[MK2] Hamulce tarczowe tylne, zaciski z MK4

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

[MK2] Hamulce tarczowe tylne, zaciski z MK4

Post autor: Xabingo » czw lip 02, 2009 20:38

Witam!
Szukałem i nie znalazłem.
Brat chciał do MK2 GTI (silnik PB) założyć zamiast tylnych fabrycznych hamulców, hamulce od MK4. Zdaje mi się, że ktoś robił taki swap.
Co jest potrzebne do takiego swapu i czy da radę je włożyć do MK2?

Drugie pytanie - jakie w tym GTI (silnik PB 112KM) były montowane tarcze z tyłu?

Trzecie pytanie - Czym się różniły tylne belki w MK2 te z bębnami od tych z tarczami?
Ja mam RP-ka który ma fabrycznie z tyłu bębny, a chcę włożyć hamulce tarczowe z GTI - co mi do takiego swapu będzie potrzebne?


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » pt lip 03, 2009 11:09

ad.1 bez Wielkiej rzezby sie nie obejdzie w mk2 mocowanie jarzma jest na czopie, w mk4 te mocowanie jest na belce.
ad.2 we wszystkich mk2,3 corrado i passatach 35i sa tarcze 226x10
ad.3 belki sa takie same, potrzeba: czopy,tarcze i zaciski...................czesc przewodow hamulcowych i linki recznego



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » pt lip 03, 2009 11:47

A czemu chcesz tył tarcze akurat od MK4?
Chyba łatwiej będzie zarzucić na tył hample od MK3.
Z tego co się orientuję to jest o wiele prościej wrzucić i chyba nie tak inwazyjnie jak z MK4.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » pt lip 03, 2009 11:59

Kamel pisze:A czemu chcesz tył tarcze akurat od MK4?
Chyba łatwiej będzie zarzucić na tył hample od MK3.
Z tego co się orientuję to jest o wiele prościej wrzucić i chyba nie tak inwazyjnie jak z MK4.


tylko z mk3 to to samo co mk2...............



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pt lip 03, 2009 16:55

Ja chcę od brata wziąć tylne hamulce z jego MK2 do mojego, a on ich chce się pozbyć bo ma zepsute zaciski, taniej będzie wymienić je na inne, niż regenerować te stare co ma teraz.

No to z Mk3 podejdą bez przeróbek te zaciski? Czyli rozumiem, że wystarczy z Mk3 kupić samie zaciski i bez przeróbek je po prostu wymienić. Tak?


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » pt lip 03, 2009 17:27

tak..................

[ Dodano: 03 Lip 2009 17:29 ]
z paska 35i i corka tez....................



Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » pt lip 03, 2009 18:04

ja mam u siebie zaciski tył z mk4 nie ma dużo roboty,zaciski pasują na jarzma,tylko trzeba zmienić przewód hamulcowy bo ten z mk2 ma inny gwint i nie da rady wkręcić z zaciski od 4,poza tym żadnych przeróbek,i masz w końcu ręczny i sie nic nie zapieka:D
Ostatnio zmieniony pt lip 03, 2009 18:05 przez gumiś, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pt lip 03, 2009 18:26

gumiś, na pewno wystarczy pod zaciski mk4 wymienić tylko przewód hamulcowy?
Bo jeśli tak to kupię zaciski z MK4, bo właśnie zapieka się ręczny na zaciskach z MK2.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » pt lip 03, 2009 19:57

no napewno przeciez mam załozone u siebie i gra :pub:



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pt lip 03, 2009 21:37

gumiś, a mógł byś dać foto jak wygląda to u Ciebie? Bardzo proszę...


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pt lip 03, 2009 21:46

Xabingo
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Fotki z sieci.



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » ndz paź 11, 2009 01:31

Witam

Własnie gromadzę informacje na temat wzmocnienia tylnych hamulców i stworzyłem taką oto listę:

-linki: 1625mm/1613mm od Golf mk2/Golf mk3
-tarcze: 226x10 Golf mk2/Golf mk3/Corrado/Passat mk3/Passatmk4
-czop: Golf mk2/Golf mk3
-jarzmo: Golf mk2/Golf mk3
-zacisk: Golf mk4

Teraz mam takie pytania:
1. Czy zaciski w Golfach mk4 były wszystkie takie same, czy muszę dobrać z jakiś konkretnych silników?
2. Co jest z tymi przewodami hamulcowymi, który odcinek jest z czego?

Liczę na wasze sugestie :)
Pozdrawiam
Piotr


Obrazek

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » ndz gru 06, 2009 22:04

Fahoo pisze:
D1_PITER pisze:Witam

Własnie gromadzę informacje na temat wzmocnienia tylnych hamulców i stworzyłem taką oto listę:

-linki: 1625mm/1613mm od Golf mk2/Golf mk3
-tarcze: 226x10 Golf mk2/Golf mk3/Corrado/Passat mk3/Passatmk4
-czop: Golf mk2/Golf mk3
-jarzmo: Golf mk2/Golf mk3
-zacisk: Golf mk4

Teraz mam takie pytania:
1. Czy zaciski w Golfach mk4 były wszystkie takie same, czy muszę dobrać z jakiś konkretnych silników?
2. Co jest z tymi przewodami hamulcowymi, który odcinek jest z czego?

Liczę na wasze sugestie :)
Pozdrawiam
Piotr

No właśnie jarzmo jakie jarzmo pod zacisk od MK IV???
od MKIII?czy MK4?

mk3 zmieniasz same zaciski


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » czw sty 07, 2010 15:03

to ja jeszcze mam pytanie.. czyli potrzebuje taki zestaw do zmiany z bębnów na tarcze:
-czop, jarzmo, tarcza z mk2/3
-zacisk mk4
-linka ręcznego mk2/3 pod tarcze

i właśnie gdzie dostać takie przewody z końcówką pod mk4, ile to może kosztować?

a powiedzcie mi jeszcze taką rzecz: w seryjnych belkach gti były jeszcze stabilizatory i korektor siły hamowania czy coś takiego ?? to nie jest potrzebne?

jak założę na przód hamulce g60 na przód i to co wyżej to będzie dobrze na seryjnej pompie?
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 15:04 przez dm414, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości