Czy to prawda odnośnie wałka rozrządu??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Czy to prawda odnośnie wałka rozrządu??

Post autor: Drifter » śr cze 03, 2009 13:47

witam, mam pytanie tego typu, słyszalem ze walek rozrządu od silnika PG jest najostrzejszy z wałków jakie wychodzily seryjnie w mk II?? czy to prawda i jak to sie będzie miał jezeli załoze go do siebie do silnika 1.8 na jedno punkcie??


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr cze 03, 2009 14:28

Nieprawda.

Napisz jaki masz silnik na jednopunkcie to powiem Ci czy będzie się opłacać.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » śr cze 03, 2009 14:35

oznaczenie nie znam bo szczerze to nie wiem gdzie sie sprawdza, zwykly jedno punkt 90km w dowodzie 1.8 kat... To jaki jest najostrzejszy i jaki bys proponowal zeby autko zyskało dół czyli ciągło z miejsca :)


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » śr cze 03, 2009 15:08

Drifter, ostry wałek przeniesie ci power w górne zakresy obrotów :bajer: ...ponoc wałek z PG jest identyczny z tym z mk3 2,0 8V...ile w tym prawdy?nie wiem nie chce mi sie sprawdzac

możesz sobie wałek od GTI 8v wlożyc i będzie lepiej ale też nie "z dolu"


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » śr cze 03, 2009 15:21

Drifter, jak masz 1,8 na jednopunkcie to na 99% jest to RP ktory ciagnie super od dolu i zaden inny silnik oprocz diesla nie ciagnie tak od dolu. Ostrzejszymi walkami (tymi z PG/PF/PB/2E) uzyskasz to że będzie lepiej ciągnął w górnym zakresie obrotów, natomiast może się pogorszyć dół. Jeśli chcesz mieć jeszcze lepszy dół to najlepiej wałek od 1,8 ABS (ABS ma max moment przy 2,5tys. obr a RP ponad 3tys.)
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 15:21 przez blazejm, łącznie zmieniany 1 raz.


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw cze 04, 2009 08:19

Wałek który da najwięcej mocy to wałek z silnika GX.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » czw cze 04, 2009 13:00

bugalon, a PF/PB nie mialy czasem ostrzejszego walka niż GX? Bo sam wlasnie nie wiem, sam myslalem zeby zmienic walek i juz nawet miałem upatrzony od 2E...


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw cze 04, 2009 13:07

bugalon pisze:Wałek który da najwięcej mocy to wałek z silnika GX.
Potwierdzam, w PN tak samo zresztą



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » czw cze 04, 2009 13:23

GX miał też 90 koni więc nie jestem do konca przekonany czy da najwięcej...zakładał ktoś z Was ten wałek?


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw cze 04, 2009 13:38

blazejm pisze:GX miał też 90 koni więc nie jestem do konca przekonany czy da najwięcej...zakładał ktoś z Was ten wałek?
Nie patrz na moc tylko na czasy otwarcia. GX mial mniejsze zawory niż inne silniki 1,8 90 konne dlatego moc została skompensowana dłuższym czasem otwarcia zaworu (czyli krzywką wałka rozrządu)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw cze 04, 2009 13:58

blazejm pisze:zakładał ktoś z Was ten wałek?
JA miałem w PNce ten i z PFa, wg mnie na GXa lepiej chodził, bardziej równo, na tym z PFa góra moze i jeszcze lepsza ale dołu praktycznie nie było, jak silnik się zmulił to już się nie wyciągał do góry



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » czw cze 04, 2009 14:07

ok, dzięki na info panowie :bigok: to już teraz wiem jakiego wałka najlepiej szukać ;)


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

kowalesko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr cze 20, 2007 21:21
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: kowalesko » ndz cze 14, 2009 14:58

Witam a czy do silnika od golfa 2 1.6 na gaźniku nie znam oznaczeń silnika ale podpowiem, że ma hydraulicznie kasowany luz zaworowy wejdzie bez problemu wałek od silnika 1.6 EG a jak wejdzie to jakie da mi to efekty?? Zalezy mi na jak największej mocy pod czerwonym polem :grin: :grin: :grin:



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » ndz cze 14, 2009 16:11

Leon_Wechtel pisze:Drifter, ostry wałek przeniesie ci power w górne zakresy obrotów :bajer: ...ponoc wałek z PG jest identyczny z tym z mk3 2,0 8V...ile w tym prawdy?nie wiem nie chce mi sie sprawdzac

możesz sobie wałek od GTI 8v wlożyc i będzie lepiej ale też nie "z dolu"
2E,GX i PG maja te same walki.PF i PB ma mocniejsze walki.

blazejm pisze: Drifter, jak masz 1,8 na jednopunkcie to na 99% jest to RP ktory ciagnie super od dolu i zaden inny silnik oprocz diesla nie ciagnie tak od dolu. Ostrzejszymi walkami (tymi z PG/PF/PB/2E) uzyskasz to że będzie lepiej ciągnął w górnym zakresie obrotów, natomiast może się pogorszyć dół. Jeśli chcesz mieć jeszcze lepszy dół to najlepiej wałek od 1,8 ABS (ABS ma max moment przy 2,5tys. obr a RP ponad 3tys.)
ABS ma ten sam walek co RP.Wsadzanie innych walkow do abs i rp nic praktycznie nie da bez zmiany programu.Silnik nie jest rozwojowy szkoda czasu i kasy dla marnych paru km.
kowalesko pisze: Witam a czy do silnika od golfa 2 1.6 na gaźniku nie znam oznaczeń silnika ale podpowiem, że ma hydraulicznie kasowany luz zaworowy wejdzie bez problemu wałek od silnika 1.6 EG a jak wejdzie to jakie da mi to efekty?? Zalezy mi na jak największej mocy pod czerwonym polem
Z EG nie bedzie pasowac walek bo tam masz luz zaworowy kasowany plytkami,calkiem inny walek.
Ostatnio zmieniony ndz cze 14, 2009 16:38 przez gtx, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości