Jaka głowica na GU?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
- Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
- Kontakt:
Jaka głowica na GU?
Witam, mam takie pytanie jak w temacie... czy jest w ogole sens bawić sie w przekładke głowicy ? Mysle nad głowicą z GT lub GTI tylko czy w przypadku tego drugiego nie bedzie problemu z otworami na wtryski ? Mozna je normalnie zaślepić i podpiąć do tego gaźnik ? I czy cokolwiek da mi taka przekładka ? Za wszystki podpowiedzi z góry dzięki.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: Jaka głowica na GU?
GT to wersja wyposażenia (podobnie jak GTI zresztą). GT wychodziły z silnikiem GU np. Warto włozyć głowicę od silników PF/PB (GTI 8V w mk2) i dać wałek rozrządu z silnika GX. Pasować będzie i efekt będzie całkiem przyjemny. Dziury po wtryskach spokojnie sobie zaslepisz dwuzłotówkami Pasują niemal idealnie.vwyj pisze:Witam, mam takie pytanie jak w temacie... czy jest w ogole sens bawić sie w przekładke głowicy ? Mysle nad głowicą z GT lub GTI tylko czy w przypadku tego drugiego nie bedzie problemu z otworami na wtryski ? Mozna je normalnie zaślepić i podpiąć do tego gaźnik ? I czy cokolwiek da mi taka przekładka ? Za wszystki podpowiedzi z góry dzięki.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
- Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
- Kontakt:
ok. to juz dla mnie duza pomoc, dzięki bugalon "pomógł" dla Ciebie tylko kurcze jesli mogłby mi ktos podpowiedzieć skąd mam wiedzieć że dana głowica jest z silnika PF/PB ? No i jak poznac ze walek jest z GX-a ? Juz kilka razy przekonalem sie ze to co mowi sprzedajacy dana czesc to nie do konca jest prawda a jesli nie posiadam odpowiedniej wiedzy to tego nie sprawdze wiec chcialbym umiec to sobie rozróżnić... Popatrzec na glowice bądz wałek i stwierdzić ze jest z takiego silnika a nie z innego, szukalem juz tego na forum i ogolnie na necie ale nigdzie nie moge znaleźć takich info.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Głowica od silnika PF/PB ma największe zawory z głowic 8V. Nie pamiętam teraz rozmiaru (użyj szukajki, na pewno znajdziesz). Po zmierzeniu zaworów będziesz wiedział. Dodatkowo głowica z GTI ma dziury na wtryski. Wałka w żaden sposób nie sprawdzisz, chyba że znasz szerokość i wysokość krzywek wałka z GX (ja niestety nie znam, bo nie mierzyłem takiego nigdy). Tylko wyjęcie wałka z silnika "na aucie" pozwoli Ci stwierdzić, że to jest ten którego szukasz. Wałki nie są oznaczane przez producenta w sposób umożliwiający ich późniejszą identyfikację.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości