modyfikacja silnika MK2 1.8 ciąg dalszy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
modyfikacja silnika MK2 1.8 ciąg dalszy
witam...
pytałem ostatnio na forum jak zwiększyć moc w moim 1.8 na jednopunkcie i uzyskałem dużo ciekawych info na ten temat za co dziękuję bardzo... poczytałem o portingu, o układzie wydechowym i dolotowym i doszedłem do wniosku że takie modyfikacje za dużo mi nie dadzą a koszta są dość spore... także zdecydowałem się na SWAP... i tu moje pytanie co najlepiej włożyć pod maskę żeby było ok i żeby panowie mechanicy dali rade mi to przełożyć bez większych problemów????
z góry dzięki za odp
pytałem ostatnio na forum jak zwiększyć moc w moim 1.8 na jednopunkcie i uzyskałem dużo ciekawych info na ten temat za co dziękuję bardzo... poczytałem o portingu, o układzie wydechowym i dolotowym i doszedłem do wniosku że takie modyfikacje za dużo mi nie dadzą a koszta są dość spore... także zdecydowałem się na SWAP... i tu moje pytanie co najlepiej włożyć pod maskę żeby było ok i żeby panowie mechanicy dali rade mi to przełożyć bez większych problemów????
z góry dzięki za odp
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Wszystko zależy od Panów mechaników Jakość/Cena to najlepiej 2.0 16V. 9A dużo tańsza opcja ale 136 koni i ciezko znaleźć jednostkę w dobrym stanie. ABF droższy ale 150 koni i możliwa diagnostyka VAGiem. Ja polecam tą drugą opcję
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
witam
cieszę się kolego bugalon że to TY mi napisałeś bo przeglądałem forum i Twoje wypowiedzi świadczą o tym że znasz się na rzeczy... a wracając do tematu to raczej myślałem o czymś takim o 1.8 16 V podaję link do allegro http://moto.allegro.pl/item584033685_vw ... _swap.html
możesz napisać co o tym silniku sądzisz??? myślę że z tym panowie mechanicy nie powinni mieć chyba problemu
dzięki i czekam na dalsze wskazówki
cieszę się kolego bugalon że to TY mi napisałeś bo przeglądałem forum i Twoje wypowiedzi świadczą o tym że znasz się na rzeczy... a wracając do tematu to raczej myślałem o czymś takim o 1.8 16 V podaję link do allegro http://moto.allegro.pl/item584033685_vw ... _swap.html
możesz napisać co o tym silniku sądzisz??? myślę że z tym panowie mechanicy nie powinni mieć chyba problemu
dzięki i czekam na dalsze wskazówki
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
PL to dobry silnik, ale ma kłopotliwe sterowanie paliwem. Masz 2 komputery na podszybiu. Jeden steruje zaplonem a drugi paliwem. Do tego jest to silnik na mechanicznym wtrysku, który *#cenzura#* się wielką upierdliwością jeśli ktoś przy silniku grzebał wcześniej nie mając o tym pojęcia (co jest w zasadzie pewne dla silnika kupowanego po kilkunastu latach uzytkowania).
Typowi panowie mechanicy raczej nie ogarną elektryki i ustawienia tego wszystkiego tak, żeby wróciło to do pierwotnych ustawień fabrycznych. Efektem tego będą ciągłe problemy z obrotami, spalaniem, odpalaniem na zimnym/cieplym itd. To są dolegliwości niemal każdego silnika na mechanicznym wtrysku dostępnego obecnie w obrocie.
Podam Ci prosty przyklad - brat kupil 16V z KRem. Auto w ogole nie jechalo, mialo problemy z mocą i obrotami. Musiałem całą instalację elektryczną robić od zera i dodatkowo uzupełnić ją o brakujące elementy, które komuś wydawały się niepotrzebne. Tydzień walki i auto zaczelo jeździć ja złoto, niestety zaniedbania poprzedniego właściciela spowodowały pęknięcia głowicy i kilka innych uszkodzeń z którymi da się żyć, ale denerwują.
Typowi panowie mechanicy raczej nie ogarną elektryki i ustawienia tego wszystkiego tak, żeby wróciło to do pierwotnych ustawień fabrycznych. Efektem tego będą ciągłe problemy z obrotami, spalaniem, odpalaniem na zimnym/cieplym itd. To są dolegliwości niemal każdego silnika na mechanicznym wtrysku dostępnego obecnie w obrocie.
Podam Ci prosty przyklad - brat kupil 16V z KRem. Auto w ogole nie jechalo, mialo problemy z mocą i obrotami. Musiałem całą instalację elektryczną robić od zera i dodatkowo uzupełnić ją o brakujące elementy, które komuś wydawały się niepotrzebne. Tydzień walki i auto zaczelo jeździć ja złoto, niestety zaniedbania poprzedniego właściciela spowodowały pęknięcia głowicy i kilka innych uszkodzeń z którymi da się żyć, ale denerwują.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6022&start=0graba_vw pisze:i tu moje pytanie co najlepiej włożyć pod maskę żeby było ok i żeby panowie mechanicy dali rade mi to przełożyć bez większych problemów????
no i super dzięki tylko jak to wszystko czytam to robi mi się lekki mętlik w głowie... problemem dla mnie nie będzie zakup silnika tylko jego montaż bo sam tego nie zrobię a jak wiadomo każdy z nas chce jeździć a nie przeżywać męczarnie po nieudanym SWAPIE co w moim przypadku jest prawdopodobne znając mechaników w mojej okolicy... chciałbym jeszcze wrócić do poprzedniego mojego tematu.. jeden z kolegów poradził mi wymianę głowicy na taką z 1.8 na pełnym mechanicznym wtrysku ale na tym się skończyło... czy może mi ktoś jeszcze napisać od jakiego silnika dokładnie miałbym szukać, chodzi mi o oznaczenie i czy będzie można po montażu ustawić rozrząd bez problemu i czy uszczelka też będzie pasowała no i czy kolektory też?? bugalon punkt za fachowe rady, tirsone za podanie tematu który się napewno przyda w przyszłości...
dzięki i pozdro
dzięki i pozdro
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Ze starogardu masz niedaleko do mnie (ze 150 km). Zapakuj silnik (może być jakikolwiek) w bagażnik, przyjedź do mnie a zrobie Ci wszystko jak należy w jeden weekend.graba_vw pisze:no i super dzięki tylko jak to wszystko czytam to robi mi się lekki mętlik w głowie... problemem dla mnie nie będzie zakup silnika tylko jego montaż bo sam tego nie zrobię a jak wiadomo każdy z nas chce jeździć a nie przeżywać męczarnie po nieudanym SWAPIE co w moim przypadku jest prawdopodobne znając mechaników w mojej okolicy... chciałbym jeszcze wrócić do poprzedniego mojego tematu.. jeden z kolegów poradził mi wymianę głowicy na taką z 1.8 na pełnym mechanicznym wtrysku ale na tym się skończyło... czy może mi ktoś jeszcze napisać od jakiego silnika dokładnie miałbym szukać, chodzi mi o oznaczenie i czy będzie można po montażu ustawić rozrząd bez problemu i czy uszczelka też będzie pasowała no i czy kolektory też?? bugalon punkt za fachowe rady, tirsone za podanie tematu który się napewno przyda w przyszłości...
dzięki i pozdro
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości