silnik g60 do golfa syncro 89 rok:) czy to mozliwe??? pomocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nie wsadzisz skrzyni z Vr6 bo ma inny dzwon i nijak nie połączysz tego z silnikiem g60. Dodatkowo przełożenie przekładnij kątowej jest inne niz przełożenie dyfra w normalnym syncro i porozwalasz napędy. Jedyna sensowna zmiana to skrzynia z passata g60 syncro. Można dostać taką całkiem tanio.bugalon pisze: Czytalem gdzies <chyba na vwzone> ze mozna wsadzić skrzynie z vr6 syncro z mk3 i gitara
Ostatnio zmieniony wt maja 12, 2009 15:47 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Mozna i to jest najlepsze wyjście!!!bugalon pisze:1. Dajesz spieka lub przerabiasz sprzęgło na podwójny docisk u Radzikowskiego i wtedy używasz swojej starej skrzyni (która moze sie szybko rozleciec)
Silnik G60 + stara skrzynia!!! i sprzęgło od zaprzala!!! On ma wzmocnione sprzeglo do skrzyn w obudowie 02O do 300Nm wytrzyma wiec nawet z moim byłym G60 by sobie poradzilo!!
Za sprzeglo dasz 600zł i odpada Ci wiele problemów (zmiana skrzyni i innych dupereli przy konwersji na linki)
Swoją drogą to dziwię się że u nas to wszyscy tak na te skrzynie na linki lecą - bo niby mocniejsze. W USA np. zakładają mocniejsze sprzęgła i śmigają wiec z twierdzeniem ze sie szybko rozleci SIĘ NIE ZGADZAM - moją 02O katowałem dużym momentem z GTD i nic jej nie było!!!
Bazując na moich doświadczeniach dodam że skrzynia na wodziki jest bardziej precyzyjna i szybciej zmienia biegi. Sam tego żałowałem jak w moim GTD skrzynie zmieniłem na linki :/
Ale wtedy była trochę inna sytuacja - moja 02O była za krótka, długiej nigdzie nie było, cowboy miał swoją 02A na sprzedaż a na forum corrrado trafił się osprzęt pod skrzynię na linki. Sprzęgło kompletne leżało w garażu, wiec zmieniłem ... i jeżdzę
Pozdro
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 19:38 przez Apsik, łącznie zmieniany 3 razy.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
po prostu ma takowe na sprzedazgolfiarz1 pisze:zaprzal robi sprzegla dog60 wzmocnione
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=240816
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
sprzegla robi Radzikowski www.sprzegla.com a ja po prostu mam jeden taki egzemplarz do oddania - taniej niz robiac bezposrednio u Radzikowskiegogolfiarz1 pisze:zaprzal robi sprzegla dog60 wzmocnione
edit: nie wiem czy pasuje do g60 to jest 210mm na 24zęby
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2009 09:15 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
a ja miałem takie wzmocnione sprzęgło i przy momencie >240Nm wysiadło po 500km, jeżdżąc w miare spokojnie wytrzymało co prawda te 6k km ale robic konkret silnik żeby potem spokojnie jeździć to mija się z sensem... Dlatego też "jak wszyscy" daje 02A + sprzęgło z VR6 Zresztą porównując w budowie obie skrzynie to 020 wygląda "lipnie" a argument, że można ją tanio przyszperować też odpada bo 02A też się daApsik pisze:Mozna i to jest najlepsze wyjście!!!
Silnik G60 + stara skrzynia!!! i sprzęgło od zaprzala!!! On ma wzmocnione sprzeglo do skrzyn w obudowie 02O do 300Nm wytrzyma wiec nawet z moim byłym G60 by sobie poradzilo!!
Za sprzeglo dasz 600zł i odpada Ci wiele problemów (zmiana skrzyni i innych dupereli przy konwersji na linki)
Swoją drogą to dziwię się że u nas to wszyscy tak na te skrzynie na linki lecą - bo niby mocniejsze. W USA np. zakładają mocniejsze sprzęgła i śmigają wiec z twierdzeniem ze sie szybko rozleci SIĘ NIE ZGADZAM - moją 02O katowałem dużym momentem z GTD i nic jej nie było!!!
Apsik napisz jeszcze
dużo tzn ile??Apsik pisze:moją 02O katowałem dużym momentem z GTD i nic jej nie było!!!
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
to kiepsko bo ja na momencie 240nm przelatalem okolo 40kkm i teraz okolo 15kkm przy 280-290nm - sprzeglo seria. Skrzynia rozebrana i obspawana różnicowka (nity), raz tylko polamalem synchronizator poza tym w srodku nei widac zuzycia Coprawda auto smigane jako dupowoz i pelen moment nie jest wykorzystywany non stoptoffic pisze:a ja miałem takie wzmocnione sprzęgło i przy momencie >240Nm wysiadło po 500km, jeżdżąc w miare spokojnie wytrzymało co prawda te 6k km
[ Dodano: Sro Maj 27, 2009 3:06 pm ]
Apsik mial na tyle duzo Nm zeby ukrecic wałtoffic pisze:dużo tzn ile??Apsik napisał/a:
moją 02O katowałem dużym momentem z GTD i nic jej nie było!!!
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2009 15:05 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
tak to wyglądało:Apsik mial na tyle duzo Nm zeby ukrecic wał
wał = http://img143.imageshack.us/img143/9577 ... 394vp6.jpg
podstawy wału = http://img514.imageshack.us/img514/98/mk2gtd396sv9.jpg
i się oduczyłem blokowania VNT i podkrecania pompy, brakuje mi czarnego dymu jak z Bizona, ale za droga jest wymiana wału, podstaw i panewek.
Seryjna 02O wytrzyma wiecej niż niektórym się zdaje. Dobrze przygotowana zniesie katowanie (zrobiona różnicówka + łożyska i synchronizatory).
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Ja powiem może jak to wygląda u czlowieka, któremu robiłem 16V. Silnik KR - momentu okolo 200 bo pokręcony. Zajechaliśmy już 2 skrzynie 020 (każda kupiona naprawdę w świetnym stanie). Nie wierzę, że taka skrzynka jest w stanie pracować z momentami 250+ na dłużej niż kilka tysięcy kilometrów (mówię o konkretnej jeździe a nie bujaniu się od świateł do świateł z lekkimi przygazówkami co kilkaset kilometrów). W tej chwili z autem pracuje przerobiona skrzynia z passata g60 syncro (ze względu na przełożenia). Od roku i okolo 15k km jest całkowity spokój ze skrzynią a przeżywa naprawdę konkretną mordęgę. Nawet synchronizatory miodnie chodzą.Apsik pisze: Seryjna 02O wytrzyma wiecej niż niektórym się zdaje. Dobrze przygotowana zniesie katowanie (zrobiona różnicówka + łożyska i synchronizatory).
Takich przypadków znam jeszcze kilka i nie wierzę w to, że wszystkie z nich to "akurat felerny egz. skrzyni 020". One po prostu są słabe (chociaż jak patrzę na auto filipa to naprawdę jestem pod wrażeniem tego ile jego 020 już zniosła)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości