Zamontowałem kolektor 4-2-1
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Zamontowałem kolektor 4-2-1
Witam niedawno zamontowałem kolektor wydechowy do mojego ABF
kolektor jest firmy TA Technix wykonanie nie jest tragiczne daje rade nawet są 2 miejsca na sąde lambda (jedno bliżej drugie dalej ) chociaż nie wiem po co jak by ktoś mógł napisać czy coś sie stanie jak blizej zamontuje sąde lambda ? teraz jest w tej samej odległości jak kiedyś "fabrycznie" może 10 cm blizej ale nie otym chce pisać
mianowicie wydaje mi sie ze mój ABF ma taką dziure przy przyspieszaniu przez ten nowy kolektor jak dostanie pedał w podłode to nic nic pomału a jak sie wkręci to idzie jak szatan masakra (powiedzaił bym ze czuć róznice około 10 KM)
kiedyś rozpędzał sie równo teraz jakby tracił moc na niższych obrotach
niewiem co jest nie tak mam kata narazie nie zamierzam wyrzucać
w palnach dolot wykonany przez Pna Lecha Węglarskiego z New Sacza i program od GTO ale to są plany narazie jest kolektor 4-2-1 i coś ma muła na niskich obrotachn na fabrycznym lepiej sie zbierał z niższych chociaz gorzej było jak osiągnół 4-6 tys teraz na odwrót czy to normalne jest
jak ktoś robił taki kolektor u siebie nich napisze jakie są jego odczucia
kolektor jest firmy TA Technix wykonanie nie jest tragiczne daje rade nawet są 2 miejsca na sąde lambda (jedno bliżej drugie dalej ) chociaż nie wiem po co jak by ktoś mógł napisać czy coś sie stanie jak blizej zamontuje sąde lambda ? teraz jest w tej samej odległości jak kiedyś "fabrycznie" może 10 cm blizej ale nie otym chce pisać
mianowicie wydaje mi sie ze mój ABF ma taką dziure przy przyspieszaniu przez ten nowy kolektor jak dostanie pedał w podłode to nic nic pomału a jak sie wkręci to idzie jak szatan masakra (powiedzaił bym ze czuć róznice około 10 KM)
kiedyś rozpędzał sie równo teraz jakby tracił moc na niższych obrotach
niewiem co jest nie tak mam kata narazie nie zamierzam wyrzucać
w palnach dolot wykonany przez Pna Lecha Węglarskiego z New Sacza i program od GTO ale to są plany narazie jest kolektor 4-2-1 i coś ma muła na niskich obrotachn na fabrycznym lepiej sie zbierał z niższych chociaz gorzej było jak osiągnół 4-6 tys teraz na odwrót czy to normalne jest
jak ktoś robił taki kolektor u siebie nich napisze jakie są jego odczucia
Ostatnio zmieniony ndz kwie 12, 2009 20:03 przez Drogojad, łącznie zmieniany 1 raz.
nie powiedziałem dobrze wykonany tylko za 650 zł daje rade wiadomo nie jest to górna półka ale wcale nie jest tragicznysas_gti pisze:dobrze wykonany mówisz? A masz moze foto kanałów przy flanszach do głowicy? Pytam z czystej ciekawości, może jakość się poprawiła o kiedyś wrzucałem foto na forum ta technixa który miał tak wyspawane flansze że rury stały "pod włos" względem kierunku przepływu spalin.
niestety mam 2 zdjęcia i nie są one zbyt poglądowe to jeszcze z aukcji
moge napisać ze nie miałem nic "podwłos" jedynie flansza była skatowana troche ale dobra uszczelka + pasta i gotowe no i te rurki przy wylocie troche odstawały ale z "włosem"
Drogojad, Z tego co widziałem seryjnie miałeś zamontowany najlepszy z kolektorów montowanych w 16v (nie ma zwężek przy łączeniu z dwururką jak niestety mój kolektor nie mówiąc już o tych odlewanych bo te to największa porażka w 16V ) tak że nie spodziewaj się dużej poprawy na tym kolektorze TA Technix-a
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
W 16V były trzyrodzaje kolektorów odlewany (najgorszy) i dwa metaloweg-zone pisze:jakie zwężki? jak to wygląda? możesz to opisać, albo dać zdjęcieAD6 pisze:nie ma zwężek przy łączeniu z dwururką jak niestety mój kolektor nie mówiąc już o tych odlewanych bo te to największa porażka w 16V
tutaj ten zwężany widać o co chodzi
I najlepszy (praktycznie już jak porządny baran)
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
ja mam ten z pierwszego zdjęcia u siebieAD6 pisze:tutaj ten zwężany widać o co chodzi
Ostatnio zmieniony pt maja 08, 2009 15:03 przez jawor87, łącznie zmieniany 1 raz.
Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
do bardzo dobrych przepływów, starczy najlepsza górna cześć kolektora+ powiększona dwururka, którą można zrobić w MG/Eltec, ma to wielkie znaczenie, ponoć moment idzie pięknie w góre, i auto ciągnie o wiele lepiej, wiem to od właściciela jednej z firm
Ostatnio zmieniony pt maja 08, 2009 16:30 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
jak byś sobie skołował ten drugi bez zwężek to by było znacznie lepiejjawor87 pisze:ja mam ten z pierwszego zdjęcia u siebieAD6 pisze:tutaj ten zwężany widać o co chodzi
jak widać na zdjęciu od Drogojada, kolektor jest o wiele lepszy lecz dwururka już nie jest taka dobra przy połączeniu w jedną część znowu jest zwężka ja za to u siebie mam lepszą dwururkę ma minimalnie większą średnicę niż ta ze zdjęcia i nie ma zwężki więc z dwóch zrobię jeden i myślę że będzie ok
a tu moja dwururka
Ostatnio zmieniony pt maja 08, 2009 23:55 przez AD6, łącznie zmieniany 3 razy.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
Powiedz mi orientujesz się może jaki koszt takiej dwururki, bo mam ten lepszy kolektor u siebiei i zainteresował mnie ten temat.LCQ pisze:do bardzo dobrych przepływów, starczy najlepsza górna cześć kolektora+ powiększona dwururka, którą można zrobić w MG/Eltec, ma to wielkie znaczenie, ponoć moment idzie pięknie w góre, i auto ciągnie o wiele lepiej, wiem to od właściciela jednej z firm
nie kupisz takiej dwururki bo nikt tego nie sprzedaje osobno wiec albo wykonasz sobie to sam albo zlecisz to firmie która to wykona i zamontuje w MG za samą dwururkę myśle żę z 500zł wezmą najmniejyahoo_p pisze:Powiedz mi orientujesz się może jaki koszt takiej dwururki, bo mam ten lepszy kolektor u siebiei i zainteresował mnie ten temat.LCQ pisze:do bardzo dobrych przepływów, starczy najlepsza górna cześć kolektora+ powiększona dwururka, którą można zrobić w MG/Eltec, ma to wielkie znaczenie, ponoć moment idzie pięknie w góre, i auto ciągnie o wiele lepiej, wiem to od właściciela jednej z firm
Ostatnio zmieniony czw maja 14, 2009 15:03 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
w MG 600 zł kosztowało, jak coś dzwon to sie dogadacie, no i na aucie robią, żadne gotowce, dlatego będziesz miał pewność że będzie tip top zrobiony
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości