!!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wito963
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw sty 29, 2009 14:49
Lokalizacja: Krak

!!!

Post autor: wito963 » czw sty 29, 2009 15:40

!!!
Ostatnio zmieniony pn lut 02, 2009 16:14 przez wito963, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 29, 2009 15:49

wito963 pisze:witam prosze o wasze opinie na tema tego zaworu
http://www.allegro.pl/ite...c_w_polsce.html
moim zdaniem to najgorzej możliwie wydane 789 PLN w tuning TDI



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » czw sty 29, 2009 15:49

Na Youtube widziałem Diesla z takim zaworem - jeśli chodzi o dźwięk to genialna sprawa - efekt gwarantowany. Jak bym miał klekota to był to na pewno założył.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz lut 01, 2009 14:30

Xabingo pisze:Na Youtube widziałem Diesla z takim zaworem - jeśli chodzi o dźwięk to genialna sprawa - efekt gwarantowany. Jak bym miał klekota to był to na pewno założył.
Kurcze, nigdy nie zrozumiem jak można wydać 800 złociszy na "dźwięk". Wystarczy dolozyc 200 zlociszy i masz zrobiony całkiem porządny soft (ktory da kilkadziesiąt koni).

Lepiej te pieniądze zainwestować w porządne hamulce albo chociaż intercooler ......


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » ndz lut 01, 2009 16:00

bugalon, w tym zaworze nie o sam dźwięk chodzi.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lut 01, 2009 16:46

Xabingo pisze:bugalon, w tym zaworze nie o sam dźwięk chodzi.
a o co innego?? moc?? moment?? spalanie obniży?? :goof:



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » ndz lut 01, 2009 18:08

Np. przedłuża żywotność turbiny.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lut 01, 2009 18:13

Xabingo pisze:Np. przedłuża żywotność turbiny.
wiesz w benzynie to ma znaczenie, przy zamkniętej przepustnicy i rozpędzonej turbinie robi się dość konkretne ciśnienie ale w dieslu... jak dla mnie
moim zdaniem to najgorzej możliwie wydane 789 PLN w tuning TDI
to chyba najbardziej trafna opinia :bigok:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz lut 01, 2009 19:53

Xabingo pisze:Jak bym miał klekota to był to na pewno założył.
na szczescie nie masz i w temacie diesli zdania nie zabieraj


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » ndz lut 01, 2009 20:43

Wolę benę :jezor:
Jak twierdzicie, że to KOMPLETNIE nic nie daje, to się nie będę sprzeczał.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości