MK3 2.0 GTi 8V CHIPTUNING 115km+ ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- kojot1985
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt maja 08, 2009 15:19
- Lokalizacja: Bielsko-Biała polska-------- Wildberg niemcy
- Kontakt:
MK3 2.0 GTi 8V CHIPTUNING 115km+ ?
Witam wszystkich forumowiczów szukam dobrego chipa do mojego wozu.
Interesuje mnie kupno chipu i dokładny opis jego położenia i montażu.
Po prostu nie wiem gdzie on jest i jak go wymienić na inny.
Może ktoś ma na sprzedaż chipa w bdb. stanie albo jakiś link do kupna tego chipa
Za pomoc "pomógł"
moje gg 3411755
Interesuje mnie kupno chipu i dokładny opis jego położenia i montażu.
Po prostu nie wiem gdzie on jest i jak go wymienić na inny.
Może ktoś ma na sprzedaż chipa w bdb. stanie albo jakiś link do kupna tego chipa
Za pomoc "pomógł"
moje gg 3411755
- Maniek71
- Gadatliwa bestia
- Posty: 516
- Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
- Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
- Kontakt:
Kolego są firmy które zajmują sie chipowaniem i to jest lepszy pomysł bo napiszą wirusa pod twoje autko i Twój silnik a te na aukcjach to lipa pisana uniwersalnie a jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego moj kolega kupił taki chip i mial spadek mocy odczówalny nie mierzony i kopcił mu ale to TDI pomyśl nad jakimś własnym wirusem więcej kosztuje ale masz spokój
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny
Wirusowanie seryjnego wolnossaka nie ma większego sensu. Jeszcze żeby to była jakaś japońska kosiarka typu B16A2 czy SR20DE to coś tam można rzeźbić ale w VAGowskim 8v OHC to ile uzyskasz? Max z 5 kM i 10 Nm i to jeszcze jak silnik igła. Czyli wydasz przynajmniej z 1000zł na tego virusa,a różnicy praktycznie żadnej nie będzie. Przerabiałem ten temat w swoim poprzednim Mk3 2.0 8v. Trzeba by było lepszy wałek włożyć, jakiś dolocik, oba kolektory, przelot i wtedy to wszystko zestroić. No ale to już są koszta idące w tysiące.
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
całkowicie popieram. wałki 276, kolektor SS i przelotowy wydech + reg. koło rozrządu i naprawdę nie czuć jakis znacznych przyrostów mocy. Owszem auto inaczej się zbiera, konkretnie ciągnie, szczególnie od 3,5 tys. obrotów, ale nie jest diametralna zmiana...Yuri pisze:Wirusowanie seryjnego wolnossaka nie ma większego sensu. Jeszcze żeby to była jakaś japońska kosiarka typu B16A2 czy SR20DE to coś tam można rzeźbić ale w VAGowskim 8v OHC to ile uzyskasz? Max z 5 kM i 10 Nm i to jeszcze jak silnik igła. Czyli wydasz przynajmniej z 1000zł na tego virusa,a różnicy praktycznie żadnej nie będzie. Przerabiałem ten temat w swoim poprzednim Mk3 2.0 8v. Trzeba by było lepszy wałek włożyć, jakiś dolocik, oba kolektory, przelot i wtedy to wszystko zestroić. No ale to już są koszta idące w tysiące.
2E (tak jak jego następcy) to silnik naprawdę mało rozwojowy- po prawie 2 latach rzeźbienia w nim w końcu to zrozumiałem
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 14:40 przez olafart, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja jednak panowie mysle ze sie mylicie.
PS
Musialem zmienic moj post i zostawiam tylko to co wyzej napisalem.
Reszty nie ma sensu pokazywac bo 2 kolegow nizej w postach zna cala prawde o wszystkich samochodach modzonych a w szczegulnosci o moim wiec....
PS
Musialem zmienic moj post i zostawiam tylko to co wyzej napisalem.
Reszty nie ma sensu pokazywac bo 2 kolegow nizej w postach zna cala prawde o wszystkich samochodach modzonych a w szczegulnosci o moim wiec....
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 22:01 przez papol, łącznie zmieniany 1 raz.
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
ziomuś, szczerze to nie rozumiem- co te filmy mają przedstawiać?papol pisze:Ja jednak panowie mysle ze sie mylicie,moje 2E robi ABF-a i przyrost mocy po modach do serii to przepasc,zreszta namiastke macie w moim profilu w postaci 2 filmow.
no fajnego masz golfa- powinszować tylko, ale co ma to do tej "przepasci" i gdzie ta namiastka?
z tym robieniem- to w jakim sensie "robi" i jakiego ABFa- takiego w gazie, czy zajechanego jak cholera po polskich wsiach?
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 20:47 przez olafart, łącznie zmieniany 1 raz.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
daj wykres...bo na tych filmach to sorry ale g...o widać, zjarać kapcia przy ruszaniu to ja też potrafię na 2ce na gazie w niemodzonym ADYku, a to nie świadczy o strasznych przyrostach mocypapol pisze:a jednak panowie mysle ze sie mylicie,moje 2E robi ABF-a i przyrost mocy po modach do serii to przepasc
[ Dodano: 15 Maj 2009 23:02 ]
Sorry za OT ale pokaż wykres!! Pisałeś, że przeprowadziłeś zmiany w swoim silniku i że "robisz ABF-a" no to się pochwal co zrobiłeś! Pokaż film jak robisz tego ABF-a i wykres z hamowni. Nie Twierdzę, że nie da się podnieść mocy w 2.0 8V ale, że jest to nieopłacalne w stosunku do poniesionych kosztów. Skoro Tobie się udało a kolega pyta jak to zrobić to powiedz jak a nie piszesz posty w stylu "mylicie się". A jeśli to jakaś tajemnica i tylko Ty posiadasz taką tajemną wiedzę i nie chcesz jej nikomu przekazać to po prostu nic nie pisz.papol pisze:eszty nie ma sensu pokazywac bo 2 kolegow nizej w postach zna cala prawde o wszystkich samochodach modzonych a w szczegulnosci o moim wiec....
Pozdro.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Wysmiewasz czyjas wiedze?
Panowie wystarczy kliknac w moj profil i jest jak BYK opisana kazda moja modyfikacja.Trzeba sie tylko wysilic i kliknac.
Potem mozna ocenic czy znam sie na tym czy tez nie.
Wykres napewno pokaze jak wjade na rolki,z pewnych wzgledow nie mam jak tego wykonac.
Panowie wystarczy kliknac w moj profil i jest jak BYK opisana kazda moja modyfikacja.Trzeba sie tylko wysilic i kliknac.
Potem mozna ocenic czy znam sie na tym czy tez nie.
Wykres napewno pokaze jak wjade na rolki,z pewnych wzgledow nie mam jak tego wykonac.
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 23:55 przez papol, łącznie zmieniany 1 raz.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
sorry ale wypowiadasz się w temacie MK3 2.0 GTi 8V CHIPTUNING 115km+ ? i nie piszesz nic konkretnego poza tym, że "mylicie się, bo się da" i nadal zero konkretów co i jak i za ile. Naśmiewasz się że zjadłem z olafart, wszystkie rozumy. A po poście kolegi Yuri, że wszystko jest u Ciebie opisane. A może ktoś nie wie, ze masz dłubany silnik i skąd miał niby wiedzieć, że u Ciebie w temacie jest z grubsza napisane co i jak?? Bo dopiero w ostatnim poście to napisałeś.papol pisze:anowie wystarczy kliknac w moj profil i jest jak BYK opisana kazda moja modyfikacja.Trzeba sie tylko wysilic i kliknac.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
1wsza sprawa nigdy nie nasmiewam sie z ludzi
2ga sprawa wypowiedzi wasze sa tak pisane jakbym zrobil wam krzywde piszac ze nie macie racji
3cia sprawa to zawsze w takiej sprawie najpierw sprawdzam profil uzytkownika zeby dowiedziec sie czegos o jego aucie,pomyslalem ze robi to wiekszosc osob na forum.
Sam widzisz jednak ze mozna podniesc osiagi 2E ale oczywisnie nie oszczedzajac ani grosza.
2ga sprawa wypowiedzi wasze sa tak pisane jakbym zrobil wam krzywde piszac ze nie macie racji
3cia sprawa to zawsze w takiej sprawie najpierw sprawdzam profil uzytkownika zeby dowiedziec sie czegos o jego aucie,pomyslalem ze robi to wiekszosc osob na forum.
Sam widzisz jednak ze mozna podniesc osiagi 2E ale oczywisnie nie oszczedzajac ani grosza.
a to niby nie było ironiczne?:papol pisze:Wysmiewasz czyjas wiedze?
Oto cytat z tematu o Twoim aucie:papol pisze:Reszty nie ma sensu pokazywac bo 2 kolegow nizej w postach zna cala prawde o wszystkich samochodach modzonych a w szczegulnosci o moim wiec....
"walek i kolo regulowane z firm techtonics sprowadzone z USA,zrobiona glowica(porting),polerka i dopasowanie kanalow dolotu ,wylotu, kolektorow wydechowych,uklad wydechowy jest z kwasiaka o srednicy 60mm.
- uklad dolotowy-power rura
-zmieniony program w komputerze by GTO"
Nie wiem ile Cię to wyniosło ale na pewno duuużo więcej niż np. zrobienie samego programu do mojego. Chcesz pogadać o efektach?
Ja nie napisałem, że się w 2.0 8v nie da nic zrobić ale chodzi o stosunek koszty/efekt końcowy. Odwaliłeś w swoim kawał dobrej roboty (naprawdę jestem pod wrażeniem) i chwała Ci za to ale przyznaj szczerze, że za tą kasę w bardziej rozwojowym silniku można zrobić sporo lepszy wynik.
Ostatnio zmieniony sob maja 16, 2009 00:21 przez Yuri, łącznie zmieniany 1 raz.
Bez zadnego ale,przyznaje ze za ta kase mozna wsadzic 1.8 t i jeszcze go zmodzic pozadnie.Chcialem tylko udowodnic sobie i innym ze mozna zrobic cos z tego silnika,i to naprawde jedzie ostro,swiadkow z testu ze zdrowym a slyszalem ze bardzo zdrowym ABF jest wielu.
Przynajmniej kilkunastu z wyjazdu do Rotenburga.
Pozwole sobie dopisac ze jest krotka skrzynia biegow,zmienione nastawy silnika,sportowe swiece,kable,lekkie kolo ,sportowe sprzeglo,rozwiercona przepustnica,odlaczone odmy ,przerobione podcisnienie,doprowadzony dolot zimnego powietrza bezposrednio do filtra,i wiele innych :
Piszac ze sie nie zgadzam chodzilo mi o to:
całkowicie popieram. wałki 276, kolektor SS i przelotowy wydech + reg. koło rozrządu i naprawdę nie czuć jakis znacznych przyrostów mocy. Owszem auto inaczej się zbiera, konkretnie ciągnie, szczególnie od 3,5 tys. obrotów, ale nie jest diametralna zmiana...
2E (tak jak jego następcy) to silnik naprawdę mało rozwojowy- po prawie 2 latach rzeźbienia w nim w końcu to zrozumiałem
Przynajmniej kilkunastu z wyjazdu do Rotenburga.
Pozwole sobie dopisac ze jest krotka skrzynia biegow,zmienione nastawy silnika,sportowe swiece,kable,lekkie kolo ,sportowe sprzeglo,rozwiercona przepustnica,odlaczone odmy ,przerobione podcisnienie,doprowadzony dolot zimnego powietrza bezposrednio do filtra,i wiele innych :
Piszac ze sie nie zgadzam chodzilo mi o to:
całkowicie popieram. wałki 276, kolektor SS i przelotowy wydech + reg. koło rozrządu i naprawdę nie czuć jakis znacznych przyrostów mocy. Owszem auto inaczej się zbiera, konkretnie ciągnie, szczególnie od 3,5 tys. obrotów, ale nie jest diametralna zmiana...
2E (tak jak jego następcy) to silnik naprawdę mało rozwojowy- po prawie 2 latach rzeźbienia w nim w końcu to zrozumiałem
Ostatnio zmieniony sob maja 16, 2009 00:43 przez papol, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości