Czy to prawda odnośnie wałka rozrządu??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Drifter
- Gadatliwa bestia
- Posty: 740
- Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
- Lokalizacja: SIERADZ
- Kontakt:
Czy to prawda odnośnie wałka rozrządu??
witam, mam pytanie tego typu, słyszalem ze walek rozrządu od silnika PG jest najostrzejszy z wałków jakie wychodzily seryjnie w mk II?? czy to prawda i jak to sie będzie miał jezeli załoze go do siebie do silnika 1.8 na jedno punkcie??
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
Drifter, ostry wałek przeniesie ci power w górne zakresy obrotów ...ponoc wałek z PG jest identyczny z tym z mk3 2,0 8V...ile w tym prawdy?nie wiem nie chce mi sie sprawdzac
możesz sobie wałek od GTI 8v wlożyc i będzie lepiej ale też nie "z dolu"
możesz sobie wałek od GTI 8v wlożyc i będzie lepiej ale też nie "z dolu"
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
Drifter, jak masz 1,8 na jednopunkcie to na 99% jest to RP ktory ciagnie super od dolu i zaden inny silnik oprocz diesla nie ciagnie tak od dolu. Ostrzejszymi walkami (tymi z PG/PF/PB/2E) uzyskasz to że będzie lepiej ciągnął w górnym zakresie obrotów, natomiast może się pogorszyć dół. Jeśli chcesz mieć jeszcze lepszy dół to najlepiej wałek od 1,8 ABS (ABS ma max moment przy 2,5tys. obr a RP ponad 3tys.)
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 15:21 przez blazejm, łącznie zmieniany 1 raz.
[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nie patrz na moc tylko na czasy otwarcia. GX mial mniejsze zawory niż inne silniki 1,8 90 konne dlatego moc została skompensowana dłuższym czasem otwarcia zaworu (czyli krzywką wałka rozrządu)blazejm pisze:GX miał też 90 koni więc nie jestem do konca przekonany czy da najwięcej...zakładał ktoś z Was ten wałek?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
2E,GX i PG maja te same walki.PF i PB ma mocniejsze walki.Leon_Wechtel pisze:Drifter, ostry wałek przeniesie ci power w górne zakresy obrotów ...ponoc wałek z PG jest identyczny z tym z mk3 2,0 8V...ile w tym prawdy?nie wiem nie chce mi sie sprawdzac
możesz sobie wałek od GTI 8v wlożyc i będzie lepiej ale też nie "z dolu"
ABS ma ten sam walek co RP.Wsadzanie innych walkow do abs i rp nic praktycznie nie da bez zmiany programu.Silnik nie jest rozwojowy szkoda czasu i kasy dla marnych paru km.blazejm pisze: Drifter, jak masz 1,8 na jednopunkcie to na 99% jest to RP ktory ciagnie super od dolu i zaden inny silnik oprocz diesla nie ciagnie tak od dolu. Ostrzejszymi walkami (tymi z PG/PF/PB/2E) uzyskasz to że będzie lepiej ciągnął w górnym zakresie obrotów, natomiast może się pogorszyć dół. Jeśli chcesz mieć jeszcze lepszy dół to najlepiej wałek od 1,8 ABS (ABS ma max moment przy 2,5tys. obr a RP ponad 3tys.)
Z EG nie bedzie pasowac walek bo tam masz luz zaworowy kasowany plytkami,calkiem inny walek.kowalesko pisze: Witam a czy do silnika od golfa 2 1.6 na gaźniku nie znam oznaczeń silnika ale podpowiem, że ma hydraulicznie kasowany luz zaworowy wejdzie bez problemu wałek od silnika 1.6 EG a jak wejdzie to jakie da mi to efekty?? Zalezy mi na jak największej mocy pod czerwonym polem
Ostatnio zmieniony ndz cze 14, 2009 16:38 przez gtx, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości