swap hamulcow tylnich z bebnow na tarcze mk2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
swap hamulcow tylnich z bebnow na tarcze mk2
Witam mam takie pytanie czy ma ktos dokladne fotki heblow tylnich z mk2 jak maja byc poskladane zakupiłem komplet tylko niewiem gdzie co ma byc wkrecone niekture czesci juz poskrecałem ale nie wszystkie najlepiej dokladnie co po kolei jakby ktos napisał i tez mam problem z tłoczkiem
tutaj takie fotki jak narazie mam skrecone i jak dokladnie idzie sprezynka ta co jest linka recznego przymocowania ???prosze o pomoc i czy ktos by mugł opisac jak dokladnie ida rozne oringi
tutaj takie fotki jak narazie mam skrecone i jak dokladnie idzie sprezynka ta co jest linka recznego przymocowania ???prosze o pomoc i czy ktos by mugł opisac jak dokladnie ida rozne oringi
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
dzieki wielkie jak jutro bede to skladał i nie dam rady bede pytał w fotoporadzieLeon_Wechtel pisze:http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232665
dzieki wielkie punkciki poleciałymate64 pisze:majek ta sprężynka o te śrubę z prowadnicą:
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
nie zdziw sie jak ci zostanie kilka simeringów i oringów
[ Dodano: 27 Lip 2009 20:48 ]
i na tym zdjęciu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de6 ... 94f14.html
podłużne sprężynki przy tłoczkach czy to coś o czym nie wiem czy te co trzymają linki na belce?
[ Dodano: 27 Lip 2009 20:48 ]
i na tym zdjęciu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de6 ... 94f14.html
podłużne sprężynki przy tłoczkach czy to coś o czym nie wiem czy te co trzymają linki na belce?
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
to sa wlasnie trzymania linki na belce chyba wlasnie jakies gumki mi zostały narazie niewiem do czego ale dzis moze rozplanuje i dzis zaczne skladac jeden tłoczekmate64 pisze:podłużne sprężynki przy tłoczkach czy to coś o czym nie wiem czy te co trzymają linki na belce?
tylko mam pytanko czy to jest wlasnie ten półokrągły bolec??co zaznaczyłem na fotce co idzie pierwszy w kolejnosci w zacisku??
Ostatnio zmieniony wt lip 28, 2009 07:10 przez majekMK2, łącznie zmieniany 1 raz.
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
dokładnie jak pisze kolega wyżej...
wchodzi w ośkę od dzwigni ręcznego...potem trzpień z gwintem ,te co tłoczek sie wkręca na niego,gruba okręgła podkładka...radzę zalożyc razem z tym trzpieniem bo jak włożysz sam trzpień w przekrzywionej pozycji to cięzko będzie go orócic ,żeby te podkładke ulożyc....jest na niej taki wystający bolczyk który musi wskoczyc w otwór w zacisku.
Dalej podkładkę zwykłą sprężyna z koszyczkiem i seger na to i tu zaczyna się zabawa bo koszyczek musi dobrze ,równo wskoczyc a jak nie zaskoczy dobrze to podwijają się wąsy koszyczka i nie włożysz dobrze segera i zęby ci może wybic jak wyskoczy sprężyna
wchodzi w ośkę od dzwigni ręcznego...potem trzpień z gwintem ,te co tłoczek sie wkręca na niego,gruba okręgła podkładka...radzę zalożyc razem z tym trzpieniem bo jak włożysz sam trzpień w przekrzywionej pozycji to cięzko będzie go orócic ,żeby te podkładke ulożyc....jest na niej taki wystający bolczyk który musi wskoczyc w otwór w zacisku.
Dalej podkładkę zwykłą sprężyna z koszyczkiem i seger na to i tu zaczyna się zabawa bo koszyczek musi dobrze ,równo wskoczyc a jak nie zaskoczy dobrze to podwijają się wąsy koszyczka i nie włożysz dobrze segera i zęby ci może wybic jak wyskoczy sprężyna
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
dzieki wielkie za rady bede tak robiuł jak piszecie i teraz mam pytanie
czy ta dzwignia z tuleja ma wejsc do srodka czy tylko tak zostac jak jest na fotce??
czy tam wchodza jeszcze jakies uszczelki czy tylko odrazu ta dzwignia i ta jedna uszczelka??
na tłoczek idzie tylko ta uszczelka i nic wiecej??w ten wnek ma sie zablokowac??
i co to sa za uszczelki bo kurcze nie doszedłem co to jest??
przepraszam was za tyle pytan ale robie to pierwszy raz i niechce zebym cos przeoczył bo hamulce najwazniejsze
czy ta dzwignia z tuleja ma wejsc do srodka czy tylko tak zostac jak jest na fotce??
czy tam wchodza jeszcze jakies uszczelki czy tylko odrazu ta dzwignia i ta jedna uszczelka??
na tłoczek idzie tylko ta uszczelka i nic wiecej??w ten wnek ma sie zablokowac??
i co to sa za uszczelki bo kurcze nie doszedłem co to jest??
przepraszam was za tyle pytan ale robie to pierwszy raz i niechce zebym cos przeoczył bo hamulce najwazniejsze
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
simering do końca a dźwignia ile wejdziemajekMK2 pisze:dzieki wielkie za rady bede tak robiuł jak piszecie i teraz mam pytanie
czy ta dzwignia z tuleja ma wejsc do srodka czy tylko tak zostac jak jest na fotce??
tylko simering (ta uszczelka) pamiętaj o wyczyszczeniu dokładnym dźwigni, wnętrza i napakowaniu tam smaruczy tam wchodza jeszcze jakies uszczelki czy tylko odrazu ta dzwignia i ta jedna uszczelka??
ta gumka to uszczelnienie zewnętrzne, do środka zacisku musisz mieć jeszcze oring widoczny na tej fotce, lewy dolny róg:majekMK2 pisze:na tłoczek idzie tylko ta uszczelka i nic wiecej??w ten wnek ma sie zablokowac??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/662 ... 5f22f.html
Ten kołnierz o którym piszesz ma jedną stroną (tą o większej średnicy)trafić w rowek w zacisku a drugą na tłoczek tak jak napisałeś.
mówiłem:majekMK2 pisze:i co to sa za uszczelki bo kurcze nie doszedłem co to jest??
w ogóle to ta skośna uszczelka z metalowym kołnierzem to mi wyglądana uszczelkę ale od anteny przy zacisku nic takiego nie ma.nie zdziw sie jak ci zostanie kilka simeringów i oringów
spoko jak coś źle złozysz to albo ci płyn wycieknie albo coś nie zadziałaprzepraszam was za tyle pytan ale robie to pierwszy raz i niechce zebym cos przeoczył bo hamulce najwazniejsze
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
ok dzis chciałem wszystko złorzyc wszystko pieknie gorzej jest z segerem nie dalem rady po 2 godzinach tego wlorzyc i dałem sobie spokuj macie jeszcze jakies moze metody jak seger wlorzyc ??bo kleszczykow nie mam tylko srubokretami wkladałemmate64 pisze:z tym szlifowaniem nie przeginaj, jak zbierzesz za du zo to będzie nie szczelne i trzeba by dobierać inny simering
aha i czy musze tam w srodku czyms smarowac przed podkladka segerem i sprezyna czy tylko dobrze wyczyscic i tyle???
Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 18:41 przez majekMK2, łącznie zmieniany 1 raz.
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości