swap hamulców na 256mm z tyłu

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

swap hamulców na 256mm z tyłu

Post autor: Gacekk » czw lip 02, 2009 17:07

Witam. Jak w temacie zastanawiam się czy byłaby możliwoś założyc tarczę 256mm z zaciskiem na tylna belkę.

Wie ktoś coś na ten temat??



Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » pt lip 03, 2009 11:28

nie da sie !!............jesli bedziesz chcial znac szczegoly to sie rozpisze :bigok:



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » pt lip 03, 2009 16:31

No bardzo chętnie jakbyś powiedział co i jak. Podejrzewam, że nie będzie jak jarzma zamocować.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » pt lip 03, 2009 17:16

przedewszystkim niema takich tarcz razem z piasta , jak to jest w mk3. z teggo co mi wiadomo najwieksze sa 245mm w mk4 i audi z piasta ale nie pasuja na czopy z mk3, a czopy z ww sa bez mocowania jarzma (te znajduja sie na belce) a i sama flansza takich czopow nie miesci sie na belke mk3
z montazem tarcz "luzem" jest ten sam problem brak mocowania jarzm ........

co prawda niema rzeczy niemozliwych :grin: jestem wlasnie w trakcie "budowy" hampli do mk3..........na zaciskach z prosiaka (wszystkie 4) piastach z audicy o rozstawie srob 5x112 i tarczach 312x25 i 260x24 wentylowane. tylna belke musze przespawac,, a raczej dospawac blachy na ktore zmieszcza sie piasty z audi a4 i oczywiscie uchwyty do zaciskow......................a z przodem tez niejest prosto, zaadoptowac piasty z audi wymaga w ch.j roboty :bigok: ale jak pisalem wszystko sie da..........................................



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » pt lip 03, 2009 18:08

Dzięki wielkie za info. Lecz z tym jest więcej roboty i sztuki niż to warte (dla mnie). Ale życzęci powodzenia w pracy !! Pozdro


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości