silnik g60 do golfa syncro 89 rok:) czy to mozliwe??? pomocy

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

cycusxxl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob maja 09, 2009 21:05
Lokalizacja: wadowice

silnik g60 do golfa syncro 89 rok:) czy to mozliwe??? pomocy

Post autor: cycusxxl » sob maja 09, 2009 21:21

siemka:) jak w temacie mam pytanie czy jest mozliwe zalozenie silnika g60 do golfa 2 syncro ktory ma orginalnie duzo slabszy silnik od G:) ciekawi mnie co trzeba zmienic i czy mocowania pasuja do skrzyni i do karoserii bo to jest najwazniejsze:) proszeo pomoc moze ktos robil taka modyfikacje juz



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32790
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob maja 09, 2009 22:02

czy jest mozliwe zalozenie silnika g60 do golfa 2 syncro
jest możliwe, sens takiego swapa jest wątpliwy, o wiele bardziej opłaca sie po prostu kupic golfa g60. no ale jak na upartego...


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » sob maja 09, 2009 23:04

Możliwe jest. Sprzęgło tylko trzeba dać jakieś spiekowe bo seryjne nie da rady. No i seryjna skrzynia moze powiedzieć szybko "papa" (chociaz znam gosci ktorzy na tej zwyklej z 98 konnego auta smigali i 200 konnymi autami i nic sie nie dzialo)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

cycusxxl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob maja 09, 2009 21:05
Lokalizacja: wadowice

Post autor: cycusxxl » ndz maja 10, 2009 08:12

ale g60 z napedem na 4x4 juz "nie idzie" kupic to jest model kolekcjonerski:)
Bugalon a robiles kiedys cos takiego? chodzi mi o to czy pasuja mocowania skrzyni do silnika, sprzeglo, i mocowaniesilnika do karoserii ale to akurat nie problem ale moze jednak :chytry:
Ostatnio zmieniony ndz maja 10, 2009 08:13 przez cycusxxl, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » ndz maja 10, 2009 13:39

pasuje ewentualnie łapy z starego silnika do PG przykrecic :D kumpel ma takiego ma 180km i fajnie to leci :D ale dyfer mu padł juz... i max mocy na tej skrzyni to 220km bo potem to sie rozlatuje cały napęd :P


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

cycusxxl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob maja 09, 2009 21:05
Lokalizacja: wadowice

Post autor: cycusxxl » ndz maja 10, 2009 18:03

dzieki smok:) a sprzeglo wytrzyma czy niebardzo??? a takie cos jak tlumnik, elektronika itp to duzu tzreba zmieniac???



Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » ndz maja 10, 2009 18:25

hmmm czy duzo no musisz ECU z PG wsadzic nie jest duzo ale czasem jedna wtyczka i nie pali... ja osobiscie nienawidze elektryki robic szlag mnie trafia :D za nerwowy jestem do tego ale jak masz schemat elektryki i spokojne nerwy i pojecie o elektronice to moze dasz rade alebo jeszcze prościej pożyczyć od kogos jakiegos passata lub corrado albo golfa jak ktos ma z owym silnikiem i podpiać... co do sprzegła... przy silniku PG jest spregło o średnicy 228mm 32zeby a przy 1,8 bylo mniejsze słabsze ale biorąc pod uwagę to iż jest to syncro to chyba podejdzie sprzegło 228mm ale na 100% nie jestem pewien spytam kumpla i Ci odp. i pamietaj o tym że masz sprzęgło na licne a nie na hydraulice wiec najlepiej kupić sprzęgło 228mm jak podejdzie i z takiego silnika które ma sprzęgło na lince!! zebys potem jaj nie miał... albo kupic orginalne z tego silnika i wyslac do Radzikowskiego a on juz zrobi co swoje :D i dobrze skasuje :-/ :bigok:

[ Dodano: 10 Maj 2009 18:26 ]
tłumik najlepiej powiekszyć średnice ja proponuje 2,5" cały ale jak zrobisz down pipe 2,5" a reszta 2" tez bedzie oki :D


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

cycusxxl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob maja 09, 2009 21:05
Lokalizacja: wadowice

Post autor: cycusxxl » pn maja 11, 2009 07:21

smok dowiedz sie co tylko mozesz i mi napisz :) niech bóg ci w dzieciach wynagrodzi]:->



Awatar użytkownika
red87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 18:43
Lokalizacja: polska cerekiew
Kontakt:

Post autor: red87 » pn maja 11, 2009 08:11

cycusxxl,
Jak nie bedziesz go krecil z moca do gory to dlugo wytrzyma skrzynia ja przewiduje ze takie zwykle orginalne syncro powinno wytrzymac ok 300ps jezeli jest w dobrym stanie. U mnie nic nie slychac zeby mosy albo skrzynia siadala. wiec wkladac i jezdzic. a bedziesz chyba musial zostawic kolektor z tego 98 bo tamten mi nie podszedl. chyba ze cos pokombinujesz z tamtym. A i jeszcze ze sprzeglem bedziesz musial pokabinowac.


Golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2924545#2924545 Zapraszam

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn maja 11, 2009 10:21

Standardowe syncro ma skrzynię na drążek (linka). Nie ma możliwości założenia do tego sprzęgła 228mm (obudowa skrzyni na to nie pozwoli). O sposobie wysprzęglania już nie wspominam (odwrócone koło zamachowe jest w 228mm na hydraulice w porównaniu do tego ze zwykłym linkowym sprzegłem).

Reasumując - możliwości masz dwie:

1. Dajesz spieka lub przerabiasz sprzęgło na podwójny docisk u Radzikowskiego i wtedy używasz swojej starej skrzyni (która moze sie szybko rozleciec)
2. Zmieniasz skrzynię na taką ze sterowaniem linkami i hydraulicznym sprzęgłem, dajesz seryjne sprzęgło 228mm i będziesz miał pewność, że nic się nie rozpadnie.

Z tłumikiem radzę uwazać, im bliżej serii tym lepiej (syncro G60 miało bikat i podwójny układ wydechowy, który jest całkowicie wystarczający do mocy 200+


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » pn maja 11, 2009 20:10

bugalon pisze:Standardowe syncro ma skrzynię na drążek (linka). Nie ma możliwości założenia do tego sprzęgła 228mm (obudowa skrzyni na to nie pozwoli).
Tak tez myslalem ale nie bylem pewien :D
cycusxxl, RED87 to ten kumpel o ktorym mowilem dla jasności :D
bugalon, Czytalem gdzies <chyba na vwzone> ze mozna wsadzić skrzynie z vr6 syncro z mk3 i gitara :D


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

cycusxxl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob maja 09, 2009 21:05
Lokalizacja: wadowice

Post autor: cycusxxl » pn maja 11, 2009 21:07

red a ty masz takiego syncro z tym silnikiem???? ile cie to kosztowalo czasu i pieniedzy???



Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » pn maja 11, 2009 21:54

cycusxxl, ma TAKIE SYNCRO kasy hmmm.... malo :D 1500zl po stłuczce od brata kupil... a brat kupil go za 6ooozl


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Awatar użytkownika
red87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 18:43
Lokalizacja: polska cerekiew
Kontakt:

Post autor: red87 » pn maja 11, 2009 23:58

Juz nie przesadzaj... Takie wlozenie z kapitalka silnika ok.6000zl powinienes sie zmiescic wiec probuj kupic tanio silnik i najlepiej caly kaplet to co potrzeba. silnik kompresoe instalacja ecu.


Golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2924545#2924545 Zapraszam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości