swap hamulcow tylnich z bebnow na tarcze mk2

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

swap hamulcow tylnich z bebnow na tarcze mk2

Post autor: majekMK2 » pn lip 27, 2009 19:14

Witam mam takie pytanie czy ma ktos dokladne fotki heblow tylnich z mk2 jak maja byc poskladane zakupiłem komplet tylko niewiem gdzie co ma byc wkrecone niekture czesci juz poskrecałem ale nie wszystkie najlepiej dokladnie co po kolei jakby ktos napisał i tez mam problem z tłoczkiem
tutaj takie fotki jak narazie mam skrecone i jak dokladnie idzie sprezynka ta co jest linka recznego przymocowania ???prosze o pomoc i czy ktos by mugł opisac jak dokladnie ida rozne oringi
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pn lip 27, 2009 20:22



:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pn lip 27, 2009 20:36

majek ta sprężynka o te śrubę z prowadnicą:
Obrazek



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » pn lip 27, 2009 20:40

dzieki wielkie jak jutro bede to skladał i nie dam rady bede pytał w fotoporadzie
mate64 pisze:majek ta sprężynka o te śrubę z prowadnicą:
dzieki wielkie punkciki poleciały :grin:


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pn lip 27, 2009 20:44

nie zdziw sie jak ci zostanie kilka simeringów i oringów :grin:

[ Dodano: 27 Lip 2009 20:48 ]
i na tym zdjęciu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de6 ... 94f14.html
podłużne sprężynki przy tłoczkach czy to coś o czym nie wiem czy te co trzymają linki na belce?


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » wt lip 28, 2009 07:09

mate64 pisze:podłużne sprężynki przy tłoczkach czy to coś o czym nie wiem czy te co trzymają linki na belce?
to sa wlasnie trzymania linki na belce chyba wlasnie jakies gumki mi zostały narazie niewiem do czego ale dzis moze rozplanuje i dzis zaczne skladac jeden tłoczek
tylko mam pytanko czy to jest wlasnie ten półokrągły bolec??co zaznaczyłem na fotce co idzie pierwszy w kolejnosci w zacisku??
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt lip 28, 2009 07:10 przez majekMK2, łącznie zmieniany 1 raz.


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » wt lip 28, 2009 09:07

ta fasolka leży we wgłębieniu ośki ręcznego i popycha ten gwintowany trzpień samoregulacji. Dobra rada wyczyść to dokładnie, najlepiej papierkiem 500


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » wt lip 28, 2009 09:45

dokładnie jak pisze kolega wyżej...
wchodzi w ośkę od dzwigni ręcznego...potem trzpień z gwintem ,te co tłoczek sie wkręca na niego,gruba okręgła podkładka...radzę zalożyc razem z tym trzpieniem bo jak włożysz sam trzpień w przekrzywionej pozycji to cięzko będzie go orócic ,żeby te podkładke ulożyc....jest na niej taki wystający bolczyk który musi wskoczyc w otwór w zacisku.
Dalej podkładkę zwykłą sprężyna z koszyczkiem i seger na to i tu zaczyna się zabawa bo koszyczek musi dobrze ,równo wskoczyc a jak nie zaskoczy dobrze to podwijają się wąsy koszyczka i nie włożysz dobrze segera i zęby ci może wybic jak wyskoczy sprężyna


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » wt lip 28, 2009 14:36

dzieki wielkie za rady bede tak robiuł jak piszecie i teraz mam pytanie
czy ta dzwignia z tuleja ma wejsc do srodka czy tylko tak zostac jak jest na fotce??
Obrazek
czy tam wchodza jeszcze jakies uszczelki czy tylko odrazu ta dzwignia i ta jedna uszczelka??
Obrazek
na tłoczek idzie tylko ta uszczelka i nic wiecej??w ten wnek ma sie zablokowac??
Obrazek
i co to sa za uszczelki bo kurcze nie doszedłem co to jest??
Obrazek Obrazek
przepraszam was za tyle pytan ale robie to pierwszy raz i niechce zebym cos przeoczył bo hamulce najwazniejsze :grin:


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » wt lip 28, 2009 16:58

majekMK2 pisze:dzieki wielkie za rady bede tak robiuł jak piszecie i teraz mam pytanie
czy ta dzwignia z tuleja ma wejsc do srodka czy tylko tak zostac jak jest na fotce??
simering do końca a dźwignia ile wejdzie :grin:
czy tam wchodza jeszcze jakies uszczelki czy tylko odrazu ta dzwignia i ta jedna uszczelka??
tylko simering (ta uszczelka) pamiętaj o wyczyszczeniu dokładnym dźwigni, wnętrza i napakowaniu tam smaru
majekMK2 pisze:na tłoczek idzie tylko ta uszczelka i nic wiecej??w ten wnek ma sie zablokowac??
ta gumka to uszczelnienie zewnętrzne, do środka zacisku musisz mieć jeszcze oring widoczny na tej fotce, lewy dolny róg:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/662 ... 5f22f.html
Ten kołnierz o którym piszesz ma jedną stroną (tą o większej średnicy)trafić w rowek w zacisku a drugą na tłoczek tak jak napisałeś.
majekMK2 pisze:i co to sa za uszczelki bo kurcze nie doszedłem co to jest??
mówiłem:
nie zdziw sie jak ci zostanie kilka simeringów i oringów
w ogóle to ta skośna uszczelka z metalowym kołnierzem to mi wyglądana uszczelkę ale od anteny :rotfl: przy zacisku nic takiego nie ma.
przepraszam was za tyle pytan ale robie to pierwszy raz i niechce zebym cos przeoczył bo hamulce najwazniejsze :grin:
spoko jak coś źle złozysz to albo ci płyn wycieknie albo coś nie zadziała :chytry: :grin:



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » wt lip 28, 2009 19:55

ok dzieki wielkie w wiekszej polowie złorzony zacisk mam tylko jutro jeszcze tłoczek do włorzenia :grin:
i z drugim zaciskiem to samo tylko gorzej tam dzwignia chodzi bo sie delikatnie zacina musze dobrze wyszlifowac


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » wt lip 28, 2009 22:42

majekMK2 pisze:dzwignia chodzi bo sie delikatnie zacina musze dobrze wyszlifowac

z tym szlifowaniem nie przeginaj, jak zbierzesz za du zo to będzie nie szczelne i trzeba by dobierać inny simering :bajer:


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » śr lip 29, 2009 18:37

mate64 pisze:z tym szlifowaniem nie przeginaj, jak zbierzesz za du zo to będzie nie szczelne i trzeba by dobierać inny simering :bajer:
ok dzis chciałem wszystko złorzyc wszystko pieknie gorzej jest z segerem nie dalem rady po 2 godzinach tego wlorzyc i dałem sobie spokuj macie jeszcze jakies moze metody jak seger wlorzyc ??bo kleszczykow nie mam tylko srubokretami wkladałem
aha i czy musze tam w srodku czyms smarowac przed podkladka segerem i sprezyna czy tylko dobrze wyczyscic i tyle???
Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 18:41 przez majekMK2, łącznie zmieniany 1 raz.


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » śr lip 29, 2009 18:42

długie szczypce do segera kupisz w castoramie za około 9 zeta, w innych sklepach metalowych też powinni mieć. Tylko zwróć uwagę żeby sprzęt był w miarę porządny np covala, bo inaczej kupa.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości