swap pn na 2e

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » wt wrz 08, 2009 13:06

wasiak pisze:tyle ze przy seryjnym wlocie jakos wielkich problemow nie widac a przy stozku juz sie twoza
zna ktos moze pojemnosc dolotu seryjnego do 2e [ nie posiadam go :( ]
nie widzę wielkich problemów z założeniem dolotu składającego się z blosa i stożka, oprócz ilości miejsca przy przepustnicy. Jak wiadomo blos musi być jak najbliżej przepustnicy, przyjmij sobie że blos to poprostu walec o określonej średnicy, zmierz oryginalną długość rury od przepływki do przepustnicy i odejmij od tego długość blosa... stożek musisz koniecznie zabudować lub chociaż dać osłonę, bo przy pierwszej kałuży cały filtr będzie mokry, i po zabawie. Do stożka obowiązkowo redukcja bo inaczej go nie ząłożysz...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » śr wrz 16, 2009 18:09

oslona bedzie z puszki po hainekenie
chwilowo musze jeszcze przejsciowke od przeplywki do stozka pospawac i powoli bede sie bral za robote


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz paź 18, 2009 23:22

ruszone cos w temacie??bo zaczynam sie powoli rozgladac za silniczkiem i albo TDi albo zagazowane 2E. z tym że golfa mam 88rok i chyba jeszcze ze starą skrzynką. czyli juz nie będzie tak różowo


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » pn paź 19, 2009 19:28

ruszylo ale z opuznieniem
silnik juz w aucie
jeszcze killku reczy brakuje ale do konca miesiaca powinien latac :D


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt lis 03, 2009 00:35

auto juz poskladane??jak jezdzi??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » wt lis 03, 2009 10:47

wszystko idzie strasznie powoli

nie mam za wiele czasu
a po zmroku nie moge pracowac
brak jeszcze przewodow paliwowych i kulku dupereli


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » śr lis 04, 2009 19:11

-=ren=- pisze:nie widzę wielkich problemów z założeniem dolotu składającego się z blosa i stożka, oprócz ilości miejsca przy przepustnicy. Jak wiadomo blos musi być jak najbliżej przepustnicy, przyjmij sobie że blos to poprostu walec o określonej średnicy, zmierz oryginalną długość rury od przepływki do przepustnicy i odejmij od tego długość blosa... stożek musisz koniecznie zabudować lub chociaż dać osłonę, bo przy pierwszej kałuży cały filtr będzie mokry, i po zabawie. Do stożka obowiązkowo redukcja bo inaczej go nie ząłożysz...
ja mam blosa przed przeplywka. Mialem najpierw tak zalozone, potem zalozylem tak jak powinno byc, nastepnie wrocilem do pierwszej opcji. Leprza mozliwosc regolacji i ogolnie inaczej silnik pracuje


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » śr lis 04, 2009 19:27

chcesz powiedzieć że masz BLOSa przed przepływomierzem??


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » śr lis 04, 2009 19:41

tak mam przed przeplywka. Ustawilem to z PrzemoGTI i wszystko fajnie smiga


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » czw lis 05, 2009 07:32

GTI KR pisze:tak mam przed przeplywka. Ustawilem to z PrzemoGTI i wszystko fajnie smiga
bardzo interesujące rozwiązanie... i jak do tej pory nie spotykane przeze mnie :goof:
Oczywiście jeśli doświadczalnie dało to większe możliwości to tak musi być, może pokażesz jakieś zdjęcie?


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » czw lis 05, 2009 18:10

ok jak znajde wolna chwile to wrzuce. Pozatym 2e ma dosc duze podcisnienie i jak podlaczalem analizatorm spalin to ciezko bylo ustawic blosa. Prawie calkowicie skrecony byl. Dodam, ze silnik zdrowiutki i leciutko doprezony. Glowica splanowana o 0.5mm

[ Dodano: 05 Lis 2009 19:05 ]
Obrazek
tu troszke widac, ale slabo. W sobote zrobie swieze foto, gdzie bedzie widac dokladnie. Wtedy przeplywka byla obrocona bokiem, ale teraz jest normalnie (musialem przeniesc zawor od filtra weglowego)


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » śr lis 11, 2009 15:30

GTI KR, bardzo ciekawie to wygląda... trzeba pomyśleć o czymś takim...

wasiak, jak tam potworek??


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » ndz lis 15, 2009 20:33

w potworku brakuje praktycznie 2 rzeczy
czyli przewodow paliwowych
i MFA

wie ktos moze gdzie podlaczyc kabel wiazki od pomp paliwa??
w wiazce mma wtyczke M od skrzynki przekaznikow oraz jeden wolny kabel ktory nie wiem gdzie idzie

gdzies na forum bylo to rozpisane ale nie moge jakos znalezc


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » ndz lis 15, 2009 21:25

w 2e oryginalnie jest jedna pompa paliwa i jeden kabel z niej idzie do masy. Drugi laczy sie z przewodem od grzalki sondy lambdy i wtryskow. Nastepnie idzie do przekaznika pompy. W tolerance mam go opisanego jako k18

[ Dodano: 15 Lis 2009 20:30 ]
czyli jesli po przekreceniu stacyjki na jednym z bialych przewodow lambdy masz przez krotka chwile napiecie +12 to ten przekaznik bangla. Tam moze tez podpiac pompe paliwa

[ Dodano: 15 Lis 2009 20:32 ]
Obrazek


BB (borówka, bandit ...)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości