O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: RasPL » wt sie 12, 2014 19:17

Sprawdz na jałowym jak gaźniki podają paliwo, silnik ciepły i patrz w trąbki czy co tam masz dodając gazu czy rozpylają równo. Przy wysokich obrotach powyzej 6000rpm powinno Ci paliwo nawet na zewnatrz gaźnika ( do przodu) rozpylać. Jak wszystkie beda równo rozpylać to odłacz 3 podcisnienia od kolektora i je zaslep, zostaw jedno np z 4 cylindra i podłącz do aparatu i serwa hamulcowego (serwo oczywiscie wraz z zaworem jednokierunkowym zapiętym) pomijając gruszkę i zrób przejażdzkę. Sprawdz go jadac na niskim biegu pedałem rozpedzaj, nie do podłogi. Tak samo sprawdz na najwyższym biegu. Napisz jak się zachowuje. Tylko że z tak małym wezykiem podcisnienia moze byc problem z wspomaganiem hamowania wiec OSTROŻNIE !!!


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: slawekwas » wt sie 19, 2014 16:50

Mimo iż z mojej wiedzy nie ma prawa to dobrze chodzić to zrobiłem co mowiłeś. No i tak jak zakładałem, przycinanie obrotów jest nadal a pogorszyła sie praca silnika dodatkowo. Za duże pulsacje w przewodzie sa z jednego cylindra.

Probowałem ostatnio dalej rożnych wariantów kąta i bez powodzenia. Fakt jak go tak konkretnie przyspiesze to jest poprawa w zakresie 2-4 tys obortów ale za to ewidentnie jest za duza wartosc kata na biegu jałowym i bez obicązenia. Probowałem z aparatem bez i z podcisnieniowym regulatorem. Posunałem się do tego stopania ze przestawilem o zabek rozrzad i moc, zachowanie, charakteystyka jest bardzo porownywalna. Rozkładam rece bo jakbym mial możliwosc to juz bym sobie sam predzej mape napisał. Zostaje mi jeszcze sterownik z KRa ale to wolalbym jako ostateczność.


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: RasPL » pn sie 25, 2014 06:12

Sprawdz jeszcze regulator odsrodkowy w aparacie (sprezyny pod czujnikiem halla) czy nie jest zaciety.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: slawekwas » pt wrz 05, 2014 21:59

Problem rozwiązany!
Aparat z regulacja podcisnieniowa jest jak najabrdziej sprawny, tak opozniacz podcisnieniowy jak i przyspieszacz odsrodkowy, ale niestety taki aparat nie jest wstanie zapewnić odpowiednich kątów dla takie stopnia napełniania co jest przy gaznikach i motorze 9A.
Miałem go modyfikować ale niedrogo kupiłem sterownik z KRa a wiązke zmodyikowałem z PL'ki.
I to był strzał w dziesiątke: Na zimnym jak i ciepłym nie ma zadnych szarpnięć a diametralnie poprawiła się kultura pracy silnika. Teraz jazda to czysta przyjemność a jeszcze pozostało mi zalozyć wieksze dysze i wyregulować na analizatorze skład mieszanki ;)


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

dzikiii92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 22:12

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: dzikiii92 » czw lis 27, 2014 19:58

Witam Jakie Świece pod 2.0 16v na gaźnikach z yamachy R1 :)???



galenowa9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr mar 04, 2015 12:34

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: galenowa9 » czw kwie 16, 2015 19:00

brech, hej potrzebuje pomocy co do dysz dp jr na swap gaznikach gsxr zalewa nam , jak napisalem na forum , podpowiedz



galenowa9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr mar 04, 2015 12:34

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: galenowa9 » czw kwie 16, 2015 20:59

Hej , opisalem problem ale bez reakcji , panowie jakie dysze do gsxr w silnku kR , zalewa a zarazem nie kreci wyzej ,



galenowa9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr mar 04, 2015 12:34

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: galenowa9 » wt kwie 21, 2015 08:14

Moze inaczej ktonaklepiek ustawia gazniki mikuni z silnikiem kr ?



slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: slawekwas » ndz maja 03, 2015 20:27

Może opisz problem dokladniej. i POPRAWNA polszczyzna z interpunkcją. Jakie gazniki, jakie sterowanie silnika, jak masz podlaczone podcisnienia


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

galenowa9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr mar 04, 2015 12:34

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: galenowa9 » pn maja 04, 2015 14:55

Witam,
Generalnie temat poruszony na poscie projekty :
viewtopic.php?f=86&t=574943" onclick="window.open(this.href);return false;

MK1 Golf jeżdzi i naprawde chodzi wspaniale , poza faktem iż na 3 i wyższych biegach ponad 5 tys brakuje mu paliwa i wedle fachowca do motorów to jest tylko i wyłącznie kwestia doboru dyszy głównej , na ta chwilę gażniki są ustawione , na jedynce i dwójce wyrywa niesamowicie .
Wiem że mogę szukac dysz Dynojet ale nie wiem jaką średnica szukać , 140 160 czy więcej ... nie ma opisu typu gażnika ani modelu ...
na tym stanęliśmy ...

Link z pracy silnika na Youtube :
" onclick="window.open(this.href);return false;



/przemo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn lip 20, 2015 13:01

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: /przemo » pn lip 20, 2015 13:06

Witam !

Żebym nie został pobity oświadczam iż przeczytałem wszystkie posty w tym temacie :D

A więc mam silnik 1.8 RP monowtrysk.

Z monowtrysku chcę przejść na 4x gaźniki z moto.

I teraz zastanawiałem się nad gaźnikami z hondy CBR 600 lub CBR 900.
1. Czy te gaźniki wykarmią mojego RP-ka ?
2. Następnie co prócz gaźników i ich mocowania będę jeszcze musiał przerobić ?
3. I jak wygląda montaż instalacji LPG przy gaźnikach ?
4. Jak wygląda sytuacja ze spalaniem auta na gaźnikach i czy jest różnica w jeździe (tj. mocy i niutnonie) między gaźnikami a monowtryskiem ? Oczywiście zakładając, że zmienię tylko wtrysk na gaźniki.
Pozdrawiam
/przemo



tom_stm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 08, 2011 23:04

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: tom_stm » sob sie 01, 2015 11:30

ad3. Jak będzie miał airboxa to podpinasz Blosa, ustawiasz na sondę szerokopasmową i będzie działać.



Awatar użytkownika
jubaABT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt sie 16, 2013 23:49

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: jubaABT » pt sie 28, 2015 00:00

Czy gaźniki mikuni można stosować w zwykłych silnikach gaźnikowych takich jak 1.1 z mk1?


Bora VARIANT OEM+ by juba [ASZ+,Weitec, V6, ZW4 9/9.5"]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=566194

Ko$i
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw kwie 12, 2012 15:36

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: Ko$i » śr wrz 09, 2015 19:03

Na szybko

do /przemo:
1. wykarmią z tym że licz się z ich strojeniem i wymianą dysz żeby było tip top.
2. w Twoim przypadku jak masz 1.8 RP zmieniasz pompę paliwa (bądź kupujesz regulator ciśnienia paliwa), kolektor ssący (jak mocno będziesz zainteresowany jeden mam na sprzedaż),
3. zero tematu w tym punkcie z mojej strony
4. Spalanie wzrośnie mało bądź dużo w zależności od tego jak wystroisz gaźniki. Nie spotkałem się bynajmniej u mnie i u znajomych żeby spalały mniej. Mocy trochę przybędzie niutonometrów też ale to są wartości rzędu kilku KM i Nm.

do jubaABT:

Można jak najbardziej



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości