1.8 PF od czego głowę ? KR , PL czy coś innego ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8 PF od czego głowę ? KR , PL czy coś innego ?
Witam
Mam takie może banalne i błahe pytanie ale szykuje mi się remont głowicy w moim PF'ie i zastanawiałem się bo jeżeli mam dać kasę za remoncik to może by zmienić głowę na jakąś inną , mam do wzięcia głowę od KR'a za małe pieniądze w dobrym a nawet bardzo dobrym stanie ale tu rodzi się moje pytanie , a raczej kilka pytań :
1) czy jest to opłacalne ?
2) czy podejdzie to Plug & Play ?
3) da to jakieś efekty tzn. moc , moment czy coś
4) ew. głowa od jakiego silnika zdałaby się tutaj najlepiej w kwestii podciągnięcia osiągów
5) co oprócz głowy będzie potrzebne , czy coś z tego co mam w silniku da się użyć w zestawieniu z nową głową ?
Jeżeli jest taki temat na forum to bardzo proszę moda o skasowanie mojego tematu i z góry przepraszam ale użyłem szukajki kilka razy i są podobne tematy ale nie trafiają dokładnie w to o co mi chodzi
Tylko proszę o jakieś konkretne wypowiedzi a nie gdybanie
za wszelką pomoc z góry dziękuje
Mam takie może banalne i błahe pytanie ale szykuje mi się remont głowicy w moim PF'ie i zastanawiałem się bo jeżeli mam dać kasę za remoncik to może by zmienić głowę na jakąś inną , mam do wzięcia głowę od KR'a za małe pieniądze w dobrym a nawet bardzo dobrym stanie ale tu rodzi się moje pytanie , a raczej kilka pytań :
1) czy jest to opłacalne ?
2) czy podejdzie to Plug & Play ?
3) da to jakieś efekty tzn. moc , moment czy coś
4) ew. głowa od jakiego silnika zdałaby się tutaj najlepiej w kwestii podciągnięcia osiągów
5) co oprócz głowy będzie potrzebne , czy coś z tego co mam w silniku da się użyć w zestawieniu z nową głową ?
Jeżeli jest taki temat na forum to bardzo proszę moda o skasowanie mojego tematu i z góry przepraszam ale użyłem szukajki kilka razy i są podobne tematy ale nie trafiają dokładnie w to o co mi chodzi
Tylko proszę o jakieś konkretne wypowiedzi a nie gdybanie
za wszelką pomoc z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 00:55 przez New_Man, łącznie zmieniany 1 raz.
Let's Tune it UP !!
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
Głowica jeśli ma coś dac to tylko.....z PF/PB....nawet 2E ma te same średnice zaworów ...nie ma co kombinowac z KR/PL czy G60 PG ...Inne bloki są,z tzw dolnymi odmami itp,trzeba jakoś odpowietrzac skrzynię korbową...Jeśli już to zabawy wałkiem i porting głowicy PF/PB może dac rezultaty ,do tego polerowany dolot i dobrze zrobiony wydech.
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
a ja polecam przeglądać szukajkę - nawet minuty mi to nie zajęło znalezienie odpowiedzi na prawie wszystkie Twoje pytania.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177395
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=228125
Wszystko ładnie wyjaśnione w w/w tematach
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177395
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=228125
Wszystko ładnie wyjaśnione w w/w tematach
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Ad1 w ogoleNew_Man pisze:Tylko proszę o jakieś konkretne wypowiedzi a nie gdybanie
Ad2 glowica tak ale... bedziesz musial pozmieniac zasadniczo caly osprzet silnika
Ad3 w marzeniach... moc spadnie
Ad4 podniesienie??? ile chcesz podniesc mocy... obrob swoja i bedzie najlepiej
Ad5 zasadniczo blok i wal reszte bedziesz musial wyrzucic..
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
evolution, bugalon, Leon_Wechtel, wielkie dzięki panowie
bugalon, przeglądałem szukajkę i to dość dokładnie bo wczoraj do 2:40 siedziałem na forum i grzebałem może pominąłem albo coś , ale dzięki za linki , przestudiuję to
Dla was oczywiście punkciki
Czyli reasumując nie opłaca się wogóle i lepiej albo kupić całe 16v albo obrobić swoją głowicę
A jakieś orientacyjne koszta ? bo rozumiem żadnej z tych rzeczy nie jestem w stanie sam zrobić
Ew. ile dałbym radę wykrzesać na setupie : seria tłoki , korby , wał ?
Bo nie zależy mi na mega hardcore tylko na jakichś 20 KM , jak by było więcej też bym się nie obraził :green_fuck: bo auto ma być takie do codziennej jazdy ale żeby w razie jakiejś fajnej prostej albo tłumoka w BMW, Hondzie można było złotać
bugalon, przeglądałem szukajkę i to dość dokładnie bo wczoraj do 2:40 siedziałem na forum i grzebałem może pominąłem albo coś , ale dzięki za linki , przestudiuję to
Dla was oczywiście punkciki
Czyli reasumując nie opłaca się wogóle i lepiej albo kupić całe 16v albo obrobić swoją głowicę
A jakieś orientacyjne koszta ? bo rozumiem żadnej z tych rzeczy nie jestem w stanie sam zrobić
Ew. ile dałbym radę wykrzesać na setupie : seria tłoki , korby , wał ?
Bo nie zależy mi na mega hardcore tylko na jakichś 20 KM , jak by było więcej też bym się nie obraził :green_fuck: bo auto ma być takie do codziennej jazdy ale żeby w razie jakiejś fajnej prostej albo tłumoka w BMW, Hondzie można było złotać
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 11:42 przez New_Man, łącznie zmieniany 1 raz.
Let's Tune it UP !!
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
New_Man, no wiesz...20KM zyskać modami głowicy?? hmmm też mam marzenie dojść do 130KM ale to będzie cholernie trudne....realne jest 118-120KM...przy średniej kasie....jakiś 1000zł
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 22:32 przez Leon_Wechtel, łącznie zmieniany 1 raz.
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
założ sobie nitro ja kiedyś miałem w PFie i dobrze to latałoNew_Man pisze:Bo nie zależy mi na mega hardcore tylko na jakichś 20 KM , jak by było więcej też bym się nie obraził :green_fuck: bo auto ma być takie do codziennej jazdy ale żeby w razie jakiejś fajnej prostej albo tłumoka w BMW, Hondzie można było złotać
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości