Witam ponownie, juz jkais czas temu dowiadywałem sie tu od was odnośnie przełozenia cilnika aft wzamian mojego wysluzonego aee ale teraz chcialbym jeszcze raz wszsytko dokladnie do kupy pozbierac jak ma to wszystko wyglądac.
Podsumowujac potrzebny jest mi silnik z całym osprzetem wiazką, wtryski, komp, chłodnica( ewentualnie bo ma łączenie z drugiej strony), kolektor wydechowy... coś jeszce, bo z tego co juz wiem i naczytałem sie dzis na tym forum to reszta zostaje typu hamulce sprzeglo skrzynia
Pisze ponownie bo prosze o pomoc ze wzgledu na to ze chce miec to zapiete na ostatni guzik przed wiosennym swapem
P.S ewentualnie prosze o kontakt z osobami z tego forum dla ktorych nuie jest to obce
pozdrawiam
i jeszcze jedno czy te seatowskie 1.6 100km różnią sie o vw czy są robione własnie na bazie vw i mozna je tez wsadzac bo mam ookazje takie nabyc z calym osprzetem+ skrzynia(w takim przypadku skrzynie tez wymieniac czy zostawic swoja)
swap mk3 1.6 (75ps) na 1.6 (101ps)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- kamil52115211
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
- Lokalizacja: gw
- Kontakt:
swap mk3 1.6 (75ps) na 1.6 (101ps)
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2009 02:31 przez kamil52115211, łącznie zmieniany 2 razy.
jeśli ten silnik jest z cordoby I lubi ibi II do 99r to jest AFT czyli to samo co w mk3 i podejdzie bez problemu jeśli jest z modeli po 99r to pewności nie mam
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości