[MK 3] jak podrasowac??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
- Kontakt:
w sumie masz racje bo koszt skrzyni i altka wyjdzie ok 1000 zl.
czyli zas pupa....hmmmm
w taki razie co polecacie????chce osiągnąć moc w przedziale 140-150KM.
jak nie swap i nie turbo to co???słyszalem ze ten silnik jest malo podatny na modyfikacje....
to prawda bo w taki razie zostaje mi tylko zabawa w walki ,chipy itd...
czyli zas pupa....hmmmm
w taki razie co polecacie????chce osiągnąć moc w przedziale 140-150KM.
jak nie swap i nie turbo to co???słyszalem ze ten silnik jest malo podatny na modyfikacje....
to prawda bo w taki razie zostaje mi tylko zabawa w walki ,chipy itd...
Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Ja mam inną propozycje: odkładaj $$$ i po prostu cierpliwie czekaj - zawsze trafia się okazja!! Wiem po sobie!! Ja moje G60 za marne grosze kupiłem (jak na niemieckie warunki) no troche włożyć musiałem, ale wiem że zawsze warto troche poczekać i chwytać okazje (tymbardziej że do tego czasu dozbierasz troche potrzebnych $$$). Powodzenia.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
- Kontakt:
czyli mówicie zeby ze najlepszym wyjsciem jest swap???i co jednak 2.0 16 v ABF ???czy moze jednak VR??pytam zeby poprostu wiedziec....
Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
Więc odpowiem ze za 3tys to nic konkretnego nie zrobisz, dozbieraj trochę tak jak radzi apsik,
to wtedy pogadamy.
Dla wyjaśnienie dodam ze np. chip-tuning na śwince z hamowaniem to kosz ok 1800zł a przyrost w granicach 6%,
więc raczej szkoda kasy marnować jeśliby miało się zrobić tylko to.
to wtedy pogadamy.
Dla wyjaśnienie dodam ze np. chip-tuning na śwince z hamowaniem to kosz ok 1800zł a przyrost w granicach 6%,
więc raczej szkoda kasy marnować jeśliby miało się zrobić tylko to.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
- Kontakt:
w sumie racja bo placac 1800 za chiptuning i otrzymujac w zamian 10-15 KM to bezsensowna inwestycja.lepiej odłozyc troszke wiecej kaski i kupic juz jakis wydajniejszy motor.tylko dalej nie wiem jakiego silnika szukac...czy ABF-a czy znieslawionego VR-a....poprostu prosze teraz o porade jakiego silniczka szukac czy jakiegos z tych wyzej wymienionych a moze diesla....powiem tylko tyle ze 150-160 KM mnie satyswakcjonuje....na poczatek
Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
proponuje ci ABF to świetny silnik do modyfikacji, VR6 troszke przestarzały i ciężki. No ale więcej ich jest na rynku wtórnym
[ Dodano: Czw Paź 27, 2005 00:03 ]
a jeśli chodzi o diesla ! To naprawde będziesz miał dużo dużo bardzo dużo przeróbek a co za tym idzie duze koszta rzędu 10 tys zł
[ Dodano: Czw Paź 27, 2005 00:03 ]
a jeśli chodzi o diesla ! To naprawde będziesz miał dużo dużo bardzo dużo przeróbek a co za tym idzie duze koszta rzędu 10 tys zł
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
SWAP na początek to dobra opcja - później zostanie jeszcze troche rezerwy na kręcenie :]WODA pisze:w sumie racja bo placac 1800 za chiptuning i otrzymujac w zamian 10-15 KM to bezsensowna inwestycja.lepiej odłozyc troszke wiecej kaski i kupic juz jakis wydajniejszy motor.tylko dalej nie wiem jakiego silnika szukac...czy ABF-a czy znieslawionego VR-a....poprostu prosze teraz o porade jakiego silniczka szukac czy jakiegos z tych wyzej wymienionych a moze diesla....powiem tylko tyle ze 150-160 KM mnie satyswakcjonuje....na poczatek
Ja bym polecał TDI 130 lub 150KM ze względu na ceny paliw
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
- Kontakt:
ok w takim razie zaczynam szukac abf-ika badz 1.9 TDI z MK4.nie wiecie w jakiej cenie stoi kompletny motor TDI??i gdzie moge go szukac...a moze macie jakichs handlarzy od motorów z gory bardzo dziekuje....aha jeszcze jedno dzisiaj spotkalem kolesia ktory na do odsprzedania silnik g60...o niebagatelnej mocy 180 KM.(cos tam bylo krecone ,ale nie powiem co:]) jakie macie opinie na temat g60???
Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
Dizla bym proponował jak kolega, odpowiednio zmodyfikowany ASZ/ARL zmiecie Vr6 ki i abf-y na kresce, z rola i w spalaniu które zamknie się w 7 litrach ON. Okolice 180 koniuf i pod 400Nm osiągalne.Apsik pisze:SWAP na początek to dobra opcja - później zostanie jeszcze troche rezerwy na kręcenie :]
Ja bym polecał TDI 130 lub 150KM ze względu na ceny paliw
TDI 255/500
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
- Kontakt:
to wiem...ale taki motorek kosztuje swoje o ile dobrze wiem.nie wiem czy teraz w dobie sprowadzania aut z rajchu jest wogole oplacalne przekladanie silnikow.leiej sprzedac mk3 ,dolozyc troszke i kupic mk4.....hmmmmm powiem szczerze ze jestem w rosterce...
Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
WODA, twój ostatni post wydaje mi się najbardziej rozsądnym rozwiązaniem.
W sumie po co sie bawić w jakieś swapy i takie tam,
skoro można kupić takie samo auto z tego samego roku tylko z dużo mocniejszym silnikiem praktycznie w tej samej cenie.
Najprostrze rozwiązania są zawsze najlepsze.
W sumie po co sie bawić w jakieś swapy i takie tam,
skoro można kupić takie samo auto z tego samego roku tylko z dużo mocniejszym silnikiem praktycznie w tej samej cenie.
Najprostrze rozwiązania są zawsze najlepsze.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
nie wiem czy dizel taki dobry, na vwmani cos sie nie popisaly. a taka 'odpowiednia modyfikacja' kosztujeBond pisze:Dizla bym proponował jak kolega, odpowiednio zmodyfikowany ASZ/ARL zmiecie Vr6 ki i abf-y na kresce, z rola i w spalaniu które zamknie się w 7 litrach ON. Okolice 180 koniuf i pod 400Nm osiągalne.Apsik pisze:SWAP na początek to dobra opcja - później zostanie jeszcze troche rezerwy na kręcenie :]
Ja bym polecał TDI 130 lub 150KM ze względu na ceny paliw
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=139655&start=0 Corrado G60 BYŁO
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180693 Golf mk2 VR6 BYŁ
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=264969 Golf mk5 GTI JEST :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180693 Golf mk2 VR6 BYŁ
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=264969 Golf mk5 GTI JEST :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości