Stożek w mk4 1.4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Stożek w mk4 1.4
Witam, temat był wiele razy, ale ja znalazłem fotke silnkia 1.4 w mk4 gdzie gostek ma założony filtr stożkowy w taki sposób : http://uk-mkivs.net/forums/t/163050.aspx (6 zdjęcie od góry) Pytanie 1, czy tak można, dolot zimnego powietrza widze ze idzie z fabrycznej rury doprowadzającej powietrze do puszki której juz tu niema, pytanie 2, co zrobic w tym przypadku z rurą do odmy(patrz zdjęcie biała rurka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/467 ... b2116.html , gdzie ona jest podłączona wówczas jak nie do puszki, wiem ze idzie w dół tutaj http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/efb ... fa375.html, ale co z górą.
Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 11:40 przez cylinder, łącznie zmieniany 2 razy.
- malutki
- Forum Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
- Lokalizacja: Opole/Krapkowice
- Kontakt:
jesli na wkaldce roznicy nie zauwazyles to na stozku tez nie odczujesz, przynajmniej przy tym silnika, a lepszy klang to pojecie wzglednecylinder pisze:Miałem wkładke, i powiem ci ze różnicy nie było, co do stożka, to nie myslę tutaj o wzroscie mocy, ale głownie na ładnym pomruku silnika.
Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra
Szafa gra
podlaczajac sie co do tej wkladki chodzi o zastapnienie bazowej wkladki na ta z k&n? mozna jakos okreslic jaka bedzie roznica? mam 1.6 i sie zastanawiam nad tym. Raz ze odglos dwa ze zywotnosc
[ Dodano: 09 Lut 2009 18:06 ]
podlaczajac sie co do tej wkladki chodzi o zastapnienie bazowej wkladki na ta z k&n? mozna jakos okreslic jaka bedzie roznica? mam 1.6 i sie zastanawiam nad tym. Raz ze odglos dwa ze zywotnosc
oraz czym sie kierowac przy wyborze?
sry za offtopa
pozdrawiam
[ Dodano: 09 Lut 2009 18:06 ]
podlaczajac sie co do tej wkladki chodzi o zastapnienie bazowej wkladki na ta z k&n? mozna jakos okreslic jaka bedzie roznica? mam 1.6 i sie zastanawiam nad tym. Raz ze odglos dwa ze zywotnosc
oraz czym sie kierowac przy wyborze?
sry za offtopa
pozdrawiam
chodzi mi o to ze sa rozne ceny np filtrow k&n a nie wiem za bardzo czym te produkty sie roznia? wyskoscia filtra w srodku? gestoscia? i jak to sie przeklada jak zostanie zamontowane
Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 19:29 przez jimmy87, łącznie zmieniany 1 raz.
takie zamontowanie stożka ..... pozostawiam bez komentu imbecylizm co daje a co psuje
-Kompletny brak elastyczności brak doł
-Stożek jak wiadomo powinien być zamocowany na sztywno żeby nie strzepywać syfu przy wibracjach a takie zamocowanie to pylenie prosto w tłoki syfu do silnika
-dużo większe spalanie o ok 2L przy takich warunkach jak na polu na lajcie
-brak praktycznie doprowadzenia zimnego powietrza ta rurka zanim dotłoczy powietrze to się miesz i ogrzewa bezsens
+ładniejszy dzwięk przy maksymalnym otwarciu tzn kickdown
+przy mamksymalnym obciążeniu silnika na wysokich obrotach przy odcince może coś da
IMO do cywilnego auta robienie takiej instalacji to jest bezsens tak jak mówie utrata elastyczności jest niesamowita auto przy niskich obrotach nie chce wogle jechac buczy a stoi w miejscu niszczenie maszyny jest znaczące dużo syfu leci zadaj sobie pytanie jezdzisz po torze ścigasz się itp jeśli nie to nie ma sensu sam miałem i wyjeba.... i jest lepiej
-Kompletny brak elastyczności brak doł
-Stożek jak wiadomo powinien być zamocowany na sztywno żeby nie strzepywać syfu przy wibracjach a takie zamocowanie to pylenie prosto w tłoki syfu do silnika
-dużo większe spalanie o ok 2L przy takich warunkach jak na polu na lajcie
-brak praktycznie doprowadzenia zimnego powietrza ta rurka zanim dotłoczy powietrze to się miesz i ogrzewa bezsens
+ładniejszy dzwięk przy maksymalnym otwarciu tzn kickdown
+przy mamksymalnym obciążeniu silnika na wysokich obrotach przy odcince może coś da
IMO do cywilnego auta robienie takiej instalacji to jest bezsens tak jak mówie utrata elastyczności jest niesamowita auto przy niskich obrotach nie chce wogle jechac buczy a stoi w miejscu niszczenie maszyny jest znaczące dużo syfu leci zadaj sobie pytanie jezdzisz po torze ścigasz się itp jeśli nie to nie ma sensu sam miałem i wyjeba.... i jest lepiej
I wszystko jasnebastek016 pisze:takie zamontowanie stożka ..... pozostawiam bez komentu imbecylizm co daje a co psuje
-Kompletny brak elastyczności brak doł
-Stożek jak wiadomo powinien być zamocowany na sztywno żeby nie strzepywać syfu przy wibracjach a takie zamocowanie to pylenie prosto w tłoki syfu do silnika
-dużo większe spalanie o ok 2L przy takich warunkach jak na polu na lajcie
-brak praktycznie doprowadzenia zimnego powietrza ta rurka zanim dotłoczy powietrze to się miesz i ogrzewa bezsens
+ładniejszy dzwięk przy maksymalnym otwarciu tzn kickdown
+przy mamksymalnym obciążeniu silnika na wysokich obrotach przy odcince może coś da
IMO do cywilnego auta robienie takiej instalacji to jest bezsens tak jak mówie utrata elastyczności jest niesamowita auto przy niskich obrotach nie chce wogle jechac buczy a stoi w miejscu niszczenie maszyny jest znaczące dużo syfu leci zadaj sobie pytanie jezdzisz po torze ścigasz się itp jeśli nie to nie ma sensu sam miałem i wyjeba.... i jest lepiej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości