jakie ulepszenia do większej mocy MKIII

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

przemas1983
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

jakie ulepszenia do większej mocy MKIII

Post autor: przemas1983 » pt maja 15, 2009 07:28

myślałem juz nad wyjeciem katalizatora bo napewno troche dławi ale filtra powietrza juz nie zmieniam bo miałem problem z obrotami kiedys. jak jade sam to idzie jak burza ale jak w 4 to juz zamula :)



Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » pt maja 15, 2009 08:00

przemas1983, tak jest u każdego, że jak jedziesz sam to lepiej się zbiera bo ma po prostu lżej;) u siebie kata wyciąłem, zmieniłem tłumiki na przelotowe jest trochę na + ale tylko jak sam jadę :grin:


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

przemas1983
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: przemas1983 » pt maja 15, 2009 08:16

aha jeszcze jedno pytanko. czy katalizator wyjąć tylko srodek???? bo ponoc jest tam sonda i jakbym wyjał całosc to by pewnie wariował. wiem ze silnik po wyjęciu lepiej sie zbiera i jaki jest kosztu spawacza wyciecie i przyspawanie tego samego bez kata?



Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » pt maja 15, 2009 08:25

przemas1983, sondę masz przed katem. możesz wyciąć cały zamiast niego wspawać kawałek prostej rury, możesz również wypruć kata i w niego wspawać rurkę i tak zrobionego kata ponownie wspawać. puszka nie może być pusta, bo bd negatywnie wpływać na przelot spalin i bd tworzył się rezonans. najlepiej wspawać rurkę zamiast kata, a sondę nie bój żaby:) a koszt nie wiem ja robiłem z kumplem za grosze:)
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 08:26 przez C4NC3R, łącznie zmieniany 1 raz.


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

przemas1983
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: przemas1983 » pt maja 15, 2009 08:31

C4_KAWON pisze:przemas1983, sondę masz przed katem. możesz wyciąć cały zamiast niego wspawać kawałek prostej rury, możesz również wypruć kata i w niego wspawać rurkę i tak zrobionego kata ponownie wspawać. puszka nie może być pusta, bo bd negatywnie wpływać na przelot spalin i bd tworzył się rezonans. najlepiej wspawać rurkę zamiast kata, a sondę nie bój żaby:) a koszt nie wiem ja robiłem z kumplem za grosze:)

bo nie chce za to płacic multum kasy jakby to wszystko kosztowało 80zł to by sobie to zrobił ale jak wiecej to szkoda zachodu



Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » pt maja 15, 2009 08:37

przemas1983, masz jakiegoś znajomego który ma spawarkę, szlifierkę kątową(tzw. bosz) i kawałek rurki? jakbyś sam mógł to zrobić to impreza wyniosła by się o wiele mniej niż 80 zł:)


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt maja 15, 2009 08:39

ze swojego doswiadczenia dodam cos jeszcze :bajer:
po wycieciu kata silnik delikatnie odżył ale to nie ma co porównywac mojego AAM a do ABS
za kata u tłumola dostałem 250zł i koszt wspawania rury wzmocnionej 50 wiec 200 zarobiłem na całej operacji
tak jeżdze juz 2 lata i jest wszystko ok



przemas1983
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: przemas1983 » pt maja 15, 2009 08:44

dziejo pisze:ze swojego doswiadczenia dodam cos jeszcze :bajer:
po wycieciu kata silnik delikatnie odżył ale to nie ma co porównywac mojego AAM a do ABS
za kata u tłumola dostałem 250zł i koszt wspawania rury wzmocnionej 50 wiec 200 zarobiłem na całej operacji
tak jeżdze juz 2 lata i jest wszystko ok
ale ty to robiłes z rurka w srodku czy wyjełes kata tylko??
sory ale nieznam wszystkich sloganów : :grin: jakiego tłumola


aha i gdzie sprzedałes kata ze tyle kasy zarobiłes :)
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 08:48 przez przemas1983, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt maja 15, 2009 08:53

przemas1983 pisze:jakiego tłumola
pracownik zajmujący się montażem tłumików :bigok:
- usunął mi cały kat. i w to miejsce wstawił rurę
i jemu zostawiłem kata



przemas1983
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: przemas1983 » pt maja 15, 2009 09:12

oczywiscie byłem na przegladzie to mówił ze katalizator w miare dobry jeszcze.
tego kata to gdzie sprzedać???????



Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » pt maja 15, 2009 11:26

przemas1983, na skup o ile nie bd rozsypany:)
mój był niestety rozsypany i na ch** się nadawał.


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt maja 15, 2009 11:34

przemas1983 pisze:tego kata to gdzie sprzedać???????
w warsztacie montującym tłumiki
ale musisz się targować :)

[ Dodano: Pią Maj 15, 2009 11:46 ]
jakie ulepszenia do większej mocy MKIII
w zasadzie to te zabiegi które chcesz dokonać nie sprowadzają się ""stricte"" do zwiekrzenia mocy aby uzyskać efekt zadowalający zajrzyj do działu"" SPEED""
poczytaj i się dowiesz co ?? jak?? i :bigok: dlaczego ?
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 11:47 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości