Swap Mk3 1.6 na 1.8 Jakis możliwy problem?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
Swap Mk3 1.6 na 1.8 Jakis możliwy problem?
Szukałem lecz nie znalazłem takiego tematu. Tak wiec pisze. Chciałem sie zorientować czy swap mk3 z 1.6 (75KM) na 1.8 (90KM) jest oplacalny? Jaki 1.8 byl by najlepszy i bylo by najmniej roboty przy nim. Ile by mnie to wynioslo tak mniej wiecej i czy byly by jakies wieksze problemy? Co by nie pasowalo? Czy bardziej oplacalne by bylo podjudzenie tego 1.6? Bo chlopak nie daje rady.. Albo jaki inny polecacie tam wsadzic? tak zeby bylo prosto i ladnie ale za to szybko i wściekle....
Ostatnio zmieniony czw cze 04, 2009 23:12 przez Marcin997, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Ale ten 101Ps ma taki sam blok jak silnik 1.8 (mowa o mk3 oczywiscie), czyli skrzynie biegów też trzeba będzie zmieniać (bo to 1,6 które w tej chwili tam siedzi to rozwiercone 1,4 ) Ten silnik 101 koni nie dość ze ciezko znaleźć to jeszcze kosztuje więcej niż takie 2.0 (np. 2E).toffic pisze:ja bym wsadził 1.6 100KM łatwiej i taniejMarcin997 pisze:Chciałem sie zorientować czy swap mk3 z 1.6 (75KM) na 1.8 (90KM) jest oplacalny?
A tuning jest nieoplacalny tej jednostki. Sportowych kolektorow wydechowych do tego nie robią, wałków pewnie też nie więc za wiele sie nie zdziala "po kosztach". Swap na 2.0 da najlepszy stosunek cena/jakość.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
bugalon pisze:Ale ten 101Ps ma taki sam blok jak silnik 1.8 (mowa o mk3 oczywiscie), czyli skrzynie biegów też trzeba będzie zmieniać (bo to 1,6 które w tej chwili tam siedzi to rozwiercone 1,4 ) Ten silnik 101 koni nie dość ze ciezko znaleźć to jeszcze kosztuje więcej niż takie 2.0 (np. 2E).toffic pisze:ja bym wsadził 1.6 100KM łatwiej i taniejMarcin997 pisze:Chciałem sie zorientować czy swap mk3 z 1.6 (75KM) na 1.8 (90KM) jest oplacalny?
A tuning jest nieoplacalny tej jednostki. Sportowych kolektorow wydechowych do tego nie robią, wałków pewnie też nie więc za wiele sie nie zdziala "po kosztach". Swap na 2.0 da najlepszy stosunek cena/jakość.
Czyli swap'owac na 2.0 115 PS? Koszt to drugorzędna sprawa chodzi mi tylko o to czy bedzie duzo kombinowania? Czy bedzie w cud przerabiania czegos? Mechaniczne sprawy jeszcze bajka... ale chodzi mi tez o elektryke... Zeby duzo zabawy z nia nie bylo...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
dołącze się do pytania
mam silnik 1,6 1F w toledo i chciał bym tanim kosztem troszkę podnieść mocy , myslałem o samym przełożeniu głowicy i kompa czy to wystarczy ? nie chce się bawic w elektryke ,
obecnie 1,6 lata na LPG i ma byc ekonomicznie a wiem ze te 90 km radzą sobie lepiej z ta budą w toledo co o tym myslicie ?
mam silnik 1,6 1F w toledo i chciał bym tanim kosztem troszkę podnieść mocy , myslałem o samym przełożeniu głowicy i kompa czy to wystarczy ? nie chce się bawic w elektryke ,
obecnie 1,6 lata na LPG i ma byc ekonomicznie a wiem ze te 90 km radzą sobie lepiej z ta budą w toledo co o tym myslicie ?
[img]http://img180.imageshack.us/img180/3553/beztytuunn.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/9582][img]http://www.motostat.pl/user_images/9582/icon4.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/9582][img]http://www.motostat.pl/user_images/9582/icon4.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości