O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

brech
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt sie 31, 2010 13:19

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: brech » pn lis 07, 2011 14:18

O ile pamiętam to 1.6 PN oryginalnie jest na gaźniku, więc nie musisz nic przerabiać z układem paliwowym. Podłączasz przewód paliwowy z ori gaźnika do gaźników z CBR



Awatar użytkownika
Pikus139
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt sty 13, 2009 21:39
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: Pikus139 » pn lis 07, 2011 22:49

dzieki tez tak myslalem.ale wolalem sie upewnic.


[IMG]http://images78.fotosik.pl/597/c4dd2f708090b045m.jpg[/IMG]

slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: slawekwas » czw lis 10, 2011 17:00

oj nie bylbym pewny czy od tej pompki seryjnej na wyzszych obrotach nie zabraknie mu paliwa


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

Awatar użytkownika
Pikus139
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt sty 13, 2009 21:39
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: Pikus139 » pt lis 11, 2011 11:45

jak bedzie problem to podlacze pompke paliwa od cbr


[IMG]http://images78.fotosik.pl/597/c4dd2f708090b045m.jpg[/IMG]

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: el Kozako » pt lis 11, 2011 19:45

CBR nie ma pompy paliwa w stylu samochodowym - gaźniki motocyklowe są zasilane opadowo lub tak jak np CBR mają pompkę podciśnieniową w kraniku, która jest napędzana podciśnieniem z silnika (tylko motocykle na wtrysku mają pompę paliwa, bo cos musi wytworzyć cisnienie na wtrysku). Raczej sobie tego do auta nie wszczepisz, lepiej SwirlPot sobie zrób.


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: slawekwas » sob lis 26, 2011 14:56

Od nastepnego tygodnia zaczynam grzebac z gaziorami w 1.6 PN. pododaje fotki jak mi to bedzie szlo.
A wasze prace jak tam?


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: el Kozako » ndz lis 27, 2011 15:43

A ja stanąłem na etapie kolektora - spawacz nogię złamał był i d..a :otepienie: i się teraz zastanawiam nad czyms innym z deczka,ale tez na zasadzie ITB :chytry: tyle ze planów tysiąc a robic mi sie nie pali :grrr:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
kaza666
...
...
Posty: 20
Rejestracja: śr wrz 29, 2010 21:49

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: kaza666 » śr gru 14, 2011 14:31

U mnie zwykła pompa z 1.8 znajdująca się w zbiorniku nie ogarnęła tematu. Polecam pompę niskiego cisnienia FACET. Sam z niej korzystam aby zasilić gaźniki z R1 w KRce. A tak poza tym mam pytanie odnośnie zapłonu. Zdemontowałem komputer sterujący zapłonem i wymieniłem aparat zapłonowy na taki który ma przyspieszacz zapłonu sterowany podcisnieniem. Podciśnienie idzie tylko z czwartego cylindra. Na wolnych obrotach chyba nie powinien pracować? a pracuje. Czy trzeba puścić podciśnienie ze wszystkich cylindrów? Zrobi to jakąś różnicę? No i mam problem z palcem aparatu zapłonowego który cały czas pęka przy strzałach ze sprzęgła :-( Może ktoś już się borykał z podobnymi problemami? Pozdr



Awatar użytkownika
kaza666
...
...
Posty: 20
Rejestracja: śr wrz 29, 2010 21:49

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: kaza666 » śr gru 14, 2011 14:43

Tu mam coś co mogę polecić: http://www.totalvauxhall.co.uk/files/20 ... CARBS1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Pikus139
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt sty 13, 2009 21:39
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: Pikus139 » ndz gru 18, 2011 13:40

Witam wszystkich ja temat juz ogarnelem :) seryjna pompka paliwa PN jest idealna w zakresie wysokich obrotow nie bylo problemow. w niskich tez nie :) ogolnie bylo troche zabawy ale sie udalo :) efekt very ockey :) na 2 do konca 110km/h przy starcie szatan :) na wolnych jak i w jezdzie wkreca sie blyskawicznie :) mam na sprzedaz kaplet do takiej przerobki :)


[IMG]http://images78.fotosik.pl/597/c4dd2f708090b045m.jpg[/IMG]

Awatar użytkownika
kolkinson
po prostu kołek
po prostu kołek
Posty: 293
Rejestracja: czw maja 13, 2010 22:21
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: kolkinson » śr lut 15, 2012 22:51

slawekwas, jak prace?
Pikus139, jak masz gotowe, możesz jakiegoś manula zrobić, co potrzebne, co jak podłączyć itp fotki gotowego zestawu, bo chciabym zobaczyć jak to wszystko upchać w PNce


viewtopic.php?f=87&t=364247" onclick="window.open(this.href);return false; - mk2 cultowo i klasycznie

Obrazek

slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: slawekwas » czw lut 16, 2012 11:49

kolkinson, mam wycieta flansze laserowo nawet 3 pod PNke gazniki sa. teraz tylko po rurki i spawac :bigok:


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

Awatar użytkownika
kolkinson
po prostu kołek
po prostu kołek
Posty: 293
Rejestracja: czw maja 13, 2010 22:21
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: kolkinson » czw lut 16, 2012 22:25

slawekwas, jak możesz fotki poczynić był bym wdzięczny :bigok:
slawekwas, mam kilka pytań:
1. z podłaczeniem dużej filozofii nie ma ? Wywalam wtedy komputer który steruje gaźnikiem ? Przerabianie instalacji jakieś czeka itp ?
2. Ssanie nie jest już wtedy potrzebne ?
3. pompa paliwa normalnie wydaje z 1.6 PN ?

Jak jesteś w stanie manuala poczynić ze wszystkim był bym bardzo wdzięczny


viewtopic.php?f=87&t=364247" onclick="window.open(this.href);return false; - mk2 cultowo i klasycznie

Obrazek

slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: slawekwas » pt lut 17, 2012 11:59

kolkinson,
Manuala zrobie bo obiecalem na innym forum ze opisze
Ad.1 nie ma zbytniej filozofii o ile sobie wszystko ladnie spasujesz i dostaniesz odpowiednie czesci. Komputer odpinasz ale kwesia aparat z czujnikiem halla jest jeszcze trzeba taki sterowany podcisnieniowo. Ja mam ten silnik w mk1 i przelozony jest caly uklad zaplonowy klasyczny.
Ad.2 ssanie masz w gaznikach ale w taka pogode kiedy jest potrzebne ssanie bedzie inaczej wygladalo palenie odpal i trzymanie go na obrotach zeby nei zgasl a zlapal temperature
Ad.3 tak jak kolega Pikus139, pisal pompka daje rady.
Dodaje foto zamontowanych gaznikow u kolegiPikus139,
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 95a93.html" onclick="window.open(this.href);return false;

A to flansze wykonane dla mnie, pierdyklem sie z wymiarem jednym i scianki od gory glowicy sa cienkie ale mysle ze da rade wyspawac
Obrazek
Nie ma tu jeszcze dziur pod sruby


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości