Głowica od 2,0 2E do 1,8 ABS, da radę?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Głowica od 2,0 2E do 1,8 ABS, da radę?

Post autor: blazejm » śr lut 04, 2009 22:49

Próbował ktoś coś takiego zrobić? Jeśli tak to jakie będą efekty?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw lut 05, 2009 09:12

efekty prawie żadne ale da radę.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » czw lut 05, 2009 11:14

hmmm chodzi mi głównie żeby górny zakres obrotów poprawić, bo ABS od dołu ciągnie super ale powyżej 4tys już zamula troche. Może nawet sam wałek by coś poprawił?


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lut 05, 2009 11:48

bugalon pisze:efekty prawie żadne ale da radę.
a ja mowie ze nie da rady, na blok załozysz ale osprzęt głowicy juz nie pasuje



jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » czw lut 05, 2009 11:48

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205836 tu jest wszystko napisane co i jak.
Już prędzej głowice z PF/PB z instalacją po 89.

[ Dodano: 05 Lut 2009 10:54 ]
Borys pisze:
bugalon pisze:efekty prawie żadne ale da radę.
a ja mowie ze nie da rady, na blok załozysz ale osprzęt głowicy juz nie pasuje
No to jest oczywiste ;) Ale jak już się w coś takiego bawić to po to żeby digifanta załadować, a nie zostawic to na jednopunkcie :grin:



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » czw lut 05, 2009 13:33

czyli jednak lepiej pomyślę nad założeniem głowicy z PF lub PB wraz z całą instalacją:D


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lut 05, 2009 14:27

blazejm pisze:czyli jednak lepiej pomyślę nad założeniem głowicy z PF lub PB wraz z całą instalacją:D
jgkurczak pisze:No to jest oczywiste Ale jak już się w coś takiego bawić to po to żeby digifanta załadować, a nie zostawic to na jednopunkcie
jak widac niektorym nie jest to oczywiste,

dokladnie 5 lat temu zakładałem do swojego RP głowice z PG i jeździło to na jednopunkcie, zresztą bardzo fajnie to jeździło.

http://www.vw.biaman.pl/pgrp/index.html

potem poszła zmiana pokrywy zaworów na taka z PG
http://www.vw.biaman.pl/dekiel%20PG/

a potem poszedł digifant do tego zestawu
http://www.vw.biaman.pl/swapdigifant/
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 14:31 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » czw lut 05, 2009 14:29

hmm a głowica z PG nie ma czasem gniazd na wtryski? jak to połączyłeś z jednopunktem? Muszę przyznać że teraz mnie zaciekawiłeś:D:D Mógłbyś coś więcej napisać i plus minus ile taki setup miał koni?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości