Witam!!! Zacznę od tego co mam i co zrobiłem:
model VW POLO 86C 2F kombi/fox
rocznik 91
silnik 1.0 AAU (seria 45KM, a ile teraz to nie wiem)
Modyfikacje:
-wywalony katalizator, końcowy tłumik przelotowy, końcówka wydechu Ulter
-przerobiony układ dolotowy- wywalona "patelnia", obudowa z Passata b3 na końcu stożek
-porting głowicy: 1mm w dół, powiększone kanały wydechowe i ssące, szlifowane zawory na tak zwane 2 kąty, przy okazji wymienione uszczelniacze zaworowe
-wałek rozrządu z silnika 1.4 DOHC (AFH)(fabrycznie odchudzony z ostrzejszymi krzywkami)
-zeszlifowany podgrzewacz paliwa, tak zwany "jeż"
-kolektor dolotowy z silnika 1.3 (około dwa razy większa średnica niż w serii)
Pozostało mi podlać silnik paliwem, pytanie jak? Myślałem nad zamianą wtrysku z silnika 1.4 (od golfa) lub oszukaniem jakoś (?) kompa żeby podał więcej paliwa.
Proszę o rady
PS zwiększenie dawki nie musi być na stałe, może być odpalane na żądanie
PS2 proszę darować sobie komentarze typu: dlaczego nie zmieniłem silnik na większy itp.
Zwiększenie dawki paliwa, układ zasilania Monotronic
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
te ecu idzie wystroic wiec nie ma co oszukiwac a zrobic softa
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości