PL ma tylko 2 sterowniki w podszybiu wystarczy cała instalka z komory z 2 sterownikami w podszybiu [na tym większym jest przykręcony moduł zapłonowy ] jak masz to wszystko z całą wiązką to wystarczy przy tym większym sterowniku podpiąć zasilania [ u mnie to były 3 czarne przewody ] i sterowanie pompy bodajże brązowo czerwony [ sterowanie masowe przekaźnika pompy tak to miałem podłączone w swoim MK I i wszystko działało jak należy
pozdraVWiam
SWAP MK II. ABF czy KR?!?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- dan_25
- Forum Master
- Posty: 1161
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
- Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony ndz cze 07, 2009 14:02 przez dan_25, łącznie zmieniany 1 raz.
MK III >> mój zielony dupoVWóz
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości