Jakie szklanki do głowicy PF i wałka GX ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Jakie szklanki do głowicy PF i wałka GX ?

Post autor: vwyj » wt maja 19, 2009 20:33

Witam. W związku ze coraz poważniej nosze sie z zamiarem wrzucenia do mojego GU głowy z PF-a (mam obecnie taka do kupienia po mądrych pieniądzach) i wałka z GX-a mam nastepujące pytanie, czy zeby to wszystko do siebie zgrac bede mogł wrzucic chydrauliczne szklanki z mojego GU ? Gdzies mi sie obilo o uszy że GX był regulowany płytkami... Z gory dzieki za jakąs pomoc.



slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » wt maja 19, 2009 20:54

z którego roku jest twój golf
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 20:56 przez slonek69, łącznie zmieniany 1 raz.



vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Post autor: vwyj » wt maja 19, 2009 21:07

Ciężko to określic bo mam zrobiony swap ale przypuszczam ze silnik ktory teraz mam w aucie, wlasnie GU o ktorym pisze jest z 87 roku.



slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » wt maja 19, 2009 21:55

silnik jest 87 to powinny byś tam hydro popychacze. Co się martwisz żeby przełożyć głowicę musisz zdjąc swoją starą, później odkręcić podpory wałka rozrządu, wyjąć wałeki popychacze. Jeżeli zobaczysz w miejscu gdzie siedzi popychacz otwór ( pod kątem) z którego musi lecieć olej- znaczy że masz hydraulikę. jak jest sama powierzchnia to masz mechanikę :bigok: :bigok: jak masz 4 podpory przykręcane wałka rozrządu to też masz hydraulikę jak 5 to pewnie mechanikę.

P.S. oddaj głowicę od PF-a do zakładu który regeneruje je. Moja po przebiegu 200kkm+ miała już dość. poszły do wymiany uszczelniacze, prowadnice i komplet zaworów.
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 22:00 przez slonek69, łącznie zmieniany 2 razy.



vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Post autor: vwyj » wt maja 19, 2009 22:08

a jaki koszt czesci do takiej regeneracji tj komplet zaworow + uszczelniacze ? kosztow samej pracy nie licze bo ojciec ma warsztat slusarsko mechaniczny tak ze wszystko jasne... :helm:



slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » wt maja 19, 2009 22:14

mój ojciec też ma warsztat ale nie chciał wyjmować starych prowadnic :grrr: i trzeba było jechać do fachowca: zawór ok 12zł, prowadnica też koło tego i 2 zł za uszczelniacz wszystko razy 8. jak masz jajkowate prowadnice to po co stare zawory szybko się pokrzywią i nici z całego remontu, zrób sobie jeszcze regulowane koło rozrządu koszt mały a zawsze można poszukiwać dodatkowej mocy :smoke:
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 22:24 przez slonek69, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt maja 19, 2009 23:08

Zaworów za 12zł/szt bym nie wkładał do silnika, wole ori nawet z 300kkm przebiegu, co do prowadnic do racja, w VW szybko się zużywają, na szczęście wymiana jest banalna. Wałek ten co masz z GXa jest pod hydraulike czy pod płytki???



slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » śr maja 20, 2009 11:33

zawory ori. Freccia w takiej cenie były,jeszcze żaden się nie urwał, a są zmodyfikowane. vwyj, nie wie jaki ma wałek mechaniczny czy hydro.



vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Post autor: vwyj » czw maja 21, 2009 18:02

Wiem jak mam wałek, obecnie mam hydro, taki jaki byl orybinalnie w głowicy GU. Dopadłem kiedyś wałek ktory był sporo wyższy i miał podparcie w 5 a nie jak obecnie 4 punktach ale po zalozeniu go okazalo sie ze zawory byly ciagle nadepnięte i lipa...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości