SWAP MK II. ABF czy KR?!?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Post autor: dan_25 » ndz cze 07, 2009 14:01

PL ma tylko 2 sterowniki w podszybiu :chytry: wystarczy cała instalka z komory z 2 sterownikami w podszybiu [na tym większym jest przykręcony moduł zapłonowy ] jak masz to wszystko z całą wiązką to wystarczy przy tym większym sterowniku podpiąć zasilania [ u mnie to były 3 czarne przewody ] i sterowanie pompy bodajże brązowo czerwony [ sterowanie masowe przekaźnika pompy :hmm: tak to miałem podłączone w swoim MK I i wszystko działało jak należy

pozdraVWiam :okej:
Ostatnio zmieniony ndz cze 07, 2009 14:02 przez dan_25, łącznie zmieniany 1 raz.


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

swn13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 19, 2009 16:26
Lokalizacja: ZŁOTÓW

Post autor: swn13 » czw lip 16, 2009 15:22

Panowie czy może ktoś podesać zdjęcie lub wrzucić do tego tematu tego przekażnika od biegu jaowego od KR?? Barzo Proszę!!
Ostatnio zmieniony czw lip 16, 2009 15:25 przez swn13, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości