witam wszystkich
wiem ze było sporo tematów w na temat rożnego rodzaju swapów
mam w domu 2 auta mój mk2 1,6 PN 92r, oraz brata 1,3NZ 91 r
NZtka goni już ostatkami sil a remont tak małego silnika jest kompletnie nie opłacalny z tego co policzyłem
u mnie siedzi PNka w stanie bardzo dobrym, choć ostatnio strzeliła focha i poleciał krokowiec przy gaźniku oraz zgubił iskrę ale to jest do ogarnięcia
jak dla mnie ten silnik jest za slaby
wpadłem na pomysł wrzucenia do siebie silniczka z mk3 2,0 8v [ jeszcze do końca nie wiem którego bo jest kilka ciekawych ofert] chciał bym prosić o kilka porad co będzie potrzebne
przy przerzucaniu PNki w miejsce NZtki myślę e za wiele problemów nie będzie
do wymiany poleci cala jednostka z łapami okablowanie wydech zegary pompa w zbiorniku chłodnica zaciski przód i tył bo z tego co wiem w NZtkach są VW I
tu jeszcze małe pytanie
pompy w baku da się przerzucić czy trzeba to razem z bakiem robić???
problem się zaczyna z tym silniczkiem z mk3 bo u mnie pozostanie praktycznie sama buda z wnętrzem
jak jest z łapami silnika
pompami czy bak z mk3 podejdzie plug &play do mk2 bo z tego co doczytałem pompa nie przypasuje i trzeba będzie 2 kombinować
wydechem wiem ze ten z NZtki będzie duuuzo za mały jak średnica wymagana optymalna
czy taki z mk3 podejdzie czy dorabiać??
jak jest z zegarami da rade bez wielkiej rzeźby podłączyć zegary z mk2 pod impulsator czy zostaną zegary z mk3
jak jest z półosiami i ich mocowaniem
jak z podejściem pod nagrzewnice
lewarkim zmiany biegow pedalami
i jakie jeszcze trudności mogę napotkać
z góry dziękuje za wszelkie rady i propozycje
podwojny swap NZ na PN i PN na 2,0 8v z mk3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- wasiak
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
podwojny swap NZ na PN i PN na 2,0 8v z mk3
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM
Hmmm zacznijmy może od źródełka
Z NZta wyciągasz pompe z baku i tą spod auta i wkładasz to do swojego (najlepiej razem z wiązką na tył)
Elektryka: tu zależy jakie masz instalacje w obu autach
Półośki i napęd w PNce zostają, skrzynia nawet też może zostać bo pasuje zależy czy 2.0 kupisz razem ze skrzynią, przy NZ wiadomo zmiana
Wydech: w odu autach do zmiany, do NZ wkładasz ten z PNki, do PNi najlepiej ori z GTi
Hamulce: wg uznania i $$
chłodnice: z PNki do NZta, do PNki musisz dać większą
Łapy: pewnie będziesz potrzebował tylną łape taką jak mam PN (zakładam ze 2.0 kupisz z MkIII) albo zmiana poduchy
Będziesz jeszcze potrzebował kasete do biegów taką jak ma PN
Zegary proponuje zostawić z MkII tylko te z NZta wymieniasz na takie z 1.6/1.8
Jakby co to pytaj
Z NZta wyciągasz pompe z baku i tą spod auta i wkładasz to do swojego (najlepiej razem z wiązką na tył)
Elektryka: tu zależy jakie masz instalacje w obu autach
Półośki i napęd w PNce zostają, skrzynia nawet też może zostać bo pasuje zależy czy 2.0 kupisz razem ze skrzynią, przy NZ wiadomo zmiana
Wydech: w odu autach do zmiany, do NZ wkładasz ten z PNki, do PNi najlepiej ori z GTi
Hamulce: wg uznania i $$
chłodnice: z PNki do NZta, do PNki musisz dać większą
Łapy: pewnie będziesz potrzebował tylną łape taką jak mam PN (zakładam ze 2.0 kupisz z MkIII) albo zmiana poduchy
Będziesz jeszcze potrzebował kasete do biegów taką jak ma PN
Zegary proponuje zostawić z MkII tylko te z NZta wymieniasz na takie z 1.6/1.8
Jakby co to pytaj
- wasiak
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
moze nie do konca wyjasnilem
sa 2 auta nz i pn oraz dojdzie 3 silnik 2,0
wiec jak cos wyleci z pnki do nztki to innych czesci nie ma
oba auta po 89 roku wiec na 1 wtyczke wiec i wiazki bez problemowo z mk3 podejda
skrzynia z pnki ze wszystkim leci do nzta bo nie podejdzie mi skrzynia
wiec musze kupic odrazu skrzynie z poosiami
mam chlodnice najwieksza z tych montowanych w mk2 z jakiegos gti nie wiem tylko jak z przewodami
wydech z gti mk2 ??
jaka on ma srednice
bo znalazlem dzis troszke rurek z nierdzewki 62 mm
Będziesz jeszcze potrzebował kasete do biegów taką jak ma PN - tzn ??
oba auta maja chwilowo 5 biegowe skrzynie
jak podlaczyc zegary z mk2 pod impulsator
bo skrzyynia bedzie z mk3
sa 2 auta nz i pn oraz dojdzie 3 silnik 2,0
wiec jak cos wyleci z pnki do nztki to innych czesci nie ma
oba auta po 89 roku wiec na 1 wtyczke wiec i wiazki bez problemowo z mk3 podejda
skrzynia z pnki ze wszystkim leci do nzta bo nie podejdzie mi skrzynia
wiec musze kupic odrazu skrzynie z poosiami
mam chlodnice najwieksza z tych montowanych w mk2 z jakiegos gti nie wiem tylko jak z przewodami
wydech z gti mk2 ??
jaka on ma srednice
bo znalazlem dzis troszke rurek z nierdzewki 62 mm
Będziesz jeszcze potrzebował kasete do biegów taką jak ma PN - tzn ??
oba auta maja chwilowo 5 biegowe skrzynie
jak podlaczyc zegary z mk2 pod impulsator
bo skrzyynia bedzie z mk3
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 17:16 przez wasiak, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM
a co ma do tego skrzynia???wasiak pisze:jak podlaczyc zegary z mk2 pod impulsator
bo skrzyynia bedzie z mk3
tzn taką jak ma PN, jaśniej już chyba nie mogewasiak pisze:Będziesz jeszcze potrzebował kasete do biegów taką jak ma PN - tzn ??
oba auta maja chwilowo 5 biegowe skrzynie
ale np pompy trzeba przełożyć z NZ do PNki jasne??? wiadomo, że czegoś na pewno braknie, norma przy takich zabawachwasiak pisze:moze nie do konca wyjasnilem
sa 2 auta nz i pn oraz dojdzie 3 silnik 2,0
wiec jak cos wyleci z pnki do nztki to innych czesci nie ma
- wasiak
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
toffic pisze:a co ma do tego skrzynia???wasiak pisze:jak podlaczyc zegary z mk2 pod impulsator
bo skrzyynia bedzie z mk3
zegazy z mk3 sa na impulsatorze z mk2 na lince
nie wiedzialem poprostu czy to jest zaminne
tzn taką jak ma PN, jaśniej już chyba nie mogewasiak pisze:Będziesz jeszcze potrzebował kasete do biegów taką jak ma PN - tzn ??
oba auta maja chwilowo 5 biegowe skrzynie
nie zrozumielem
ale google mi wytlumaczylo
ale np pompy trzeba przełożyć z NZ do PNki jasne??? wiadomo, że czegoś na pewno braknie, norma przy takich zabawachwasiak pisze:moze nie do konca wyjasnilem
sa 2 auta nz i pn oraz dojdzie 3 silnik 2,0
wiec jak cos wyleci z pnki do nztki to innych czesci nie ma
mam nadzieje ze za wiele nie zbraknie
bo do dawcy silnika mam ponad 250 km
toffic, wielkie dzieki
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości