Chwalic sie czy nie?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
no rzeczywiście się kręci dość wysoko. a może rzeczywiście jest tylko chip i wałek wsadzony inny a kółko na sprężarce nie. jeżeli SLS to jest zwiększona dawka paliwa ale nie powietrza i to może być powód troche gorszych wykresów z hamowni. jak by tak było to regeneracja z rozwiertem i 68mm kólo na sprężarke i wtedy by naprawde dostał skrzydełek golfik. jesli źle mysle to poprawić mnie
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
dokładnie , same kolo mniejsze i przyzwoita kostka pomagają już bardzo dużo, walek przenosi moment na wyzsze RPM przez co osiagana jest wieksza moc maksymalna przy wyzszych RPM.
jesli walek bedzie/jest zmieniony na sportowy i kość dobrana odpowiednio to po regeneracji sprężarki i założeniu koła 68mm zrobi sie z tego wykresu hardcore !!
jesli walek bedzie/jest zmieniony na sportowy i kość dobrana odpowiednio to po regeneracji sprężarki i założeniu koła 68mm zrobi sie z tego wykresu hardcore !!
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
GTO a mam takie pytanie słyszałeś o chipie z motorsportu? bo kiedys na jakiejś stronce wyczytałem że po wypuszczeniu ralley motorsport oferował zestaw zwiększający moc i moment tzn kółko 68mm , chip i coś tam jeszcze . moc standartowo o 30KM wzrastała ale za to moment aż o 70Nm. jest to możliwe?
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Uplynelo troche czasu od ostatnich pomiarow i w miedzy czasie wszystko sie wyjasnilo. Otoz byl zalozony chip- nie wiem jaki niestety, bylo tez mniejsze kolko i padniety kompresor.
Teraz jest mniejsze kolko, glowica po polerce + dolot + wyciete prowadnice, ostry walek, kompresor w stanie igla i chip od GTO. Bylem dzis w VTG i sa nowe wyniki- tu fotka nalozonego nowego wykresu na stary. Na tym chyba poprzestane.
Teraz jest mniejsze kolko, glowica po polerce + dolot + wyciete prowadnice, ostry walek, kompresor w stanie igla i chip od GTO. Bylem dzis w VTG i sa nowe wyniki- tu fotka nalozonego nowego wykresu na stary. Na tym chyba poprzestane.
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
Świetny wykres. BRAWO!!!
Potwierdza się moje zdanie, że żadne turbo nie da ci tak płaskiego wykresu momentu.
Brawo jeszcze raz.
Polecam ci jednak wykonać bezpośrednie strojenie na hamowni z wykozystanniem sondy szerokopasmowej,
na jakimś piggy-backu (np. STM6, obecnie są bardzo tanie), zamiast kozystać z gotowego chipa.
Z pewnością uda ci się wykrzesać jeszcze kilka kucyków.
I napewno rozwiązać problem spadku momentu na końcu wykresu, jak zauwazyłem,
no chyba że poprostu kończą się wtryski.
Potwierdza się moje zdanie, że żadne turbo nie da ci tak płaskiego wykresu momentu.
Brawo jeszcze raz.
Polecam ci jednak wykonać bezpośrednie strojenie na hamowni z wykozystanniem sondy szerokopasmowej,
na jakimś piggy-backu (np. STM6, obecnie są bardzo tanie), zamiast kozystać z gotowego chipa.
Z pewnością uda ci się wykrzesać jeszcze kilka kucyków.
I napewno rozwiązać problem spadku momentu na końcu wykresu, jak zauwazyłem,
no chyba że poprostu kończą się wtryski.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
Nie koniecznie.norbi pisze:Tylko do tego trzeba mieć mały woreczek kasyml2210 pisze:Polecam ci jednak wykonać bezpośrednie strojenie na hamowni z wykozystanniem sondy szerokopasmowej,
na jakimś piggy-backu (np. STM6, obecnie są bardzo tanie), zamiast kozystać z gotowego chipa.
Nowy STM6 można w tej chwili kupić za ok 700zł, a jak kupisz go w firmie to ona na pewno optymalnie wysteruje ci auto za normalne pieniądze.
Myślę że są firmy w których zrobisz to za maximum 1200-1500zł, a to w sakli ogólnych kosztów "Tuningu silnika" sa naprawde grosze.
Nie łudźmy się, w dzisiejszych czasach te 1500zł to naprawdę nic nie znaczy.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Niestety nie wiem dokladnie ale w baku chyba robi sie maly wir bo paliwa ubywa szybciutkono no jestem pod wrazeniem a jak jest ze spalaniem?
Ty chyba na swoj wykresik nie narzekasz, he heml2210 pisze:Świetny wykres. BRAWO!!!
Potwierdza się moje zdanie, że żadne turbo nie da ci tak płaskiego wykresu momentu.
Brawo jeszcze raz.
W Tomsonie czy VTG?ml2210 pisze:norbi napisał/a:
1200-1500zł z SMT6?
Ja tyle płaciłem za STM + montaz + całe strojenie (na ulicy i na hamowni).
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
Przy moim projekcie to był taki mix, stroił Tomson w VTG.olozwirski pisze:W Tomsonie czy VTG?
Uzywkę bardzo ciężko wyrwać, rozumiesz jest duży popyt.norbi pisze:No to nie tak źle w sumie... Ciekawe za ile można używke wyrwać... Myślałem, że 2k to minimum...
Pozdro
Ale trzeba się też liczyć z tym, że jak przyjedziesz do firmy ze swoim sprzętem, to ci raczej nie policzą okazyjnie za strojenie.
więc suma sumarum może wyjść prawie na to samo.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości