Silnik 2.0 8v 96 rok
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Silnik 2.0 8v 96 rok
Posiadam golfa mk3 2.0 8v i znalazłem kilka gratów do neigo na allegro... zatem
Sportowy wałek http://www.motoallegro.pl/item490580639 ... vento.html
Sportowy kolektor wydechowy
http://moto.allegro.pl/item535452802_vw ... rrado.html
(na wykresie który jest wklejony do tego ogłoszenia ten kolektor dał prawie 125 km... prawda?? )
Za te 2 rzeczy wychodzi jakieś 1500 zł.
powiedzmy że chce się zamknąć w kasie do 2 tys...
Co do tego jeszcze?? biorąc pod uwage ze układ dolotowy zrobiony:)
zmiana jakiś parametrów w kompie?? jak tak to co i ile mniej wiecej...
Pozdrawiam
ps. w aucie zamontowana roczna sekwencyjna instalacja gazowa
Sportowy wałek http://www.motoallegro.pl/item490580639 ... vento.html
Sportowy kolektor wydechowy
http://moto.allegro.pl/item535452802_vw ... rrado.html
(na wykresie który jest wklejony do tego ogłoszenia ten kolektor dał prawie 125 km... prawda?? )
Za te 2 rzeczy wychodzi jakieś 1500 zł.
powiedzmy że chce się zamknąć w kasie do 2 tys...
Co do tego jeszcze?? biorąc pod uwage ze układ dolotowy zrobiony:)
zmiana jakiś parametrów w kompie?? jak tak to co i ile mniej wiecej...
Pozdrawiam
ps. w aucie zamontowana roczna sekwencyjna instalacja gazowa
Pzdr ;]
Kolektor TA Technix parę osób już tutaj odradzało. Kanały były słabej jakości. W El-tecu za taki kolektor coś około 1000 zł. chcieli jak się kiedyś pytałem i gościu mi powiedział, że jeśli by w silniku spolerować kanały i sam motor zdrowy to z 10 kucy i Nm mogło by przybyć. Co do wałka to niech się ktoś inny wypowie, a co do strojenia to przy innym wałku, dolocie, kolektorze (ja bym jeszcze jakiś wydech kompletny wrzucił) to warto by przyinwestować w zmiany w ECU, tyle że koszt samego strojenia to pewnie z 1000 zł.
tuning zacznij od wywalenia gazu strojenie u GTO, wałek może być ale polecam skrzynie 2Y i Schricka 276/288 do tego
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
to ja napiszę coś od siebie: na Ta tehnix możesz generalnie miec wyj***ne bo do niczego to się nie nadaje!! :green_fuck: gdzieś jest mój post, potwierdzony zdjęciami jak się ma TA do SS. jesli kolektor- to supersprint lub Hartmann- nowe ok. 1,5k pln
wałek 276 schricka kupiłem za 500zł po starym kursie EU- oczywiście używka. Przy 288 byłoby już raczej konieczne dalsze rzeźbienie... nowe kosztują teraz ok. 250EU + przesyłka
W sumie te 2 modyfikacje dużo Ci nie dadzą bez profi strojenia. Ja mam własnie supersprinta + wałek i fakt, że idzie górą lepiej, ale ciułam na strojenie tego wszystkiego + kolejne mody, żeby to miało ręce i nogi, i aby te modyfikacje były w pełni wykorzystywane
Aha i takie coś jeszcze przyszło mi do głowy- ma sens robienia auta w gazie? Bo jesli masz gaz- to zwracasz uwagę na ekonomię, ale raczej modyfikacje silnika, nie idą w parze z ekonomią- więc może odpowiedz sobie na pytanie: czy ja chce jeździć tanio, czy chcę zapier***
pozdr
wałek 276 schricka kupiłem za 500zł po starym kursie EU- oczywiście używka. Przy 288 byłoby już raczej konieczne dalsze rzeźbienie... nowe kosztują teraz ok. 250EU + przesyłka
W sumie te 2 modyfikacje dużo Ci nie dadzą bez profi strojenia. Ja mam własnie supersprinta + wałek i fakt, że idzie górą lepiej, ale ciułam na strojenie tego wszystkiego + kolejne mody, żeby to miało ręce i nogi, i aby te modyfikacje były w pełni wykorzystywane
Aha i takie coś jeszcze przyszło mi do głowy- ma sens robienia auta w gazie? Bo jesli masz gaz- to zwracasz uwagę na ekonomię, ale raczej modyfikacje silnika, nie idą w parze z ekonomią- więc może odpowiedz sobie na pytanie: czy ja chce jeździć tanio, czy chcę zapier***
pozdr
Ostatnio zmieniony pn sty 26, 2009 09:38 przez olafart, łącznie zmieniany 1 raz.
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
ja po prostu nie uznaję gazu i uważam, że "tjuningi" auta w gazie są śmieszne- ktoś wrzuca ileś tam tysi w mody ale załuje kilku PLNów na wachę- to jest moje zdanie. Uważam, że w tym wypadku jest albo--albo nie ma pół środków- tyle na ten temat mojego.chosen pisze:olafart, co wy sie do gazu przyczepiacie ??
Jak by on chcial to więcej kucy moze wyrzeźbić z lpg niz pb, nie wierzycie pogadajcie z evo.
JA stroje autko tylko pod lpg. Raz ze tanio, dwa więcej oktanów.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
powiem tak ze jestes ignorantem, nie kazdy majacy gaz mysli o ekonomi i nie kazdy montuje instalek za 1200 co by jezdzic taniej, na rynku sa instalki po 8 kpln do 4'ro cylindrowki ktora pozwala wykorzystac dwie piekne dla tunera wlasnosci gazuolafart pisze:ja po prostu nie uznaję gazu i uważam, że "tjuningi" auta w gazie są śmieszne- ktoś wrzuca ileś tam tysi w mody ale załuje kilku PLNów na wachę- to jest moje zdanie. Uważam, że w tym wypadku jest albo--albo nie ma pół środków- tyle na ten temat mojego.chosen pisze:olafart, co wy sie do gazu przyczepiacie ??
Jak by on chcial to więcej kucy moze wyrzeźbić z lpg niz pb, nie wierzycie pogadajcie z evo.
JA stroje autko tylko pod lpg. Raz ze tanio, dwa więcej oktanów.
wyzsza liczba oktanowa( motoryczna od 103 do 113) ktora pozwala na wycisniecie ostatnich potow z silnika duzo bezpieczniej niz na benzynie (motoryczna liczba oktanowa od 81 do 92)
druga wlasnosc to sposob transportu gazu, jest sprezony i w temperaturze circa otoczenia przy rozprezaniu pochlania energie cieplna, co sie dzieje w dolocie auta turbo nie musze wyjasniac chyba...
jest jeszcze trzecia wlasnosc gazu nie rozpuszcza olei, pozwala to na lepsze smarowanie pierscieni przez pozostawienie filmu olejowego na cylindrze.
moge od razu wyprzedzic riposte "znawcow" gazu o kalorycznosci gazu i wyzszej temperaturze spalania, gaz ma inny sklad chemiczny i ta sama ilosc tlenu w spalinach daje w rzeczywistosci duzo wiekszy afr, sonda na gazie przeklamuje ecu robiac zbyt uboga mieszanke i wyzsze egt spalin, po dobrym wystrojeniu spaliny na gazie sa nieco chlodniejsze a moc jest wyzsza niz na pb. pozdrowienia
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości