Jak wyregulowac pape w GTD 1,6
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak wyregulowac pape w GTD 1,6
Witam !!!
Dałem juz temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=20255
ale nikt mi nie powiedział jak wyregulowac pape pod te wtryski (zobaczcie na tamten temat sa tam dane tych wtryskow). Był bym bardzow wdzieczny za pomoc.
Pozdrawiam MiChI
Dałem juz temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=20255
ale nikt mi nie powiedział jak wyregulowac pape pod te wtryski (zobaczcie na tamten temat sa tam dane tych wtryskow). Był bym bardzow wdzieczny za pomoc.
Pozdrawiam MiChI
Jeśli chodzi o regulację pompy i parametrów wtrysku nie zrobi tego byle jaki mechanik, potrzebne do tego są odpowiednie przyrządy. Moja rada poszukaj w okolicy jakiegoś porządnego fachowca od pomp i wyjaśnij mu na jakich parametrach ma pracować cały układ wtryskowy. Poprzestawiać można sporo (dawka paliwa, ciśnie wtrysku, wyprzedzenie wtrysku). Jeśli już wyregulujesz pompę i wtryski możesz się pokusić o zmianę wyprzedzenia wtrysku i pokręcić trochę wałkiem rozrządu. Powodzenia
Dzieki poszukam jakiegos serwisu. A jeszcze jedno bo mi cos mowili ze wystarczy wyregulowac dawke paliwa poniewaz sa wieksze wtryski niz w orginale (włozyłem z 1,9).
Bo wtryski sa wieksze i nie rozpyla dobrze myslałem ze cos mocy doda a tu jeszcze bardziej mułowaty sie zrobił. O jakie dane chodzi tam w serwisie to pewnni miec jaka dawke trzeba dac na papie przy takich wtryskach.Jeszcze cos słyszałem ze na tej papie reguluje sie dawke paliwa sruba.
Pozdrawiam MiChi
Bo wtryski sa wieksze i nie rozpyla dobrze myslałem ze cos mocy doda a tu jeszcze bardziej mułowaty sie zrobił. O jakie dane chodzi tam w serwisie to pewnni miec jaka dawke trzeba dac na papie przy takich wtryskach.Jeszcze cos słyszałem ze na tej papie reguluje sie dawke paliwa sruba.
Pozdrawiam MiChi
Zakład który się zajmuje pompami wtryskowymi powinien posiadać wszystkie parametry pompy pracującej z określonym typem silnika ale ty planujesz podkręcić ten silniczek więc wszystkie nastawy ulegną zmianie. Kręcenie srubką w tej chwili nie wiele pomoże, jeśli silnik jest teraz bardziej mułowaty niż przed wymianą rozpylaczy to bardziej wygląda na niewłaściwe ciśnienie wtrysku, więc trzeba wyregulować wtryskiwacze.
Tak ja planuje zwiekszyc moc silnika temu zamieniłem te wtryski na wieksze. I teraz nie wiem jak zajade do jakiegos serwisu czy cos z kad beda wiedziec jak to wyregulowac mozesz mi jeszcze pomoc moze jakie maja byc parametry i dam je w serwisie i on mi je wprowadzi. Za wszystkie wskazowki bardzo byłbym wdzieczny.
Sory z tym ci wiele nie pomogę aż tak się nie znam żeby podawać konkretne liczby sam dopiero się uczę na własnym silniku. Nie będę podawał ci konkretnych nastawów. Sam eksperymentuję i popełniam błędy ale to jest mój silnik więc jak coś popsuję to tylko u siebie .
Na forum jest sporo ludzi ze znacznie większą wiedzą i umiejętnościami ode mnie.
Panowie pomórzcie chłopakowi.
Na forum jest sporo ludzi ze znacznie większą wiedzą i umiejętnościami ode mnie.
Panowie pomórzcie chłopakowi.
Tylko jakos nie widze zeby ktos (o wiekszych umiejetnosciach mi pomógł). I nie wiem czy mam kazac wyregulowac cisnienie, dawke paliwa czy wszystko. A nie mam pojecia co powiedziec mechanikowi bo jak byłem ostnio u jednego to mi powiedział ze sobie silnik zajade i mam włozyc orginalne. A zas na forum mi pisali ze maga byc te wtryski i sielnik bedzie lepiej chodził tylko musze pobawic sie papa (ale jak). PROSZE POMOCY.
Pozdrawiam MiChI
Pozdrawiam MiChI
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
Na poczatku idź do pompiarza i niech ustawi Tobie wtryski na odpowiednie ciśnienie (165bar)
Przy każdej wymiane końcówek trzeba coś takiego robić.
czy kombinowałeś coś z zapłonem? wymieniany był posek rozrządu, przekrecałeś pompe?
Co do zwiększania ciśnienia na turbinie to już o tym pisałem poszukaj w temacie jak zwiększyć moc w 1.6 TD (JR).
Przy każdej wymiane końcówek trzeba coś takiego robić.
czy kombinowałeś coś z zapłonem? wymieniany był posek rozrządu, przekrecałeś pompe?
Co do zwiększania ciśnienia na turbinie to już o tym pisałem poszukaj w temacie jak zwiększyć moc w 1.6 TD (JR).
Nissan Patrol K160
wiec tak mam ustawic wtryski na 165 ok pasek własnie teraz wymieniam i nic nie było robione wszystko fabryczne ustawienia.
Pozdrawiam MiChI
[ Dodano: Nie Sie 28, 2005 22:55 ]
a własnie załozyłem teraz wtryski z silnika 1,9 wiec jakie cisnienie ma byc te 165 to jest do orginalnych czy juz do tych moich ??
Pozdrawiam MiChI
[ Dodano: Nie Sie 28, 2005 22:55 ]
a własnie załozyłem teraz wtryski z silnika 1,9 wiec jakie cisnienie ma byc te 165 to jest do orginalnych czy juz do tych moich ??
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
165 bar to jest do turbo diesli więc ustaw takie.
Pompe niech ustawią tobie w warsztacie na zegarach (nie wiem ile taka "przyjemność" kosztuje) jak nie będą mieli zegarów to odpuść sobie gości.
Na forum vwdiesel.net wyczytałem, że dobrze jest ustawić na 1mm jak się to robi jest opisane w książce do diesli/turbo diesli (jest gdzieś na forum) oczywiście potrzebne do tego są zegary do ustawiania pompy.
Oczywiście jeżeli nie masz kasy na ustaienie na zegary, nie ma czegoś takiego u mechanika lub chcesz sam sobie ustawić/poeksperymentować to istnieje taka możliwość.
Zdejmujesz osłone paska zębatego, luzujesz śruby mocujące pompe wtryskową (trzy od strony kólka i jedna z tyłu pompy). uzujesz je tak aby dało się ręką ruszać pompę do i od silnika. Przestawiając pompe do silnika przyśpieszasz zapłon a od silnika opóźniasz go.
Ustawiasz dokręcasz jeździsz i testujesz uważał bym ze zbyt dużym opóźnieniem zapłonu bo rano może się okazać, że nie można uruchomić auta.
Powyższy opis jest typowo edukacyjny i nie ponoszę odpowiedzialnośc za ewentualne uszkodzenia
jak już bedziesz miał ustawione wtryski i zapłon to zaczynamy dalszą zabawe.
Pompe niech ustawią tobie w warsztacie na zegarach (nie wiem ile taka "przyjemność" kosztuje) jak nie będą mieli zegarów to odpuść sobie gości.
Na forum vwdiesel.net wyczytałem, że dobrze jest ustawić na 1mm jak się to robi jest opisane w książce do diesli/turbo diesli (jest gdzieś na forum) oczywiście potrzebne do tego są zegary do ustawiania pompy.
Oczywiście jeżeli nie masz kasy na ustaienie na zegary, nie ma czegoś takiego u mechanika lub chcesz sam sobie ustawić/poeksperymentować to istnieje taka możliwość.
Zdejmujesz osłone paska zębatego, luzujesz śruby mocujące pompe wtryskową (trzy od strony kólka i jedna z tyłu pompy). uzujesz je tak aby dało się ręką ruszać pompę do i od silnika. Przestawiając pompe do silnika przyśpieszasz zapłon a od silnika opóźniasz go.
Ustawiasz dokręcasz jeździsz i testujesz uważał bym ze zbyt dużym opóźnieniem zapłonu bo rano może się okazać, że nie można uruchomić auta.
Powyższy opis jest typowo edukacyjny i nie ponoszę odpowiedzialnośc za ewentualne uszkodzenia
jak już bedziesz miał ustawione wtryski i zapłon to zaczynamy dalszą zabawe.
Nissan Patrol K160
ok cos mysle ze jak załozyłem te wtryski to było 165 bara (wiem bo robił mi to znajomy mechanik podłoczył wtrysk do jakiejs pompy i pompował i sie odwierał przy 165) a co do pompy to nie była ruszana dawka paliwa a to sa wtryski z 1,9 wiec tez trzeba wyregulowac.
Myslisz ze jak mu powiem cos takiego to bedzie wiedział o co chodzi ?? A co do zapłonu ruszania papa to mechanik tez bedzie wiedział o ile to zrobic czy to ja musze sam metoda prub i błedow wyczuc najlepsze miejsce ??
Pozdrawiam MiChI
Myslisz ze jak mu powiem cos takiego to bedzie wiedział o co chodzi ?? A co do zapłonu ruszania papa to mechanik tez bedzie wiedział o ile to zrobic czy to ja musze sam metoda prub i błedow wyczuc najlepsze miejsce ??
Pozdrawiam MiChI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości