[mk3] Jakie mozliwosci krecenia 2.0 2e ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » pn sie 24, 2009 18:37

od 3,5tys inne autko, ale niestety nie hamowałem po modach. Miałem stroić komp. żeby całość była w 100% wykorzystywana, bo teraz to lipa z wykorzystaniem potencjału, ale zawsze były inne wydatki i tak śmigam na nie wystrojonym:(

A co do wycechu- na pcozątku był cały przelot supersprinta, czyli za baranem rura + tłumik środkowy + tłumik końcowy. Dla mnei było za głośno, szczególnie od 3-4tys, więc teraz mam za baranem cały wydech od ABFa wrzucony (jesli dobrze pamiętam przeszedłem z fi 50 na 54)
Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 18:43 przez olafart, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pn sie 24, 2009 20:38

2y styknie



Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » pn sie 24, 2009 22:26

Grzywa pisze:turbosprezarka
nie trzeba tego tak od razu skreślać, z tego co mi wiadomo, a wiadomo z bardzo dobrego źródła (ludzie, którzy uturbili silnik opla 3.0 V6 wsadzając go do calibry) z uturbieniem 2E nie ma wiele problemu, kolektor wydechowy już jest, z diesla 1.6, turbo też sie nada i jakieś doładowanie rzędu 0.4- 0.5 bara będzie. A silnik jest dostosowany, bo ma denka tłoków chłodzone olejem, olej idzie przez korby i panewki. Można by do tego zastosować górę z 1.8 PG gdyż zawory są tam sodowe. Pod ich okiem robiłem 2.0 8V na jednopunkcie w mkII i teraz zastanawiam się nad turbo... toż to tylko dodatkowy wtryskiwacz by trzeba do mono. Myślę, że jak ma się chęci (i możliwości oczywiście) to założenie turbo do 2E to nie są wielkie koszta. :bajer:


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
Grzywa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob mar 25, 2006 13:52
Lokalizacja: POZNAŃ/okolice

Post autor: Grzywa » pn sie 24, 2009 23:02

Superbeasto, brałem pod uwage swistek i naprawde to nie sa duze koszty (moze nawet mniejsze niz te co teraz włoze), oczywiscie tak do 150-180hp. Ale ja poprostu mam swój cel i to bedzie 2e, które moze porobi abf :P a tak na serio ja nie przepadam za uturbianiem aut z deustchlandu. To jest dobre dla japonczyków. Takie mam zdanie i juz, kazdy ma inne.

Ps uwielbiam czysty dzwiek dobrze wkrecajacego sie silnika :grin:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239728][b]mk3[/b][/url]

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pn sie 24, 2009 23:58

jesli chcesz naprawde ostre wkręcanie i dźwięk to tylko ABF tak rozkręcony jak napisałeś, wtedy to zamiata

-głowica
-wałki 288/288 min
-przeróbka na mechanike
-dopracowany cały wydech
-ITB
-2y
-program +(siakiś SA )
-odciążenie i wyważenie niektórych elmentów w silniku
-doprężenie
-szpera Quaife
-slicki

i wtedy to będzie jeździło jak szatan a dźwięk miażdzył cyce :helm: , myśle że przy profi robocie i naprawde dobrym przyłożeniu się tunera, da się zbiżyć w granice 230-240 koni wtedy 2E znika daleko w lusterku :helm:



Awatar użytkownika
Grzywa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob mar 25, 2006 13:52
Lokalizacja: POZNAŃ/okolice

Post autor: Grzywa » wt sie 25, 2009 18:00

LCQ, wszystko ładnie pieknie. Ale nie podobaja mi sie bardzo wały w ABF... (awaryjna sprawa)... Orientujesz sie moze ile jestem wstanie wycisnac z 2e ??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239728][b]mk3[/b][/url]

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » wt sie 25, 2009 18:53

Grzywa pisze:LCQ, wszystko ładnie pieknie. Ale nie podobaja mi sie bardzo wały w ABF... (awaryjna sprawa)... Orientujesz sie moze ile jestem wstanie wycisnac z 2e ??
:goof: też mi problem, dół z 2E i po problemie, GTO by ci stworzył takie cos co byłbyś zadowolony, ile można wycisnąc? tyle ile wyciśniesz z portfela, bo jesli extrymalne moce to i takie koszta, myśle ze ok 200



Awatar użytkownika
Grzywa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob mar 25, 2006 13:52
Lokalizacja: POZNAŃ/okolice

Post autor: Grzywa » śr sie 26, 2009 00:42

LCQ, ale cały blok daje od 2e do abf ? Czy sam wał z 2e wkładam do abf ?? I wszystko spinam pod kompa od ABF ? Taka, hybryda bardzo mi sie podoba !! :bajer:
GTO by ci stworzył takie cos co byłbyś zadowolony
tzn ? :P

Bardzo przyjemnie udzielasz sie w temacie :-) Zatem punkcik poleciał ;) Pozdro :bigok:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239728][b]mk3[/b][/url]

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » śr sie 26, 2009 09:23

GTO to jeden z mentorów tego forum wiec wejdz sobie tu i zobacz
http://digitun.pl/


BB (borówka, bandit ...)

slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » śr sie 26, 2009 14:38

Grzywa, dajesz blok, wał z 2E i wszystko inne z ABF`a lub z innej 16v to ma sens na doprężających tłokach. był taki projekt blok z 2E głowa z Abf`a shricka wałki ponad 200 kuca. napweno jest gdzieś na forum
Ostatnio zmieniony śr sie 26, 2009 16:46 przez slonek69, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Grzywa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob mar 25, 2006 13:52
Lokalizacja: POZNAŃ/okolice

Post autor: Grzywa » śr sie 26, 2009 23:40

GTI KR, dobrze wiem czym sie zajmuje forumowicz GTO :) chodziło mi co by mi stworzył :P ?

slonek69, ten pomysł bardzo mi sie podoba ! Ale jak z kanałami od cieczy i oleju ? Beda pasowac te z głowicy do bloku ? Jaki pasek na rozrzad ? Komp od abf czy 2e ??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239728][b]mk3[/b][/url]

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » czw sie 27, 2009 09:51

kanały podejda plug&play

[ Dodano: 27 Sie 2009 09:53 ]
komp ABF, rozrzad z ABF (pasek), tylko nie wiem jak jest z walkiem posrednim w ABF, czy inna srednica kola.

[ Dodano: 27 Sie 2009 09:54 ]
ja bym itak dal caly uklad zaplonowy z ABF, sam kiedys troche nad tym myslalem i zbieralem informacje


BB (borówka, bandit ...)

slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » czw sie 27, 2009 10:22

GTI KR, koło na wałku pośrednim jes inne różni się szerokością :crazy:

tą hybrydę można zrobić na kilka sposobów, ale najmniej kosztownym będzie zakup całego ABF`a :green_fuck:

albo robiąg troszkę po kosztach dać dół z tłokami z ABF`a z ukł. zapłonowym włącznie, na to wrzucić głowicę z np. 9A i ITB`s i wszystko wysterować MS`em. :chytry: do tego wydech porting regulowane kółka ofc



Awatar użytkownika
Grzywa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob mar 25, 2006 13:52
Lokalizacja: POZNAŃ/okolice

Post autor: Grzywa » czw sie 27, 2009 17:37

slonek69 pisze:tą hybrydę można zrobić na kilka sposobów, ale najmniej kosztownym będzie zakup całego ABF`a
To sie mija z celem... Stwierdziłem ze odpada hybryda, zbyt duzo niepewnych ! Nie moge sobie pozwolic na "przecieranie szlaków" z tak małym zasobem gotówki...

Pozostaje przy projekcie mocne 2e ! :grin:

Wracajac do tematu (mały ot sie zrobil :P) czy podejdzie jakas skrzynia 6 do 2e ?? Np z mk4 1.8T. Ostatnio była na allegro za 1400 :chytry:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239728][b]mk3[/b][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 6 gości