Jak podkręcić starego gaźnikowca

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

fibolek

Jak podkręcić starego gaźnikowca

Post autor: fibolek » śr paź 12, 2005 23:14

mam Mk2 16 gaźnik pietburga 2e bez elektroniki i modułu.Mam pytanko choć może jest głupie jak podkręcić to autko wiem że to tylko RF może zmieniając gaźnik bądź zakładając hydrauliczny wtrysk może od audi 100.Pomóżcie



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw paź 13, 2005 09:54

Większa moc=większe spalanie. Ja kiedyś jak benzyna kosztowała poniżej 3 zł kombinowałem wrzucając do gofra gaźnik z BMW E21, a później z fiata argenta. Do tego planowanie głowicy, polerka tłoków, kanałów i gardzieli w gaźniku. Efekt zaskakujący, ale przy zastosowaniu ostrego wałka wrażenia z jazdy były lepsze, chociaż obroty wolne się troche zchrzaniły. Auto paliło zaledwie 12-18 litrów benzynki. Wnioski wyciągnij sam.



fibolek

Post autor: fibolek » czw paź 13, 2005 11:59

Ja głowicę już planowałem,wydech zmieniłem na alu ze strumienicą,stożek też mam oczywiście cały dolot uszczelniony,oleju uzywam półsyntetyka Mobil 1 i leje uszlachetniacz(baza ropopochodna),gaźnik też regenerowałem aha i jeszcze jedno jeżdżę na LPG i wszystko działa a ja tak bardzo swoim 1.6 chciałbym wycisnąc 170 km/h czy da się?

[ Dodano: Czw Paź 13, 2005 12:01 ]
I czy mogę coś pogrzebać z wałkiem? może większy założyć grubszy czy może tego zeszlifować?

[ Dodano: Czw Paź 13, 2005 22:21 ]
chociaż po co tak pędzić



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości