 30, 2009 08:12 przez twromek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości