Witam !
chodzi mi o to, czy ktoś juz tutaj na forum wykonywał taką przeróbke i jak to dokładnie wygląda w praktyce, a dokładniej :
- czy rozstaw szpilek i kanałów dolotywych kolektora ssącego jest taki sam w MH (gaznik) i NZ (digijet) - wystarczy samo przełozenie kolektora ?
- mocowanie pompy paliwa ?
- oczywiście instalacja elektryczna w przpadku przekładania całej wiązki czy trzeba robić jakieś wieksze przróbki (kombinacje)
z góry dzieki za ewentualne wypowiedzi i pozdrawiam.
Przeróbka w mk2 1,3 - MH na NZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
wg. mnie to nie ma sensu
przyrost mocy pewnie rzędu 5ps, może odrobine poprawi się dynamika, może moment sie przesunie troche niżej, a spalanie, delikatniej wciśniesz gaz dwa razy na światłach i będzie ten sam efekt
1,3 to silnik do jazdy po bułki, do jakiejś ciekawszej zabawy tylko 1,8
nawet 1,6 nie ma sensu, troche mocniejszy niż 1,3 ale spalanie wzrasta już mocno a i tak silnik słaby.
dla mnie wszystkie próby tuningowania silnika 1,3 nie mają sensu. doprowadzić do bdb stanu i jeździć
szkoda kasy na takie zabawy
przyrost mocy pewnie rzędu 5ps, może odrobine poprawi się dynamika, może moment sie przesunie troche niżej, a spalanie, delikatniej wciśniesz gaz dwa razy na światłach i będzie ten sam efekt
1,3 to silnik do jazdy po bułki, do jakiejś ciekawszej zabawy tylko 1,8
nawet 1,6 nie ma sensu, troche mocniejszy niż 1,3 ale spalanie wzrasta już mocno a i tak silnik słaby.
dla mnie wszystkie próby tuningowania silnika 1,3 nie mają sensu. doprowadzić do bdb stanu i jeździć
szkoda kasy na takie zabawy
[url=http://www.vag-podkarpacie.pl/][img]http://www.mFoto.pl/uploads/1046/vw_7ca6c.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości