O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
gumy to weze z stomla odporne na oleje paliwa, ale nie polecam ich bo krusza se w srodku od wstrzasów. jedyna sluszna opcja to slikon ale to wiekszy wydatek i ciezko o wymiar
Czysta moc z 2 dziurek :D:D
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
a gdzie takie węże dostanę? silikon też ciężko o wymiar bo gazniory z R6 mają beznadziejny wymiar 44mm, a może orginalne mocowania gaźników wykorzystać?
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Odmę pod silnik odprowadzić, chyba, że chcesz być eko, to do któregoś filtra/butelki z filtrem.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- mlodociany
- Użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: wt lis 08, 2011 21:42
- Lokalizacja: TOP
Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :
Nie bylbym taki pewny...slawekwas pisze:stonebridge69,
ta glowa od 2.0 ma ianczej kanaly o tak o-o-o-o
a z 1.8 ma tak 0-00-0
i 2.0 ma troche inaczej sprawe z wtryskami.
Masz tu porownanie glowicy X-flow do starego typu...
"Mein weiss coupe" -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=490899" onclick="window.open(this.href);return false;
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
a jak pany rozwiazaliscie sprawe filtrów powietrza?
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Mam pytanie które nie daje mi spokoju.
Otóż, blok 1.8 z Golfa 3, głowica dajmy na to: 2.0 ABA bądź inna 8v 2.0 z kolektorem dolotowym zorientowanym w kierunku chłodnicy. To tak na razie teoria. Wcześniejsza głowica była zasilana monowtryskiem.
Zakładając 4 gaźniki z Yamahy R1, musiałbym zmieniać aparat zapłonowy?
Dalej: Po złożeniu wszystkich klocków, czy podeszedł by kompresor Eaton M62 pod owe gaźniki?
Otóż, blok 1.8 z Golfa 3, głowica dajmy na to: 2.0 ABA bądź inna 8v 2.0 z kolektorem dolotowym zorientowanym w kierunku chłodnicy. To tak na razie teoria. Wcześniejsza głowica była zasilana monowtryskiem.
Zakładając 4 gaźniki z Yamahy R1, musiałbym zmieniać aparat zapłonowy?
Dalej: Po złożeniu wszystkich klocków, czy podeszedł by kompresor Eaton M62 pod owe gaźniki?
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
kompresor odpada, zaplon najlatwiej na podcisnienie zrobic skoro 8v to prosta robota. tylko czy sie zmiesci pod kolektorem pod gazniki taki aparat ?czy nie bedzie trzeba kombinowac z kopulka z kablami skierowanymi w bok?
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
gx może być, wszystkie 8v z wyprzedzeniem zapłonu podciśnieniowym, mam taki aparat jak cos
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
gx, ev, rp, pb
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Zwróćcie uwagę, że aparaty od 1.8 nie są takie same, tzn te z regulatorami podciśnieniowymi. Od PB w ogóle nie pasuje bo ten jest bez.
Ogólnie to do 1.8 były 2 rodzaje (różne charakterystyki regulatorów) a do tego z 1.6 jest jeszcze inny
Ogólnie to do 1.8 były 2 rodzaje (różne charakterystyki regulatorów) a do tego z 1.6 jest jeszcze inny
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Co do PB to zdaje mi się, że to nowsza wersja EV, ale nie jestem pewien na 100% - 1.8 na mechaniku
co do charakterystyki to podejrzewam, że gaźnikom z moto będzie wszystko jedno - różnica by była jakbym do EV założył np z RP nie zmieniając systemu wtrysku i sterowania, a gaźniki zupełnie zmieniają sprawę
co do charakterystyki to podejrzewam, że gaźnikom z moto będzie wszystko jedno - różnica by była jakbym do EV założył np z RP nie zmieniając systemu wtrysku i sterowania, a gaźniki zupełnie zmieniają sprawę
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)
Baaardzo się myliszel Kozako pisze:co do charakterystyki to podejrzewam, że gaźnikom z moto będzie wszystko jedno - różnica by była jakbym do EV założył np z RP nie zmieniając systemu wtrysku i sterowania, a gaźniki zupełnie zmieniają sprawę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości