silnik g60 do golfa syncro 89 rok:) czy to mozliwe??? pomocy

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » wt maja 12, 2009 00:11

najlepiej rozbite G60 :D całe autko brac ;D
red87, Jakos odechcialo mi sie spac :D


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt maja 12, 2009 15:47

bugalon pisze: Czytalem gdzies <chyba na vwzone> ze mozna wsadzić skrzynie z vr6 syncro z mk3 i gitara :D
Nie wsadzisz skrzyni z Vr6 bo ma inny dzwon i nijak nie połączysz tego z silnikiem g60. Dodatkowo przełożenie przekładnij kątowej jest inne niz przełożenie dyfra w normalnym syncro i porozwalasz napędy. Jedyna sensowna zmiana to skrzynia z passata g60 syncro. Można dostać taką całkiem tanio.
Ostatnio zmieniony wt maja 12, 2009 15:47 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » wt maja 12, 2009 17:44

Faktycznie tam pisalo o passacie a nie o VR6 xP moj blad :D


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt maja 26, 2009 19:29

bugalon pisze:1. Dajesz spieka lub przerabiasz sprzęgło na podwójny docisk u Radzikowskiego i wtedy używasz swojej starej skrzyni (która moze sie szybko rozleciec)
Mozna i to jest najlepsze wyjście!!!
Silnik G60 + stara skrzynia!!! i sprzęgło od zaprzala!!! On ma wzmocnione sprzeglo do skrzyn w obudowie 02O do 300Nm wytrzyma wiec nawet z moim byłym G60 by sobie poradzilo!!
Za sprzeglo dasz 600zł i odpada Ci wiele problemów (zmiana skrzyni i innych dupereli przy konwersji na linki)

Swoją drogą to dziwię się że u nas to wszyscy tak na te skrzynie na linki lecą - bo niby mocniejsze. W USA np. zakładają mocniejsze sprzęgła i śmigają wiec z twierdzeniem ze sie szybko rozleci SIĘ NIE ZGADZAM - moją 02O katowałem dużym momentem z GTD i nic jej nie było!!!
Bazując na moich doświadczeniach dodam że skrzynia na wodziki jest bardziej precyzyjna i szybciej zmienia biegi. Sam tego żałowałem jak w moim GTD skrzynie zmieniłem na linki :/
Ale wtedy była trochę inna sytuacja - moja 02O była za krótka, długiej nigdzie nie było, cowboy miał swoją 02A na sprzedaż a na forum corrrado trafił się osprzęt pod skrzynię na linki. Sprzęgło kompletne leżało w garażu, wiec zmieniłem ... i jeżdzę ;)

Pozdro
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 19:38 przez Apsik, łącznie zmieniany 3 razy.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » wt maja 26, 2009 22:08

zaprzal robi sprzegla dog60 wzmocnione


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt maja 26, 2009 23:04

golfiarz1 pisze:zaprzal robi sprzegla dog60 wzmocnione
po prostu ma takowe na sprzedaz
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=240816


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr maja 27, 2009 09:15

golfiarz1 pisze:zaprzal robi sprzegla dog60 wzmocnione
sprzegla robi Radzikowski www.sprzegla.com a ja po prostu mam jeden taki egzemplarz do oddania - taniej niz robiac bezposrednio u Radzikowskiego

edit: nie wiem czy pasuje do g60 to jest 210mm na 24zęby
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2009 09:15 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr maja 27, 2009 11:37

Apsik pisze:Mozna i to jest najlepsze wyjście!!!
Silnik G60 + stara skrzynia!!! i sprzęgło od zaprzala!!! On ma wzmocnione sprzeglo do skrzyn w obudowie 02O do 300Nm wytrzyma wiec nawet z moim byłym G60 by sobie poradzilo!!
Za sprzeglo dasz 600zł i odpada Ci wiele problemów (zmiana skrzyni i innych dupereli przy konwersji na linki)

Swoją drogą to dziwię się że u nas to wszyscy tak na te skrzynie na linki lecą - bo niby mocniejsze. W USA np. zakładają mocniejsze sprzęgła i śmigają wiec z twierdzeniem ze sie szybko rozleci SIĘ NIE ZGADZAM - moją 02O katowałem dużym momentem z GTD i nic jej nie było!!!
a ja miałem takie wzmocnione sprzęgło i przy momencie >240Nm wysiadło po 500km, jeżdżąc w miare spokojnie wytrzymało co prawda te 6k km ale robic konkret silnik żeby potem spokojnie jeździć to mija się z sensem... Dlatego też "jak wszyscy" daje 02A + sprzęgło z VR6 :bigok: Zresztą porównując w budowie obie skrzynie to 020 wygląda "lipnie" a argument, że można ją tanio przyszperować też odpada bo 02A też się da :bajer: :bigok:
Apsik napisz jeszcze
Apsik pisze:moją 02O katowałem dużym momentem z GTD i nic jej nie było!!!
dużo tzn ile??



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr maja 27, 2009 15:04

toffic pisze:a ja miałem takie wzmocnione sprzęgło i przy momencie >240Nm wysiadło po 500km, jeżdżąc w miare spokojnie wytrzymało co prawda te 6k km
to kiepsko bo ja na momencie 240nm przelatalem okolo 40kkm i teraz okolo 15kkm przy 280-290nm - sprzeglo seria. Skrzynia rozebrana i obspawana różnicowka (nity), raz tylko polamalem synchronizator poza tym w srodku nei widac zuzycia ;) Coprawda auto smigane jako dupowoz i pelen moment nie jest wykorzystywany non stop

[ Dodano: Sro Maj 27, 2009 3:06 pm ]
toffic pisze:
Apsik napisał/a:
moją 02O katowałem dużym momentem z GTD i nic jej nie było!!!
dużo tzn ile??
Apsik mial na tyle duzo Nm zeby ukrecic wał :helm:
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2009 15:05 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr maja 27, 2009 16:51

to kiepsko bo ja na momencie 240nm przelatalem okolo 40kkm
Ja miałem duuużo więcej niż 240 :helm: tak czy siak zmarło szybko



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt maja 29, 2009 09:38

Apsik mial na tyle duzo Nm zeby ukrecic wał :helm:
tak to wyglądało:
wał = http://img143.imageshack.us/img143/9577 ... 394vp6.jpg
podstawy wału = http://img514.imageshack.us/img514/98/mk2gtd396sv9.jpg
i się oduczyłem blokowania VNT i podkrecania pompy, brakuje mi czarnego dymu jak z Bizona, ale za droga jest wymiana wału, podstaw i panewek.
Seryjna 02O wytrzyma wiecej niż niektórym się zdaje. Dobrze przygotowana zniesie katowanie (zrobiona różnicówka + łożyska i synchronizatory).


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn cze 01, 2009 08:41

Apsik pisze: Seryjna 02O wytrzyma wiecej niż niektórym się zdaje. Dobrze przygotowana zniesie katowanie (zrobiona różnicówka + łożyska i synchronizatory).
Ja powiem może jak to wygląda u czlowieka, któremu robiłem 16V. Silnik KR - momentu okolo 200 bo pokręcony. Zajechaliśmy już 2 skrzynie 020 (każda kupiona naprawdę w świetnym stanie). Nie wierzę, że taka skrzynka jest w stanie pracować z momentami 250+ na dłużej niż kilka tysięcy kilometrów (mówię o konkretnej jeździe a nie bujaniu się od świateł do świateł z lekkimi przygazówkami co kilkaset kilometrów). W tej chwili z autem pracuje przerobiona skrzynia z passata g60 syncro (ze względu na przełożenia). Od roku i okolo 15k km jest całkowity spokój ze skrzynią a przeżywa naprawdę konkretną mordęgę. Nawet synchronizatory miodnie chodzą.

Takich przypadków znam jeszcze kilka i nie wierzę w to, że wszystkie z nich to "akurat felerny egz. skrzyni 020". One po prostu są słabe (chociaż jak patrzę na auto filipa to naprawdę jestem pod wrażeniem tego ile jego 020 już zniosła)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt cze 02, 2009 14:58

w 020 skrecic róznicówke na śruby i mozna upalac, najsłabszy element skrzyni zostanie wzmocniony, trzeba czekac az cos inego się wysypie

ja w swoich 8v nie miałem 200nm i udało mi się zabic 4 skrzynie
Obrazek



cycusxxl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob maja 09, 2009 21:05
Lokalizacja: wadowice

Post autor: cycusxxl » śr cze 03, 2009 19:57

a takie pytanie ile pali standardowy golf 2 z g60????

[ Dodano: 07 Cze 2009 08:10 ]
???????????????????????????????????????????/ :green_fuck:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości