Jaka głowica na GU?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Jaka głowica na GU?

Post autor: vwyj » ndz kwie 26, 2009 09:31

Witam, mam takie pytanie jak w temacie... czy jest w ogole sens bawić sie w przekładke głowicy ? Mysle nad głowicą z GT lub GTI tylko czy w przypadku tego drugiego nie bedzie problemu z otworami na wtryski ? Mozna je normalnie zaślepić i podpiąć do tego gaźnik ? I czy cokolwiek da mi taka przekładka ? Za wszystki podpowiedzi z góry dzięki.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: Jaka głowica na GU?

Post autor: bugalon » ndz kwie 26, 2009 20:51

vwyj pisze:Witam, mam takie pytanie jak w temacie... czy jest w ogole sens bawić sie w przekładke głowicy ? Mysle nad głowicą z GT lub GTI tylko czy w przypadku tego drugiego nie bedzie problemu z otworami na wtryski ? Mozna je normalnie zaślepić i podpiąć do tego gaźnik ? I czy cokolwiek da mi taka przekładka ? Za wszystki podpowiedzi z góry dzięki.
GT to wersja wyposażenia (podobnie jak GTI zresztą). GT wychodziły z silnikiem GU np. Warto włozyć głowicę od silników PF/PB (GTI 8V w mk2) i dać wałek rozrządu z silnika GX. Pasować będzie i efekt będzie całkiem przyjemny. Dziury po wtryskach spokojnie sobie zaslepisz dwuzłotówkami :) Pasują niemal idealnie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Post autor: vwyj » pn kwie 27, 2009 23:42

ok. to juz dla mnie duza pomoc, dzięki bugalon "pomógł" dla Ciebie :pub: tylko kurcze jesli mogłby mi ktos podpowiedzieć skąd mam wiedzieć że dana głowica jest z silnika PF/PB ? No i jak poznac ze walek jest z GX-a ? Juz kilka razy przekonalem sie ze to co mowi sprzedajacy dana czesc to nie do konca jest prawda a jesli nie posiadam odpowiedniej wiedzy to tego nie sprawdze wiec chcialbym umiec to sobie rozróżnić... Popatrzec na glowice bądz wałek i stwierdzić ze jest z takiego silnika a nie z innego, szukalem juz tego na forum i ogolnie na necie ale nigdzie nie moge znaleźć takich info.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt kwie 28, 2009 07:33

Głowica od silnika PF/PB ma największe zawory z głowic 8V. Nie pamiętam teraz rozmiaru (użyj szukajki, na pewno znajdziesz). Po zmierzeniu zaworów będziesz wiedział. Dodatkowo głowica z GTI ma dziury na wtryski. Wałka w żaden sposób nie sprawdzisz, chyba że znasz szerokość i wysokość krzywek wałka z GX (ja niestety nie znam, bo nie mierzyłem takiego nigdy). Tylko wyjęcie wałka z silnika "na aucie" pozwoli Ci stwierdzić, że to jest ten którego szukasz. Wałki nie są oznaczane przez producenta w sposób umożliwiający ich późniejszą identyfikację.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt kwie 28, 2009 08:34

Pod GU to załóż głowice z AAM/ABS tez ma duze zawory jak ta z PF/PB a dodatkowo pasuje P&P, do tego wałek z GXa



vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Post autor: vwyj » wt kwie 28, 2009 16:35

Ok. Dzieki chłopaki będę nad tym myslal, jak cos wykombinuje to pochwala sie efektami :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości