Przeróbka w mk2 1,3 - MH na NZ

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ksiu600
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 00:33
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Przeróbka w mk2 1,3 - MH na NZ

Post autor: ksiu600 » ndz paź 16, 2005 00:09

Witam !

chodzi mi o to, czy ktoś juz tutaj na forum wykonywał taką przeróbke i jak to dokładnie wygląda w praktyce, a dokładniej :
- czy rozstaw szpilek i kanałów dolotywych kolektora ssącego jest taki sam w MH (gaznik) i NZ (digijet) - wystarczy samo przełozenie kolektora ?
- mocowanie pompy paliwa ?
- oczywiście instalacja elektryczna w przpadku przekładania całej wiązki czy trzeba robić jakieś wieksze przróbki (kombinacje)

z góry dzieki za ewentualne wypowiedzi i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
tomash
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr cze 22, 2005 10:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tomash » pn paź 17, 2005 15:39

ja co prawda nie robiłem tego ale zapytam: po co?


[url=http://www.vag-podkarpacie.pl/][img]http://www.mFoto.pl/uploads/1046/vw_7ca6c.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
ksiu600
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 00:33
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: ksiu600 » pn paź 17, 2005 20:48

troche wieksza moc i mniejsze zuzycie paliwa !!

p.s.
przymierzam sie narazie do tej przeróbki i chce sie tylko dowiedzieć czy jest z tym duzo kombinacji, bo jesli jest to tylko kwestia przekładki układu zasilania to moim zdaniem warto !!



Awatar użytkownika
tomash
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr cze 22, 2005 10:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tomash » wt paź 18, 2005 08:51

wg. mnie to nie ma sensu
przyrost mocy pewnie rzędu 5ps, może odrobine poprawi się dynamika, może moment sie przesunie troche niżej, a spalanie, delikatniej wciśniesz gaz dwa razy na światłach i będzie ten sam efekt
1,3 to silnik do jazdy po bułki, do jakiejś ciekawszej zabawy tylko 1,8
nawet 1,6 nie ma sensu, troche mocniejszy niż 1,3 ale spalanie wzrasta już mocno a i tak silnik słaby.
dla mnie wszystkie próby tuningowania silnika 1,3 nie mają sensu. doprowadzić do bdb stanu i jeździć :bigok:
szkoda kasy na takie zabawy


[url=http://www.vag-podkarpacie.pl/][img]http://www.mFoto.pl/uploads/1046/vw_7ca6c.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości