modyfikacja silnika 1.8 MK2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
stanu cylindrów nie za bardzo ocenisz ani pierścieni,a tuleje z tego co widziałem są wymienne....muszę zejśc do piwnicy i zerknąc,bo mam rozebraną głowicę w GTI.....
PS
pomyśl nad wałeczkiem z GTI bo promocję zrobiłem na 99,99zł normalnie chodza po jakieś 150zł ( i za tyle kupiłem od 2,0 2E)
PS
pomyśl nad wałeczkiem z GTI bo promocję zrobiłem na 99,99zł normalnie chodza po jakieś 150zł ( i za tyle kupiłem od 2,0 2E)
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
- Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
- Kontakt:
graba_vw, stan cylindrów najlepiej ocenić przy pomocy średnicówki a jesli nie dysponujesz takim sprzetem to po prastu paznokciem jak poczujesz próg pod paznokciem przesuwając go gdzies od 1/3 cylindra w góre no to klasyfikuje sie do szlifu. Nie w tym silniku nie ma wymiennych tulei, w grę wchodzi tylo szlif.
to będę myślał nad tą głowią tylko pewnie będę musiał zaufać sprzedającemu bo pewnie sam się na tym nie poznam... a idąc troszkę dalej jak będę już grzebał przy silniku to jeszcze jedno pytani.. czy da się coś też zrobić z kolektorem ssącym??? i jak by ktoś jeszcze wiedział czy te kolektory wydechowe proponowane na allegro dają jakiś efekt...
jeszcze raz dzięki jestem laikiem co do tego tematu stąd tyle pytań
jeszcze raz dzięki jestem laikiem co do tego tematu stąd tyle pytań
Dokładniej każda głowica w 1.8 na wielopunkcie ma "większe" zawory ssące OPRÓCZ GXa, stopień sprężania zależy od tłoków a nie głowicy więc zmiana w RPku głowy na taką z GTi tego nie zmienigłowica z GTI w stosunku do zwykłej to przede wszystkim gniazdem wtryskiwaczy oraz średnicą zaworów (GTI ma większe),głowica z GTI może by pomylona z głowicą z GT jeśli ta druga była na mechanicznym pełnym wtrysku jak np w GX...
nie, można wstawić dorabianą po rozwierceniu blokugraba_vw pisze:a i czy tuleje cylindrów są wymienne???
poszukaj głowicy z AAM/ABS, ma większe zawory a pasuje P&Pgraba_vw pisze:no właśnie nie potrzebne mi auto do ścigania bo i tak muszę zrobić remont silnika bo olej już pije i to trochę mocno... jeżeli głowica będzie pasowała to czy wiążą się z tym jakieś inne przeróbki a mianowicie instalacji elektrycznej czy coś w tym guście??? będę wdzięczny za dalsze podpowiedzi...
[ Dodano: 04 Mar 2009 19:44 ]
Wg mnie jak już zmieniać głowice to mus też tłoki na takie z ABS/PF/PB no i głowice obrobić
większy stopień sprężania wiąże się proporcjonalnie z przyrostem mocy?? momentu obrotowego?? jakiej charakterystyki silnika mogę się spodziewać po przełożeniu głowicy i tłoków z ABS?? czy lepiej zastosować tłoki z innego silnika?? wałek rozrządu zostaje z ABS czy z RP?? jaki wałek będzie najlepszy do tego silnika?? sory ze tak dużo pytań ale chciałbym się dowiedzieć póki temat jest ciepłytoffic pisze:większy stopień sprężania
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Ja u siebie w sirocco zmieniałem wałek z seryjnego o oznaczeniu J
na taki o oznaczeniu G jest to podobno najbardziej ostry seryjny wałek rozrządu. Pochodzi z silnika DX na mechanicznie regulowanym luzie zaworowym ( płytkami )
Jak będziecie zmieniać wałki to uważajcie, bo ten co jest przeznaczony do płytek nie podejdzie na hydroregulatory będzie taki motyw, że... zawory nie będą się wam domykać Różnica między wysokościami krzywek na wałku rozrządu to ponad 1mm dokładnie teraz nie napiszę bo.... wałek mam już w aucie a nie mierzyłem dokładnie. Czy coś to dało.... trudno mi to powiedzieć bo mam automatyczną skrzynię biegów i trudniej odczuć wzrost jakiś mocy. Jak będzie kiedyś dzień hamowni to podjadę i sam sprawdzę
na taki o oznaczeniu G jest to podobno najbardziej ostry seryjny wałek rozrządu. Pochodzi z silnika DX na mechanicznie regulowanym luzie zaworowym ( płytkami )
Jak będziecie zmieniać wałki to uważajcie, bo ten co jest przeznaczony do płytek nie podejdzie na hydroregulatory będzie taki motyw, że... zawory nie będą się wam domykać Różnica między wysokościami krzywek na wałku rozrządu to ponad 1mm dokładnie teraz nie napiszę bo.... wałek mam już w aucie a nie mierzyłem dokładnie. Czy coś to dało.... trudno mi to powiedzieć bo mam automatyczną skrzynię biegów i trudniej odczuć wzrost jakiś mocy. Jak będzie kiedyś dzień hamowni to podjadę i sam sprawdzę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości