O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: stonebridge69 » czw maja 09, 2013 18:13

Nie wiem czy juz to pisalem tutaj.Ma ktos moze namiar na kogos kto wykona kolektor pod takie gazniki do 1.8 8V(PF)?Moze ktos ma na sprzedaz?



ddaan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn cze 27, 2011 19:18

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: ddaan » wt maja 21, 2013 18:26

Cześć
zainstalowałem gazniki z yamahy r1 do silnika 16v 1.8 kr
wszystko popodpinane elektryka ogarnieta pompa wymieniona na specjalna facet do gaźników i pojawił sie problem
auto nie odpala zaczynam krecic rozrusznikiem i nie chce odpalic efek taki ze takjakby juz lapal ale nie moze sie prełamac moze cos tam zawarczy ale sporadycznie i juz sie nie odzywa
ktos wie czego moze to byc przyczyna
mam aparat zaplonowy z kr
cały komplet gazniki i kolektor kupiłem od uzytkownika który miał to zainstalowane w takim samym silniku i wszystko mu chodziło bez problemów



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: szypki » śr maja 22, 2013 16:06

spróbuj wyczyścić gaźniki, sprawdź czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza ale to by musiał na wszystkich garach ciągnąć lewiznę. Sprawdz iskre



ddaan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn cze 27, 2011 19:18

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: ddaan » sob cze 01, 2013 20:42

witam
Poskładałem wszystko do kupy auto zaczęło odpalać natomiast pojawił się problem z jazdą.
Jesli auto nie jedzie wszystko chodzi bardzo plynnie i ladnie
Natomiast w czasie jazdy dusi sie szarpie ma całkowity brak mocy w porównaniu z orgi kr
Ma ktoś jakiś pomysł co może byc przyczyna takiego zachowania?
Nie pomaga zwiększenie dawki paliwa ani zmniejszenie ....



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: szypki » ndz cze 02, 2013 14:38

regulacja dawki wkręcając lub wykręcając dyszke wpływa tylko na dawkę wolnych obrotów, biegu jałowego (zamknięta przepustnica) a na otwartej przepustnicy paliwo podawane jest przez główną dyszę, może w ich wielkości tkwi problem? za mało paliwka? Nagraj filmik jak to wygląda. No i jak wygląda układ zapłonowy w twoim projekcie? Wg. mnie za mało paliwa : Powód albo za słaba pompka albo za małe dysze (raczej opcja 1), Chyba że masz źle ustawiony zapłon (za późny)



ddaan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn cze 27, 2011 19:18

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: ddaan » ndz cze 02, 2013 20:27

pompe mam Facet Silver Top do 200 km wiec nie powinno z nia byc problemu
problem najprawdopodobniej tkwi w zapłonie i to musze wyregulowac jesli nadal bedzie zle chodzil to zmienie dysze na wieksze bo takowe posiadam
uklad zaplonowy jest z orginalny z kr



slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: slawekwas » ndz cze 02, 2013 20:38

a no to troche wyjasnia te uklad zaplonowy


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: szypki » ndz cze 09, 2013 04:10

Mam pytanie, dwa węże w które jak podam ciśnienie to membranami podnoszą te plastikowe suwaki w gardzieli gdzie podłączyć? wpiąć w AIRBOX czy wyprowadzić wlot żeby chwytało pęd powietrza sprzed maski ?

czyli sterownik od KR daje za późne zapłony... jest możliwość w jakiś sposób wgrać mu mapę ? Żeby wycisnąć z gaźników jak najwięcej mocy, z zapłonu z wyprzedzeniem na podciśnienie planuję przejść na układ z komputerem, i nie wiem co użyć... Czy składać to na module EDIS-4 i jako sterownik użyć MegaSquirt'a (zaletą jest przyszłościowo przy jakimś TURBO czy elektronicznym ITB będę miał już sterownik) Czy jakiś inny układ sterowany elektronicznie użyć... do EDISa mam w zasadzie komplet części poza MS'em... a może układ ECS z gaźnikowych fordów ?



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: pancur0 » pn cze 10, 2013 22:06

utknal ktos te gazniki do 2.0 2e ? :)


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Ko$i
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw kwie 12, 2012 15:36

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: Ko$i » śr lip 03, 2013 22:36

U mnie sprawa tez zakończona.

Pierwsze jazdy testowe już były. Jeszcze trzeba dopieścić i w drogę :)

Dzięki dla użytkownika "slawekwas" który naprowadził na temat i dał kilka rad.

Jakieś pytania to śmiało :)

Obrazek Obrazek



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: szypki » śr lip 31, 2013 00:49

na ile stopni wyprzedzenia macie ustawiony zapłon? moja wydumka zimą chodziła a teraz świruje... raz strzela w dolot raz w wydech... nie chce się wkręcać, jutro jeszcze będę sprawdzać bo przelew z komór pływakowych aktualnie mam zablokowany może to być przyczyna? paliwo podane pompką (mimo zbiorniczka wyrównawczego) może mieć za duże cisnienie w komorach plywakowych i paliwo przez dysze wali jak z wtrysku i go zalewa?



Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

Post autor: dan_25 » śr lip 31, 2013 21:22

nie wiem kolego jakie masz gaźniki ale u mnie w gaziorach z CBR 900 nie ma żadnych przelewów a to co wychodzi to jedynie odpowietrzenie komór pływakowych i wystarczy te górne trójniki skierować w dół i gotowe [ nie zaślepiać ] co do ciśnienia paliwka to też miałem nie mały problem kupiłem pompę niskociśnieniową do gaźnikowców podłączyłem przez zbiorniczek przelewowy z mk II 1,8 gaźnik i duuuuuupa po chwili działania pompy na postoju paliwko lało się przez dysze na przepustnice i teraz mam to pokombinowane inaczej i jest git


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

zdziebel1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn maja 16, 2011 20:28
Lokalizacja: Morąg/Łączno

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

Post autor: zdziebel1987 » śr wrz 11, 2013 19:22

Sam się zastanawiam nad montażem gaźników z szlifiery, tylko nie wiem jakej, ktoś mi poleci jake lub z czego wstawić gaźniki do silnika 1,6 ABU z golfa 3 z 93r??



opornick
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: czw mar 30, 2006 16:22
Lokalizacja: Podkarpacie

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: opornick » czw wrz 19, 2013 13:23

z 600 np z gsx czy cbr czy zzr



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości