Szpera

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Tomek Pirelli
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt mar 11, 2008 21:58
Lokalizacja: Ustroń
Kontakt:

Szpera

Post autor: Tomek Pirelli » wt sty 20, 2009 21:18

Witam. Buduję mocne mk1 i potrzebna szpera myślę o 45 do 60%-towej.
Czy ktoś ma może namiary na takie coś???
:food:

[ Dodano: 20 Sty 2009 21:32 ]
A słyszeliście może o firmie OBX Racing???



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw sty 22, 2009 08:56

Tomek Pirelli pisze:A słyszeliście może o firmie OBX Racing???
OBX to tani chinski produkt, poszukaj na vortexie tam opisane były szpery OBX - w skorocie - szkoda pieniedzy na OBX



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob sty 24, 2009 15:12

http://www.brokevw.com/difftest.html

mozna spróbować zbudować zeszperowany dyfer zgodnie z tą instrukcją
jest tam tez link do tematu na vortexie



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » sob sty 24, 2009 16:31

jak kupujesz szpere to firmówki tylko, Kaaz i inne, OBXy z tego co kiedyś czytałem Vortex to słabo wypadają, w końu kosztują grosze, a firmówka dwa razy więcej

pozdr


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob sty 24, 2009 20:10

sas_gti pisze:http://www.brokevw.com/difftest.html

mozna spróbować zbudować zeszperowany dyfer zgodnie z tą instrukcją
jest tam tez link do tematu na vortexie
do 020 tak i nawet nieźle to działą, przy 02A to inna bajka



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz sty 25, 2009 01:34

mk1 raczej nie bedzie z 02a
toffic, testowałęś to ? jakiej grubosci podkładek użyłeś?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz sty 25, 2009 12:06

sas_gti pisze:testowałęś to ? jakiej grubosci podkładek użyłeś?
testowałem i mam obecnie w swojej skrzyni, max udało mi się upchnąć 3.1mm, ja mam 2.7



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz sty 25, 2009 14:27

toffic, mógłbyś po krótce opisac jak się ta szpera 2,7 zachowuje na prostej a jak w zarkętach w porównaniu do tej 3,1? Czy moze nie bylo wiekszych róznic? Czemu zszedłeś do 2,7 skoro udało ci sie upchać 3,1?
Ostatnio zmieniony ndz sty 25, 2009 14:28 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz sty 25, 2009 14:31

3.1 upchnąłem do innej skrzyni, ta moja miała w dużo lepszym stanie te stożki mosiężne, więcej niż 2.7 nawet nie próbowałem



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz sty 25, 2009 14:39

ale ciężko się czegokolwiek dowiedzieć od ciebie :p
Jak wrazenia z jazdy? Jak nie chcesz o tym mówić , jest to jakaś tajemnica to po prostu napisz a juz wiecej o nic pytać nie będę. pzdr



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz sty 25, 2009 14:43

no różnica jest i to duża na +, na śniegu czy śliskiej trawie auto zawsze grzebie na 2 łapy i chętniej rusza



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz sty 25, 2009 14:51

aha a nie ma tendencji od odjeżdzania przodem? Mam na mysli podsterownoasc.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości