[ MK II ]swap wtrysku z RP do RH gaźnik

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

[ MK II ]swap wtrysku z RP do RH gaźnik

Post autor: dan_25 » wt sie 18, 2009 21:22

witam :grin: właśnie jestem w trakcie zakładania wtrysku z silnika RP do silnika RH[ gaźnik] i mam mały problem z elektrykom a mianowicie wszystkie zasilania podłączone ,przekaźnik pompy założony i działa jak należy , iskra jest , tylko że mam problem z jednym przewodem , koło modułu zapłonu jest przykręcone coś w rodzaju cewki i mam z tego luźny przewód kolor " czerwony-biały pasek" a sprawdzałem w innym RP i bez tego auto w ogule nie zapala :grrr: szukajki użyłem i nie znalazłem nic sensownego na ten temat a po rosyjskiej stronce ze schematami nie umiem sie za bardzo poruszać :otepienie: więc może ktoś się orientuje do czego to podłączyć

pozdro i z góry dzięki za podpowiedzi :smoke:

[ Dodano: 20 Sie 2009 05:50 ]
Hmmmm nikt nic nie wie na ten temat ???????? ja dokopałem się że jest to Rezystor szeregowy i działa na jednym obwodzie ze wtryskiem i zaworem odcinającym w fazie hamowania silnikiem :bajer: tylko gdzie to podłączyć ???????

[ Dodano: 21 Sie 2009 20:42 ]
więc nikt nic mądrego nie napisał to rozpracowałem to sam :chytry: :chytry:
cała
elektryka wygląda tak : przewody
czarny i czarny-biały >>> + po stacyjce
czerwony >>>> + z aku
czerwony- żółty >>> masa sterująca przekaźnikiem pompy

a poszukiwany czerwony-biały [ idący od rezystora szeregowego] wpinamy do przekaźnika pompy na wyjściu + do pompy [ załącza on równocześnie wtrysk i pompy ]

wszystko podpinamy w wiązce wychodzącej przy ECU a 2 przewody zostały mi luźne ale bez nich wszystko działa jak należy :grin: :grin: kolory [ brązowy- żółty i biały- czerwony]

co do wrażeń z pierwszej jazdy to:

-auto pali od strzała
-wskazówka obrotka stoi jak przybita gwoździem na ok 900 RPM
-silnik ciągnie równo i elastycznie
- po testach doszliśmy do wniosku że auto zyskało na dynamice w porównaniu do gaźnika co może być spowodowane tym że RP ma stopień sprężania 9,0 - 1 a RH[/b 10,0 - 1

piszę to bo może się komuś przydać a ja sam szukałem info na ten temat i nie wiele znalazłem a co do kosztów to kompletny wtrysk na pobliskim szrocie 200 PLN a robocizna 0 bo wielkich problemów z tym nie ma :chytry:

pozdro :bigok:
Ostatnio zmieniony wt sie 18, 2009 21:24 przez dan_25, łącznie zmieniany 1 raz.


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

snurky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr gru 16, 2009 17:41
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: snurky » czw gru 31, 2009 14:17

też się zastanawiam nad podobną zamianą bo mam padający (chyba) silnik RP a dobry GU leży w garażu tylko że słyszałem że monowtrysk lepiej chodzi. Jak jest na prawdę? czy taka zamiana ma w ogóle sens?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pt sty 01, 2010 10:40

Dan 25 zazwyczaj jak nie mamy schematu istalaci to sprawdzamy dany kabel miernikiem skad idzie i dokand idzie a potem mozna sie domuslec po roszyfrowaniu jego co ma na nim isc czy napiecie czy masa zawsze tak robie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości