MK3 1.8 wymiana całego układu wydechowego

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

toony
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt gru 30, 2008 16:14
Lokalizacja: Bełchatów/Opole

MK3 1.8 wymiana całego układu wydechowego

Post autor: toony » ndz kwie 05, 2009 12:50

mam pytanko:) odnoszące sie do ukladu wydechowego... :) chciałbym wymienic calutki:) od kolektora po ostatni tłumik i co mi mozecie zaproponowac? mam na to fundusze od dawna sie do tego zbieram lecz nie wiem czy wstawiac strumienice? wycinac katalizator? dac jakies kwasówki az do ostatniego tłumika...? :chytry:

co proponujecie? a jaki ma by tego efekt? .. hm piekne brzmienie:)



Awatar użytkownika
KanedA
Grupa Śląsk
Grupa Śląsk
Posty: 687
Rejestracja: śr lip 09, 2008 12:13
Lokalizacja: RadzionkóVW
Kontakt:

Post autor: KanedA » ndz kwie 05, 2009 13:08

najlepszy będzie projektowany pod twoje autko, np. w MG... ale czy to ma sens przy 1.8?

I najważniejsze pytanie... co chcesz osiągnąć poprzez tą wymianę?

Pozdro,
Ostatnio zmieniony ndz kwie 05, 2009 13:09 przez KanedA, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...

Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411

toony
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt gru 30, 2008 16:14
Lokalizacja: Bełchatów/Opole

Post autor: toony » pn kwie 06, 2009 00:21

co chce osiagnac? ... napisałem juz piekne brzmienie i szybsze odprowadzanie spalin :)

a co to jest MG? :chytry:



Awatar użytkownika
KanedA
Grupa Śląsk
Grupa Śląsk
Posty: 687
Rejestracja: śr lip 09, 2008 12:13
Lokalizacja: RadzionkóVW
Kontakt:

Post autor: KanedA » pn kwie 06, 2009 00:46

MG Motorsports... poszukaj w internecie... jak chcesz basik to poszukaj jakiegoś sportowego tłumika końcowego... wystarczy... jak wytniesz kata, będzie taki metaliczny dźwięk...

Pozdro,


Obrazek
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...

Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn kwie 06, 2009 20:41

jechać do kogoś kto zajmuje się przeróbką silników wydechami itd. Albo kupić gotowy zestaw dedykowany pod twoje auto np: Supersprinta. Mają wszystko od kolektorów, przez "sportowe" katalizatory (a nie jakieś strumienice) po tłumiki. Przy okazji zrób porting głowicy, jakiś wałek profi dolot np: K&N, program... wydasz na to z 4k zł ale będziesz miał ze 115kucy...tyle co 2E/ADY/AGG w serii
Ostatnio zmieniony wt kwie 07, 2009 14:31 przez rysiektr, łącznie zmieniany 2 razy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

toony
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt gru 30, 2008 16:14
Lokalizacja: Bełchatów/Opole

Post autor: toony » wt kwie 07, 2009 12:23

za całosc juz 4tysie? hm.... a jak działa ten K&N? :grin:



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt kwie 07, 2009 14:40

toony pisze:za całosc juz 4tysie? hm.... a jak działa ten K&N?
chodzi mi o to, że to nie opłacalna inwestycja w stosunku do osiągnięć. Taniej będzie wsadzić ABFa który w serii ma 150PS i zacząć go modzić a on jest podatny na modyfikacje, niż wpakować kase w 1.8 nie osiągnąc prawie nic. Przeczytaj sobie temat o przeróbkach http://chojnacki.com.pl/index.php?optio ... 6&Itemid=7


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: bastek016 » wt kwie 07, 2009 21:59

cały przelot :) tak auto śmiga nie straciło osiągów ... annel_page bym powiedział a dźwięk jak dla mnie malina :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości