hamowanie bez korektora
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
hamowanie bez korektora
czy to normalne ze bez korektora hamowania z zaciskami z tyłu ściaga dupe na lewo?
samochodem jede prosto i gdy wcisne hamulec obraca samochod.
jade z predkoscia ok 25km/h a co by sie działo przy wiekszej predkosci wole nie myslec...
samochodem jede prosto i gdy wcisne hamulec obraca samochod.
jade z predkoscia ok 25km/h a co by sie działo przy wiekszej predkosci wole nie myslec...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
możliwe , bo tył samochodu masz lekki , i zarzuca , tylko dla czego tylko w lewo , pewno jedna strona troszkę lepiej łapie , na to jest własnie korektor aby redukować sił hamowania tyłu w zależności od obciążenia tyłu , regulacje korektora powinno się wykonywać na zegarach , ale kto się tym przejmuje
[ Dodano: 23 Lip 2009 19:00 ]
a , poczekaj jeszcze na zimę , jak będzie ślisko
[ Dodano: 23 Lip 2009 19:00 ]
a , poczekaj jeszcze na zimę , jak będzie ślisko
zajme sie tym w pierwszej kolejnosci. mam dwa komplety korektorów tych na przewody przy pompie.
jedne od skody felicji z dużymi bębnami, a drugi od vw scirocco z małymi bębnami.
czy może musze mieć korektor na belce z tyłu ten co reguluje w zależnosci od cięzaru na tylna oś?
jedne od skody felicji z dużymi bębnami, a drugi od vw scirocco z małymi bębnami.
czy może musze mieć korektor na belce z tyłu ten co reguluje w zależnosci od cięzaru na tylna oś?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
jednak korektory od scirocco nie pomogły przy większej predkości i mocnym hamowaniu rzucało pupa. teraz mam korektory od skody felicji gdzie były wieksze bebny niz w scirocco i jest ok
[ Dodano: Nie Sie 02, 2009 13:32 ]
marcinas1983,
nie raczej nie musisz
[ Dodano: Nie Sie 02, 2009 13:32 ]
marcinas1983,
nie raczej nie musisz
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Takie z sirocco mam teraz i ja ,ale jak mocno depne(ale tak naprawde mocno) na pedał to czasami zablokuje mi tył .
Mam na przód hamulce 256 i mam nadzieję że nie bedzie mi blokowac jak je zamontuje.
Ale gdyby było inaczej to zapodam takie jak kolega JABcok20 z felicji.
Pod warunkiem ze są montowane na pompe.
Korektora przy belce nie chce mi sie instalować
Mam na przód hamulce 256 i mam nadzieję że nie bedzie mi blokowac jak je zamontuje.
Ale gdyby było inaczej to zapodam takie jak kolega JABcok20 z felicji.
Pod warunkiem ze są montowane na pompe.
Korektora przy belce nie chce mi sie instalować
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dokłanie.
To coś ze scirro o czym piszecie to są reduktory siły hamowania. Korektor ma to do siebie ze przeprowadza korekcjez zależności od obiążenia tyłu.
Jak auto miało korektor (ten przy belce) a my go sobie po prostu wyjmiemy to siła hamowania będzie rozdzielona 50/50 i tył będzie zawsze na hamowaniu miał tendencje do wyprzedzania przodu bo jest odciążony. Trzeba dać te reduktory albo wstawic sprawny korektor , seryjny lub sportowy z regulacją jak kto woli.
To coś ze scirro o czym piszecie to są reduktory siły hamowania. Korektor ma to do siebie ze przeprowadza korekcjez zależności od obiążenia tyłu.
Jak auto miało korektor (ten przy belce) a my go sobie po prostu wyjmiemy to siła hamowania będzie rozdzielona 50/50 i tył będzie zawsze na hamowaniu miał tendencje do wyprzedzania przodu bo jest odciążony. Trzeba dać te reduktory albo wstawic sprawny korektor , seryjny lub sportowy z regulacją jak kto woli.
Ostatnio zmieniony pn sie 03, 2009 18:18 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
myśle że nie musi byc od felicji. wystarczy aby były od jakiegoś hatchbaka z dużymi bębnami z tyłu. a może i od sedana mogłyby być
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości