Turbo kit do MK2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Turbo kit do MK2
Witam!
W USA turbo kit dedykowany do Golf II kosztuje około 3000zł (z intercooler'em, wszystkie rurki, złączki itd...)
Myślę coś takiego wpakować do silnika PB (112KM), tak aby silnik miał około 150KM.
Od razu chciał bym zakuć tego PB-ka.
Jakie będą koszta takiej operacji? 3000zł + ???
Części z G60 podejdą do PB-ka? Wał też warto zmienić na mocniejszy?
W USA turbo kit dedykowany do Golf II kosztuje około 3000zł (z intercooler'em, wszystkie rurki, złączki itd...)
Myślę coś takiego wpakować do silnika PB (112KM), tak aby silnik miał około 150KM.
Od razu chciał bym zakuć tego PB-ka.
Jakie będą koszta takiej operacji? 3000zł + ???
Części z G60 podejdą do PB-ka? Wał też warto zmienić na mocniejszy?
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Re: Turbo kit do MK2
Nie wiem co to za zestaw, ale za 3000 nie zalozysz turbo z prawdziwego zdarzenia.
Co do czesci z G60 to proponuje zalozyc caly dol, a najlepiej caly silnik.
Tylko po co te kombinacje skoro mozna wlozyc ABFa za i cieszyc sie bezawaryjnymi 150KM...
Co do czesci z G60 to proponuje zalozyc caly dol, a najlepiej caly silnik.
Tylko po co te kombinacje skoro mozna wlozyc ABFa za i cieszyc sie bezawaryjnymi 150KM...
Xabingo pisze:Witam!
W USA turbo kit dedykowany do Golf II kosztuje około 3000zł (z intercooler'em, wszystkie rurki, złączki itd...)
Myślę coś takiego wpakować do silnika PB (112KM), tak aby silnik miał około 150KM.
Od razu chciał bym zakuć tego PB-ka.
Jakie będą koszta takiej operacji? 3000zł + ???
Części z G60 podejdą do PB-ka? Wał też warto zmienić na mocniejszy?
Zawias sportowy -40Masz już dobry zawias, heble?
Hebelki G60
Układ wydechowy z G60 byłby dobry - liczmy 1000złslonek69 pisze:zestaw kosztuje 3k zł a gdzie wystrojenie i ukł. wydechowy żeby to miało ręce i nogi?
aa jeszcze "kucie" silnika następne 3k zł
kit - 3000zł
kucie - 3000zł (a używki z G60 nie były by dobre?)
wystrojenie - ????zł
[ Dodano: 25 Mar 2009 18:57 ]
Turbo to turbo... a bez turbosprężarki to jakoś tak smutno...olozwirski pisze:Tylko po co te kombinacje skoro mozna wlozyc ABFa za i cieszyc sie bezawaryjnymi 150KM...
ukł. wydechowy g60 może i dobry od katalizatora do końcaUkład wydechowy z G60 byłby dobry - liczmy 1000zł
kit - 3000zł
kucie - 3000zł (a używki z G60 nie były by dobre?)
wystrojenie - ????zł
kucie korby z g60 136mm pb, pf 144mm do tego jeszcze różnica w średnicach sworzni itp. czyli musisz mieć cały dół z pg
wystrojenie jak sam chcesz eksperymentować to pewnie ze 2 silniki (zakładam że nie umiesz) plus do tego ecu master przejście na jakoś normalną przepływkę albo też digifant1 lub Mega Squirt. z kwotą różnie nie potrafię powiedzieć
bez turbo mniej koniuff ale też łatwiejsza eksploatacja, bo nie trzeba rozgrzewać silnika żeby włączyć turbo, ani też nie trzeba studzić go żeby wyłączyć. Filtry i oleje tylko a najwyższej półki często wymieniane.Turbo to turbo... a bez turbosprężarki to jakoś tak smutno...
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 22:56 przez slonek69, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Impreza po pierwsze nie oplacalna a po drugie to zdecydowany przerost formy nad treścią. Popłyniesz na koszta rzędu 8-10K PLN i uzyskasz moze ze 180 koni, moze 200 jak dobrze postroją. Lepiej zdecydowanie iść albo w G60 i robić od podstaw na sprawnym kompresorze, albo w swap na 1.8T. Kwotowo wyjdzie taniej a moc będzie ta sama jak nie większa. No i wszystko seryjne a nie wydumki własne które są robione "na oko" a nie wyliczone przez niemieckich inzynierow.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości