jakie ulepszenia do większej mocy MKIII
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
jakie ulepszenia do większej mocy MKIII
myślałem juz nad wyjeciem katalizatora bo napewno troche dławi ale filtra powietrza juz nie zmieniam bo miałem problem z obrotami kiedys. jak jade sam to idzie jak burza ale jak w 4 to juz zamula
przemas1983, tak jest u każdego, że jak jedziesz sam to lepiej się zbiera bo ma po prostu lżej;) u siebie kata wyciąłem, zmieniłem tłumiki na przelotowe jest trochę na + ale tylko jak sam jadę
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
przemas1983, sondę masz przed katem. możesz wyciąć cały zamiast niego wspawać kawałek prostej rury, możesz również wypruć kata i w niego wspawać rurkę i tak zrobionego kata ponownie wspawać. puszka nie może być pusta, bo bd negatywnie wpływać na przelot spalin i bd tworzył się rezonans. najlepiej wspawać rurkę zamiast kata, a sondę nie bój żaby:) a koszt nie wiem ja robiłem z kumplem za grosze:)
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 08:26 przez C4NC3R, łącznie zmieniany 1 raz.
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
C4_KAWON pisze:przemas1983, sondę masz przed katem. możesz wyciąć cały zamiast niego wspawać kawałek prostej rury, możesz również wypruć kata i w niego wspawać rurkę i tak zrobionego kata ponownie wspawać. puszka nie może być pusta, bo bd negatywnie wpływać na przelot spalin i bd tworzył się rezonans. najlepiej wspawać rurkę zamiast kata, a sondę nie bój żaby:) a koszt nie wiem ja robiłem z kumplem za grosze:)
bo nie chce za to płacic multum kasy jakby to wszystko kosztowało 80zł to by sobie to zrobił ale jak wiecej to szkoda zachodu
przemas1983, masz jakiegoś znajomego który ma spawarkę, szlifierkę kątową(tzw. bosz) i kawałek rurki? jakbyś sam mógł to zrobić to impreza wyniosła by się o wiele mniej niż 80 zł:)
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
ale ty to robiłes z rurka w srodku czy wyjełes kata tylko??dziejo pisze:ze swojego doswiadczenia dodam cos jeszcze
po wycieciu kata silnik delikatnie odżył ale to nie ma co porównywac mojego AAM a do ABS
za kata u tłumola dostałem 250zł i koszt wspawania rury wzmocnionej 50 wiec 200 zarobiłem na całej operacji
tak jeżdze juz 2 lata i jest wszystko ok
sory ale nieznam wszystkich sloganów : jakiego tłumola
aha i gdzie sprzedałes kata ze tyle kasy zarobiłes
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 08:48 przez przemas1983, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
przemas1983, na skup o ile nie bd rozsypany:)
mój był niestety rozsypany i na ch** się nadawał.
mój był niestety rozsypany i na ch** się nadawał.
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
w warsztacie montującym tłumikiprzemas1983 pisze:tego kata to gdzie sprzedać???????
ale musisz się targować
[ Dodano: Pią Maj 15, 2009 11:46 ]
w zasadzie to te zabiegi które chcesz dokonać nie sprowadzają się ""stricte"" do zwiekrzenia mocy aby uzyskać efekt zadowalający zajrzyj do działu"" SPEED""jakie ulepszenia do większej mocy MKIII
poczytaj i się dowiesz co ?? jak?? i dlaczego ?
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 11:47 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości